logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Skanda: The Attacker 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی اسکاندا: مهاجم با کیفیت عالی

دانلود فیلم اسکاندا: مهاجم دوبله فارسی Skanda: The Attacker 2023
دانلود فیلم اسکاندا: مهاجم دوبله فارسی Skanda: The Attacker 2023

 

 

Skanda: The Attacker (ترجمه: خدای جنگ هندو/پسر لرد شیوا) یک فیلم اکشن به زبان تلوگوی هندی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی بویاپاتی سرینو و تهیه‌کنندگی سرینیواساا چیتوری تحت Srinivasaa Silver Screen با همکاری استودیوی Zee است. در این فیلم رام پوتیننی در یک نقش دوگانه در کنار سریللا، سائی منجرکار، سریکانث، شرات لوهیتاسوا، آجی پورکار، داگوباتی راجا و شاهزاده سیسیل حضور دارند.

این فیلم به طور رسمی در فوریه 2022 با عنوان آزمایشی BoyapatiRAPO معرفی شد، در حالی که عنوان رسمی Skanda در جولای 2023 اعلام شد. تصویربرداری اصلی در اکتبر 2022 آغاز شد و در آگوست 2023 به پایان رسید. موسیقی توسط Thaman S ساخته شده است، در حالی که فیلمبرداری و ویرایش به ترتیب توسط Santosh Detake و Tammiraju انجام می شود.

Skanda در 28 سپتامبر 2023 با نظرات متفاوت تا منفی منتقدان منتشر شد. این فیلم 59.20 کرور در مقابل بودجه 90 کرور روپیه به دست آورد و به یک بمب باکس آفیس تبدیل شد.

رایودو وزیر ارشد آندرا پرادش است که ازدواج دخترش با چیناپا را ترتیب می دهد. در طول ازدواج، پسر وزیر ارشد تلانگانا، رانجیت ردی، به عنوان مهمان به محل ازدواج می رسد و با دختر رایودو فرار می کند. این باعث عصبانیت رانجیت ردی و رایودو می شود، جایی که آنها تبدیل به دشمن می شوند.

در همین حال، باسکار راجو یک دانشجوی کالج است که دختر رایودو و دختر رانجیت ردی، سریله ردی (که از قضا همکلاسی باسکار است) را می رباید و آنها را به زادگاهش در رودراجوپورام می برد. مشخص شده است که آدم ربایی ها به مدیر عامل شرکت Crown Group Rudrakanti Ramakrishna Raju مربوط می شود که در انتظار مجازات اعدام خود است و به دلیل امتناع از مشروعیت بخشیدن به پول غیرقانونی خود توسط Ranjith Reddy و Rayudu به دروغ به زندان افتاد. همچنین فاش شده است که راماکریشنا راجو بهترین دوست پدر باسکار مانیکنتا راجو است. باسکار می‌خواهد بی‌گناهی راماکریشنا راجو را ثابت کند، زیرا او مجبور شد برای محافظت از دخترش رودراگانتی پارینتا که توسط مردان رانجیت و رایودو اسیر شده بود، سرزنش شود.

رانجیت و رایودو بدون هیچ چاره‌ای، راماکریشنا راجو را از زندان نجات می‌دهند. به دنبال آن، این دو نفر در یک فستیوال معبد به بهاسکار و خانواده اش حمله می کنند، اما توسط اسکاندا دوپلگنگر بهاسکار نجات می یابند. در نهایت رانجیت و رایودو به جرایم خود در مقابل رسانه ها اعتراف می کنند. وقتی راماکریشنا راجو در مورد اسکاندا پرس و جو می کند، مشخص می شود که اسکاندا یک قاتل بدنام اهل مراکش است که مسئول مرگ رئیس جنایتکار قدرتمند مقیم مراکش به نام دانیل است. رایودو و رانجیت ردی پس از اطلاع از تاریخچه او، با دور شدن اسکاندا از او می ترسند و این نشان می دهد که گذشته او در دنباله ای با عنوان Skanda 2 آشکار خواهد شد.

 

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم اسکاندا: مهاجم دوبله فارسی Skanda: The Attacker 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!