logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Mrs Chatterjee vs Norway 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خانم چاترجی مقابل نروژ با کیفیت عالی

دانلود فیلم خانم چاترجی مقابل نروژ دوبله فارسی
دانلود فیلم خانم چاترجی مقابل نروژ دوبله فارسی

 

خانم چاترجی علیه نروژ یک فیلم درام حقوقی زبان هندی به نویسندگی و کارگردانی آشیما چیبر است که در سال ۲۰۲۳ منتشر شد. در این فیلم رانی موکرجی، انیربان باتاچاریا، نینا گوپتا و جیم ساربه ایفای نقش می‌کنند. این فیلم از داستان زندگی واقعی یک زوج هندی الهام گرفته شده است که فرزندانشان توسط مقامات نروژی در سال 2011 گرفته شدند. این فیلم در 17 مارس 2023 در سینما اکران شد.

این فیلم درباره دبیکا است که با همسرش آنیرودا، پسرش شوبه و دختر پنج ماهه‌اش شوچی در استاوانگر زندگی می‌کند. دو کارمند خدمات رفاهی کودکان نروژی قبل از گرفتن شوبا و شوچی در آخرین ملاقات به طور منظم از آنها بازدید می کنند. به Chatterjees گفته می شود که آنها برای حفظ حضانت فرزندان خود مناسب نیستند، بنابراین دبیکا تصمیم می گیرد از دولت شکایت کند و حضانت فرزندانش را پس بگیرد.

خانم چاترجی در مقابل نروژ اولین فیلم هندی است که در استونی فیلمبرداری شده است. این فیلم توسط رانی موکرجی در مارس 2021 معرفی شد.

این فیلم همچنین اولین فیلم هندی بازیگر بنگالی آنیربان باتاچاریا را نشان می دهد. این فیلم از داستان واقعی ساگاریکا چاکرابورتی و همسرش الهام گرفته شده است، زوجی هندی که در نروژ زندگی می‌کنند و فرزندانشان توسط خدمات رفاهی کودکان نروژ گرفته شده‌اند، که مخالف عادات والدینی هستند که در فرهنگ هندی معمول است.

این فیلم بر اساس داستان نبرد یک مادر مهاجر واقعی با مقامات مجری قانون نروژ برای به دست آوردن حضانت فرزندانش است.

در وب‌سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، 9 درصد از 11 منتقد مثبت هستند. Zinia Bandyopadhyay از India Today به این فیلم 3.5 ستاره از پنج ستاره داد و گفت: “بهترین چیز در مورد فیلم، بدون شک، بازی رانی موکرجی است. این یک ساعت سبک نیست، بلکه چیزی جذاب و احساسی است. با این حال، توسط در پایان، فیلم کمی کشیده شده است.” بالیوود هونگاما به این فیلم 3 ستاره از پنج ستاره داد و گفت: “این یک درام سخت است و با بهترین بازی حرفه ای رانی موکرجی همراه است.” مونیکا راوال از هندوستان تایمز می‌گوید: «این یک روایت واقعی از داستان غم‌انگیز یک مادر باقی می‌ماند، اما لایه‌های زیادی وجود دارد که آرزو می‌کنید کارگردان با شخصیت اصلی عمیق‌تر کند و کاوش کند.»

سوکانیا ورما از سایت Rediff.com می‌گوید: «به‌جای احساس استیصال، ناامیدی یا اعمال شدید ناشی از نیاز اولیه مادر به محافظت از نسلش، نمایش‌های توخالی است.» سایبال چاترجی از NDTV به فیلم ۱.۵ ستاره از پنج ستاره داد و گفت: “این یک ماجرای داغ است که هوای یک داستان ذاتاً تکان دهنده را می مکد که لایق بی نهایت بهتر بود.” Udita Jhunjhunwala از Mint Lounge می‌گوید: «در فیلمی که بیشتر به عنوان یک درام غرق در اشک بالیوود به یاد می‌آید، ریشه‌یابی برای Chatterjees سخت بود تا بازآفرینی یک داستان واقعی با علاقه انسانی.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم خانم چاترجی مقابل نروژ دوبله فارسی Mrs. Chatterjee vs. Norway 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!