logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Greyhound 2020 دوبله فارسی با لینک مستقیم

دانلود رایگان  فیلم سگ شکاری (گری هوند) 2020 با کیفیت عالی

 دانلود فیلم سگ شکاری دوبله فارسی Greyhound 2020
دانلود فیلم سگ شکاری دوبله فارسی Greyhound 2020

سگ شکاری یک فیلم جنگی آمریکایی در سال 2020 به کارگردانی آرون اشنایدر و بازیگر نقش تام هنکس است ، که این فیلمنامه را نیز نوشت. این فیلم بر اساس رمان 1955 The Good Shepherd توسط C. S. Forester ساخته شده است و همچنین استفان گراهام ، راب مورگان و الیزابت شو را نیز بازی می کند. این نقشه پیرو فرمانده نیروی دریایی ایالات متحده در اولین تکلیف جنگی خود به فرماندهی یک گروه اسکورت چند ملیتی است که در حال دفاع از کاروان کشتی تجاری تحت حمله زیر دریایی ها در اوایل سال 1942 در طول نبرد آتلانتیک ، تنها چند ماه از ایالات متحده است. رسماً وارد جنگ جهانی دوم شد.

ابتدا سگ شکاری قرار بود در تاریخ 12 ژوئن سال 2020 توسط سونی پیکچرز به طور تئاتر در ایالات متحده منتشر شود اما به دلیل بیماری همه گیر COVID-19 به تعویق افتاد. این حق توزیع به Apple TV + فروخته شد ، که این فیلم را به صورت دیجیتالی در 10 ژوئیه سال 2020 منتشر کرد. این فیلم به طور کلی از منتقدین نظر مثبت دریافت کرد ، که توالی عمل و استفاده مؤثر از زمان اجرا 90 دقیقه ای را نشان می داد.

در طول نبرد اقیانوس اطلس ، کاروان HX-25 ، متشکل از 37 کشتی متفقین ، راهی لیورپول می شود. اسکورت کاروان متشکل از ناوشکن کلاس فلتچر USS Keeling ، نشانه تماس رادیویی سگ شکاری است که توسط فرمانده ارنست کراوز (تام هنکس) نیروی دریایی ایالات متحده اسیر شده است. ناوشکن کلاس قبیله انگلیس HMS جیمز ، هری را امضا کنید. ناوشکن کلاس لهستانی ORP Viktor (با یک افسر لیسانس نیروی دریایی در رادیو) ، با علامت تماس با عقاب تماس بگیرید. و كروت كلاس گل كانادایی ، HMCS Dodge ، با دیكی تماس می گیرند.

کشتی های اسکورت نیز تحت امر کراوز قرار دارند. علی رغم ارشد بودن ، این نخستین فرمان وی در زمان جنگ است.

کاروان وارد “سیاه چاله” می شود – شکاف میانه اقیانوس اطلس که در آن آنها از محدوده پوشش هوای محافظ خارج می شوند. در حالی که آنها هنوز سه روز از سرگیری پوشش هوایی فاصله ندارند ، یافتن جهت با فرکانس بالا (HUFFDUFF) از پرچمداران کاروان به سگ شکاری گزارش می دهد که این گیرنده را از آلمان عبور داده است که احتمالاً از یک قایق U (زیر دریایی) است. خدمه Greyhound فرعی را که به سمت کاروان حرکت می کند شناسایی می کند. Greyhound از کاروان دور می شود تا آن را بر اساس یاتاقان خود رهگیری کند و قایق U را در محدوده شلیک قرار دهد ، اما دریاهای سنگین اجازه می دهد تا قبل از اینکه Greyhound بتواند تصویری بگیرد ، قایق U در حال غواصی باشد. پس از برقراری مجدد تماس سونار ، زیر دریایی سعی می کند تا زیر گریلاپ بکشید ، اما Krause مانور Greyhound را در بالای قایق U قرار داده و الگوی کاملی از بارهای عمق را شلیک می کند و در نتیجه نخستین قتل او انجام شد.

شادی این خدمه کوتاه می شود زیرا به زودی گزارش هایی از موشک های پریشانی در قسمت عقب کاروان دریافت می کنند. یک کشتی تجاری یونانی مورد حمله قرار گرفت و در حال غرق شدن است. Krause Greyhound را برای کمک به حرکت می کند و از اژدرهای شلیک شده توسط یک قایق U دیگر در این فرار جلوگیری می کند. پس از نجات گری لاون به کاروان دریافت پیام های متعدد از اسکورت دیگر: یک گرگ کوله ای از شش فروند دیگر در خارج از محدوده شلیک کاروان قرار دارد ، که گمان می رود کراوز برای حمله به انتظار شب است. هرچه شب می گذرد ، حمله با پنج کشتی بازرگان اژدر و غرق آغاز می شود. یک قایق U یک تانکر نفتی را اژدر می کند و با استفاده از یک طعمه زیر آب برای شارژ در عمق بارها ، از گریشن فرار می کند. کراوز قبل از شروع کار در قسمت عقب کاروان ، نجات بازماندگان از نفتکش در حال سوختن را انتخاب می کند.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم سگ شکاری دوبله فارسی Greyhound 2020

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!