logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Death on the Nile 2022 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی مرگ بر روی نیل 2022 با کیفیت عالی

دانلود فیلم مرگ بر روی نیل دوبله فارسی Death on the Nile 2022
دانلود فیلم مرگ بر روی نیل دوبله فارسی Death on the Nile 2022

مرگ بر روی نیل فیلمی معمایی محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی کنت برانا بر اساس فیلمنامه ای از مایکل گرین، بر اساس رمانی به همین نام اثر آگاتا کریستی در سال ۱۹۳۷ است. برانا، ریدلی اسکات، جودی هافلاند و کوین جی. والش این فیلم را تهیه کردند. این فیلم دنباله ای بر قتل در قطار سریع السیر شرق (2017) است و تام بیتمن، آنت بنینگ، برانا، راسل برند، علی فضل، داون فرنچ، گال گدوت، آرمی همر، رز لزلی، اما مکی، سوفی اوکوندو، جنیفر در آن بازی می کنند. ساندرز و لتیشیا رایت برانا و بیتمن از فیلم اول بازگشتند و به ترتیب نقش هرکول پوآرو و بوک را بازی کردند. این فیلم سومین اقتباس از رمان کریستی است که پس از فیلم سال 1978 و قسمتی از مجموعه تلویزیونی پوآرو آگاتا کریستی در سال 2004 پخش شد. تصویربرداری اصلی در سپتامبر 2019 آغاز شد و فیلمبرداری آن در استودیو لانگ کراس در انگلستان انجام شد و در دسامبر همان سال به پایان رسید.

مرگ بر روی نیل اولین بار در 9 فوریه 2022 در چندین بازار بین المللی و در 11 فوریه در بریتانیا و ایالات متحده در پی چندین تاخیر به دلیل همه گیری COVID-19 منتشر شد. این فیلم نقدهای متفاوتی از سوی منتقدان دریافت کرد که آن را پایین‌تر از اقتباس‌های قبلی می‌دانستند اما از سبک قدیمی آن استقبال می‌کردند. دنباله ای در حال توسعه است.

در جنگ جهانی اول، هرکول پوآرو جوان برای پیشبرد شرکت بلژیکی خود یک استراتژی موفق طراحی می کند، اما یک تله انفجاری صورت او را مثله می کند. نامزد او، پرستار کاترین، عقب نشینی نمی کند، اما به او می گوید که برای پنهان کردن زخم هایش سبیل می کند. در سال 1937، در یک باشگاه لندن، پوآرو اجرای سالومه اوتربورن خواننده بلوز را تماشا می‌کند و ژاکلین «جکی» د بلفور را می‌بیند که با شور و شوق با نامزدش سیمون دویل می‌رقصد. دوست دوران کودکی جکی، وارث لیننت ریج وی، وارد می شود و به سایمون معرفی می شود.

شش هفته بعد، در مصر، پوآرو با دوستش بوك و مادر بوك، اوفميا، نقاش، روبرو مي شود. بوک از پوآرو دعوت می کند تا به آنها در هتل بپیوندد تا عروسی یک زوج شگفت انگیز – لیننت و سایمون را جشن بگیرند. دیگران به سفر ماه عسل آنها می پیوندند: خدمتکار لینت، لوئیز بورژه. سالومه و خواهرزاده/مدیرش روزالی، دوست مدرسه لینت؛ ماری ون شویلر، مادرخوانده لیننت با پرستارش خانم باورز. اندرو کاتچادوریان، پسر عموی لینه، که حساب‌های او را مدیریت می‌کند. و دکتر لینوس ویندلشم. لینه از پوآرو می خواهد که از جکی وسواسی که آنها را به مصر تعقیب کرده است، محافظت کند. او نمی تواند جکی را که به او نشان می دهد اسلحه حمل می کند منصرف کند.

برای فرار از جکی، گروه سوار کشتی کروز S.S. Karnak می شوند. لینه به پوآرو می گوید که به مهمانانش اعتماد ندارد. در طول سفر به ابو سیمبل، بوک اعتراف می کند که با روزالی، علی رغم مخالفت مادرش، قرار ملاقات دارد. پوآرو به سالومه علاقه مند است. بعد از اینکه یک تخته سنگ تقریباً لیننت و سایمون را خرد کرد، مهمانان به کارناک بازگشتند تا متوجه شوند جکی سوار شده است. پوآرو که شامپاین بر او چیره شده است، به جکی اعتماد می کند که پس از مرگ کاترین در انفجار خمپاره، از عشق خود صرف نظر کرده است. لیننت به رختخواب می رود و سایمون با جکی روبرو می شود که به پای او شلیک می کند و سعی می کند به خودش شلیک کند. روزالی و بوک مداخله می کنند. آنها جکی را نزد خانم باورز می آورند، در حالی که ویندلشم با سایمون رفتار می کند. صبح روز بعد، لوئیز متوجه می شود که لیننت به سرش شلیک شده است و گردنبند ارزشمند او به سرقت رفته است.

پوآرو با کمک سیمون و بوک از مهمانان بازجویی می کند که هر کدام از لینیت کینه ای دارند:

لوئیز قرار بود شغل لینیت را ترک کند تا ازدواج کند، اما لینت به نامزدی پایان داد. ویندلشم با لینه نامزد بود تا اینکه او را برای سیمون ترک کرد. اندرو از Linnet اختلاس می کرد. خانواده سابقاً ثروتمند بورز توسط پدر لیننت در طول رکود بزرگ ویران شد. ون شویلر از وصیت نامه Linnet بهره مند است. او و باورز عاشق هستند. سالومه سال‌ها پیش هدف اظهارات نژادپرستانه لینت قرار گرفت. Euphemia گردنبند Linnet را پیدا می کند. پوآرو مشکوک است که از لینه به خاطر معرفی بوک به روزالی رنجیده شده است.

جکی تمام شب توسط باورز تحت نظر بود. تفنگ او از رود نیل لایروبی شده است، در روسری گم شده ون شویلر و یک دستمال خونی پیچیده شده است.

در مرگ بر روی نیل پوآرو فاش می‌کند که اوفمیا او را برای تحقیق درباره روزالی استخدام کرده است. او نتیجه می گیرد که او بیش از حد شایسته محبت پسرش است. روزالی که از بازجویی خشمگین است، هجوم می آورد و جسد لوئیز را کشف می کند. گلویش را بریده اند. او پول دارد، بنابراین پوآرو مشکوک است که شاهد قتل لینه بوده و از قاتل باج خواهی کرده است. او طرح یک شاهد احتمالی را در خون پاشیدن می بیند. با بازجویی از بوک با سیمون، پوآرو نتیجه گرفت که بوک لینه را مرده پیدا کرد و گردنبند او را برای به دست آوردن آزادی مالی از مادرش دزدید، اما وحشت کرد و آن را در وسایل Euphemia گذاشت. بوک شاهد قتل لوئیز بود، اما قبل از اینکه بتواند قاتل را فاش کند، به ضرب گلوله کشته شد. پوآرو قاتل را تعقیب می کند، اما فقط اسلحه رها شده را پیدا می کند.

پوآرو با حبس کردن میهمانان بازمانده در نوار قایق، فاش می‌کند که سیمون لیننت را کشته است و جکی نقش مغز متفکر آن را بازی می‌کند. آنها هنوز عاشق هستند و رابطه عاشقانه سایمون با لینه را ترتیب دادند تا ثروت او را به ارث ببرند. جکی شامپاین پوآرو را مصرف کرد و وانمود کرد که به سیمون شلیک می کند. سیمون جراحت خود را با رنگ دزدیده شده از Euphemia جعل کرد. در حالی که جکی حواس بوک و روزالی را پرت می کرد، سایمون لیننت را کشت و سپس با روسری ون شویلر به پای خود شلیک کرد. جکی لوئیز را با چاقوی جراحی ویندلشم و بوک را با تفنگ اندرو کشت. جکی که با اثبات دستمال آغشته به رنگ سایمون روبرو شد – با علم به اینکه هیچ راه گریزی وجود ندارد – سایمون را در آغوش می گیرد و از پشت به او شلیک می کند و هر دو را با یک گلوله می کشد.

با پیاده شدن مسافران، پوآرو نمی تواند احساسات خود را با سالومه بیان کند. شش ماه بعد، یک پوآرو تراشیده شده به باشگاهش می رود تا تمرین او را تماشا کند، تنها در تاریکی.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم مرگ بر روی نیل دوبله فارسی Death on the Nile 2022

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!