logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات

دانلود فیلم Brahms: The Boy 2 2020 با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم برامس: پسر 2 2020 با کیفیت عالی

کیفیت WEB-DL 1080p قرار گرفت

دانلود فیلم Brahms: The Boy 2 2020 با لینک مستقیم

لینک IMDb

دانلود فیلم برامس: پسر 2 Brahms: The Boy II 2020

[codein_imdb]

خلاصه داستان : بعد از این که خانواده به عمارت هلشایر نقل و مکان می‌کنند ، پسر خردسالشان به‌زودی با یک عروسک به‌نام برامس که خیلی طبیعی است دوست می‌شود و…

تیزر

دانلود فیلم برامس: پسر 2 Brahms: The Boy II 2020

دانلود فیلم 2020 Brahms: The Boy II کیفیت WEB-DL 1080p

حمله به خانه لیزا را با مصدومیت از سر و فرزندش جود به مدت چند ماه آسیب دیده و ساکت می کند. به همراه شان ، همسر لیزا و پدر جود ، آنها در سراسر کشور به سمت دارایی Heelshires حرکت می کنند. جود هنگام کاوش در جنگل ، یک عروسک چینی را که در گورهای کم عمق موجود در زمین دفن شده است پیدا می کند و قبل از تصمیم گیری او را به خانه می برد ، خاک را از خاک جدا می کند. لیزا و شان بر این باورند که او از عروسک برای بیان احساسات خود استفاده می کند اما با عروسک وضع قوانین او شرم آور تر می شود. جود در اتاقش عقب نشینی می شود و عروسک را با خود به هر کجا که می برد ، حمل می کند.

والدین خیلی زود با همه قتل ها و خودکشی ها ، تاریخ شیطانی عروسک را می آموزند. حوادث غیرمعمول تر اتفاق می افتد ، مانند جدول اتاق غذاخوری وقتی که جود به مادرش هشدار می دهد عروسک را عصبانی نکند ، در حال از بین رفتن است. لیزا همچنین در دفترچه یادداشت جود نقشه های ترسناک و خشن را مشاهده می کند. جوزف زمینی وارد خانه می شود و هدف شلیک اسلحه در لیزا است. او شروع به گفتن این داستان می کند که چگونه برامز از او خواسته است که او را مجدداً کنار هم قرار دهد ، زیرا جود را هدف آسانی برای عروسک قرار داد زیرا او اراده ای قوی نداشت. او سپس به او می گوید که برهمز جود را برای همیشه از بین خواهد برد. قبل از شروع جستجوی پسرش ، لیزا با اسلحه به یوسف حمله می کند. او وارد زیرزمین می شود و جود را در وضعیتی مثل ترنس پیدا می کند ، که آماده است خود را با عروسک قربانی کند. لیزا می تواند جود را متقاعد کند که آنها برامس را به خانه می برند و خانواده می شوند ، بدون اینکه شان وارد شود و قبل از اینکه جوزف وارد شود ، سر برامس را با یک بازار کروکت بشکند. سر برامس تکان می خورد. چهره معصوم چینی برامس سپس یوسف را بدون تردید کشت.

جود برامس را بلند می کند و او را متقاعد می کند که قبل از اینکه عروسک را به آتش بکشد خوب خواهد بود. خانواده در آغوش می گیرند و به خانه خود باز می گردند و مانند گذشته حادثه یورش به خانه ، با خوشحالی زندگی می کنند. شب ، جود ماسک صورت خود را برامس می گذارد.

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم برامس: پسر 2 دوبله فارسی Brahms: The Boy II 2020

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!