logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Chehre 2021 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی چهره 2021 با کیفیت عالی

دانلود فیلم چهره دوبله فارسی Chehre 2021
دانلود فیلم چهره دوبله فارسی Chehre 2021

 

چهره (ترجمه صورتها) یک فیلم هندی مهیج و معمایی محصول 2021 به کارگردانی رومی جافری با تولید آناند پاندیت موشن پیکچرز و ساراسواتی اینترتینمنت پرایوت لیمیتد با بازی آمیتاب باچان و امران هاشمی در نقش های اصلی است. فیلمی که کریستل دسوزا، رئا چاکرابورتی، سیدهانت کاپور، آنو کاپور، الکس اونل، سمیر سونی، دریتیمان چاترجی و راگوبیر یاداو را در نقش‌های فرعی بازی می‌کنند، باچان را در نقش یک وکیل بازی می‌کند، در حالی که هاشمی یک سرمایه‌دار بزرگ تجاری است. این فیلم اقتباسی نامشخص از رمان آلمانی سال 1956 A Dangerous Game اثر فردریش دورنمات است که پیش از این به زبان مراتی با عنوان Shantata اقتباس شده بود! دادگاه Chaalu Aahe (1971) در کانادا در نقش Male Nilluvavarege (2015) و به زبان بنگالی در نقش Anusandhan (2021).

چهره در 11 آوریل 2019 اعلام شد و فیلمبرداری آن در 10 می 2019 آغاز شد. برای اکران جهانی در 17 جولای 2020 برنامه ریزی شده بود، اما به دلیل همه گیری COVID-19 به تعویق افتاد. این فیلم در نهایت در 27 آگوست 2021 در سینماها اکران شد.

یک مدیر آژانس تبلیغاتی (عمران هاشمی) در میان یک طوفان خطرناک برف به خانه پیرمردی در کوهستان پناه می برد. او به آقای جاگدیش آچاریا، یک قاضی بازنشسته، آقای بولر یک شورای دفاعی مشهور، آنا کمک خانه و هاریا جادهاو معرفی می شود. بعداً آقای لطیف زیدی، مدعی العموم مشهور که هوش و ذکاوتی دارد و به جزئیات توجه دارد، به آنها ملحق می شود.

لیتف با سامیر گفتگو می کند تا بررسی کند که آیا او سوژه مناسبی برای بازی عملی است که آنها بین خود انجام می دهند. سمیر خود را به عنوان یک مدیر موفق و جاه طلب یک آژانس تبلیغاتی معرفی می کند که از ۱۵ سالگی به تنهایی به همه چیز رسیده است. وقتی سمیر استراحت می کند، لطیف به دوستانش اشاره می کند که کاملا مطمئن است که سمیر موضوع درستی است. برای بازی آنها و از آنجایی که هر کس برای نظر خود ارزش قائل است با این موافق است.

همه سامیر را مجبور می کنند تا بازی مورد نظر خود را انجام دهد. بعداً جو یک محکوم سابق قتل به آنها ملحق می شود. آقای آچاریا به سامیر می‌گوید که در مورد جو قضاوت کرده است، زیرا او در حال کشتن فردی که به خواهرش تجاوز جنسی کرده بود دستگیر شده بود و اکنون که او محکومیت خود را سپری کرده است، همه با او رابطه خوبی دارند.

چهره

این بازی اساسا یک محاکمه ساختگی است که در آن دادگاهی تشکیل می دهند و در مورد برخی از پرونده های معروف بحث می کنند. سامیر موافقت می کند که متهم آنها باشد زیرا آنا برای پرونده معروفی که لطیف قبلاً درخواست کرده بود آماده نشده است. آرچاریا حقوق خود را به سامیر می‌گوید و به او می‌گوید که می‌تواند با وکیل مدافعش آقای بولار ملاقات کند تا در مورد پرونده‌اش قبل از شروع دادگاه صحبت کند. وقتی هر دو در خلوت یکدیگر را ملاقات می‌کنند، سامیر به بولر می‌گوید که او هیچ جرمی مرتکب نشده است، بنابراین پرونده‌اش در دادگاه باقی نمی‌ماند. به Bhullar او مخالف است که گفت که رفتن بدون هیچ اتهام کیفری در دادگاه ساختگی خطرناک است، زیرا دادستان در این صورت آزادی کامل دارد که او را به هر چیزی متهم کند. سامیر این ایده را رد می کند و می گوید که بدون هیچ هزینه ای می رود.

با شروع دادگاه، لطیف می‌تواند جزئیات صمیمی زندگی حرفه‌ای خود را استخراج کند، که سامیر ساده‌لوحانه به همه سوالات در ابتدا صادقانه پاسخ می‌دهد، اما لطیف می‌تواند به درستی اشاره کند که با همسر رئیسش رابطه داشته است. در تحقیقات بیشتر او به این نتیجه می رسد که سامیر با همسر رئیسش تبانی کرده است تا رئیسش را بکشد و بعداً در همان شرکت سمت مدیر عاملی را به دست آورد. در این مرحله دادگاه ساختگی واقعی می شود و قاضی اعلام می کند که قرار است اتهامات مطرح شود و دادگاه شروع شود. سپس به مدافعان وقت می دهد تا برای محاکمه آماده شوند.

در این استراحت او متوجه می شود که هاریا یک جلاد بازنشسته است و جو برادر آنا است. او خیلی می ترسد و سعی می کند از خانه فرار کند، اما جو از این اتفاق جلوگیری می کند. سامیر اکنون متوجه می شود که کاملاً به دام افتاده است. با شروع محاکمه، لطیف ویدئویی را به عنوان مدرکی از تلفن سامیر از رابطه نامشروع با ناتاشا، همسر رئیسش GS Oswal و توطئه آنها برای کشتن او ارائه می دهد. Bhullar و Lateef مشتاقانه در دادگاه بحث می کنند و در نهایت حکم مجرمیت صادر می شود و مجازات اعدام صادر می شود. حالا همه اصرار دارند که سامیر با هاریا به طبقه بالا برود (احتمالاً تا مرگش به دار آویخته شود). سامیر آنها را مسخره می کند و می گوید که آنها جنایتکاران واقعی هستند که مردم را به خاطر بازی های کوچکشان دار می زنند. به این لطیف پاسخ می دهد که کل محاکمه توسط دوربین مداربسته ضبط شده است و به هر طریق ممکن است در این دادگاه یا دادگاه واقعی مجازات شود. سامیر اکنون از ترس جان خود، اسلحه‌ای را بیرون می‌آورد و همه را با اسلحه تهدید می‌کند، DVR دوربین مداربسته را می‌گیرد و از خانه بیرون می‌رود. همه او را تعقیب می کنند. سامیر موفق می شود DVR را از بین ببرد، اما با عجله از صخره سقوط می کند تا جان خود را از دست بدهد و در نتیجه عدالت شاعرانه را در مورد جنایت خود انجام دهد.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم چهره دوبله فارسی Chehre 2021

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!