logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم The Witches 2020 زبان اصلی و کیفیت عالی

 فیلم جادوگران سال 2020

(نسخه زبان اصلی با زیرنویس فارسی چسبیده)

دانلود فیلم جادوگران The Witches 2020
دانلود فیلم The Witches 2020

جادوگران رولد دال (معروف به جادوگران) فیلمی کمدی تخیلی و تاریک در سال 2020 به کارگردانی رابرت زمکیس و نویسندگی زمکیس ، کنیا باریس و گیلرمو دل تورو است. این فیلم بر اساس رمانی به همین نام از رولد دال در سال 1983 ساخته شده و دومین اقتباس بلند از این رمان است که به دنبال فیلمی به همین نام در 1990 به کارگردانی نیکلاس روگ ساخته شده است. ستاره های فیلم آن هاتاوی ، اوکتاویا اسپنسر و استنلی توچی هستند و کریس راک راوی آن است.

جادوگران از 22 اکتبر سال 2020 با اکران نمایشی در بازارهای بین المللی منتخب در HBO Max در ایالات متحده در دسترس قرار گرفتند و از 28 اکتبر 2020 آغاز به کار کردند. این نظرات متفاوتی را از منتقدان دریافت کرد ، آنها این فیلم را از فیلم روگ پایین تر می دانستند ، اگرچه از فیلم هاتاوی عملکرد تحسین دریافت کرد.

یک راوی داستان پسر جوانی یتیم را در سال 1968 روایت می کند که برای زندگی با مادربزرگش در آلاباما می رود. به آرامی ، پس از مرگ پدر و مادرش ، مادربزرگ برای او موش حیوان خانگی خریداری می کند که او او را دیزی می نامد. یک روز ، آنها به یک سوپرمارکت می روند و پسر می رود تا یک جعبه میخ بخرد تا دیزی را آموزش دهد و همچنین برای او خانه بسازد. همانطور که ناخن می گیرد ، با یک خانم عجیب آشنا می شود. هنگامی که او یک تکه آب نبات به او پیشنهاد می دهد ، مار از لباس او بیرون می رود ، اما مادربزرگ او را صدا می کند و باعث از بین رفتن جادوگر می شود.

پسر به خانه برگشت ، مادر بزرگ را در مورد این برخورد گفت. مادربزرگ به او می گوید که جادوگران در حقیقت واقعی هستند ، و داستان بهترین دوستش آلیس را یادآوری می کند که از جادوگری آب نبات گرفت و به مرغ تبدیل شد. مادربزرگ می گوید جادوگران هرگز کودک را پیدا نمی کنند. با عصبانیت ، پسر و مادربزرگ به هتلی سفر می کنند و تصمیم می گیرند برای مدتی در آنجا بمانند. مادربزرگ پس از ورود به هتل توضیح می دهد که جادوگران صدای خشنی دارند ، پاهایشان تغییر فرم یافته و بدون انگشتان پا است كه آنها را با پوشیدن كفشهای نوك تیز پنهان می كنند ، دستان پنجه ای را كه با پوشیدن دستكش ، دهان گشاد و سوراخ های بینی پنهان می كنند و برای بوییدن بچه ها استفاده می كنند و کلاه گیس بپوشید تا سر طاس خود را پنهان کند.

روز بعد مادربزرگ به پسر می گوید برای تفریح ​​بیرون برود. او دیزی و یک طناب را می گیرد تا در یک سالن بزرگ آموزش ببیند. هنگامی که به آنجا می رود ، با برونو ، یک بچه چاق که عاشق شکلات است ، ملاقات می کند اما مادرش او را از آن دور می کند. پسر خودش می رود داخل سالن بزرگ. همانطور که او برای آموزش دیزی آماده می شود ، جادوگر بزرگ و بقیه جادوگران همه به سالن بزرگ می روند. پسر زیر صحنه پنهان می شود او تماشا می کند که جادوگران لباس مبدل خود را برمی دارند. جادوگر بزرگ بزرگ در مورد جادوگران درباره بسیاری از فرزندان باقی مانده در جهان فریاد می زند. او از طرح بزرگ خود به آنها می گوید: برای تهیه معجون “Mouse Maker” به اتاق هتل او بروید ، یک فروشگاه آب نبات راه اندازی کنید و به کودکان آب نبات آغشته به آن معجون بدهید تا همه کودکان را به موش تبدیل کند.

درست زمانی که توضیحات برنامه خود را به پایان رساند ، برونو دست به دست می شود و جادوگران اجازه می دهند لباس مبدل خود را باز بگذارند. برونو می گوید که وی توسط Grand High Witch که اینجا قول داده بود شش بار شکلات به او بدهد ، تماس گرفته است. او سپس به دلیل شکلات بسته بندی شده با معجونی که قبلاً توسط Grand High Witch به او داده شده بود ، به موش تبدیل می شود. او به داخل دریچه می خزد و پسر و دیزی را پیدا می کند که مخفی شده اند. جادوگر بزرگ بزرگ پسر را کشف می کند و با زور او را به موش نیز تبدیل می کند. در هنگام این هیاهو ، آنها می فهمند که دیزی روزگاری یک دختر جوان یتیم به نام ماری بود که توسط جادوگر به موش تبدیل شد و او به آنها کمک می کند تا فرار کنند.

آنها به اتاق هتل که پسر و مادربزرگش در آن اقامت دارند بازگشتند. آنها نقشه مادربزرگ ها را به مادربزرگ اطلاع می دهند و متوجه می شوند که جادوگر بزرگ در اتاق هتل زیر آنها اقامت دارد. پسر ، برونو و ماری طرحی را برای تهیه یک بطری معجون در نظر می گیرند تا مادربزرگ بتواند درمانی برای تبدیل آنها به کودکان در نظر بگیرد. این طرح موفقیت آمیز است ، اما مادربزرگ نمی تواند درمانی ایجاد کند. بنابراین در عوض ، آنها نقشه دیگری را تنظیم می كنند كه پسر بچه می رود و یك بطری معجون را داخل آبگوشت سوپ نخود می ریزند كه در طول شام به جادوگران داده می شود.

همه جادوگران سوپ می نوشند. همانطور که جادوگر بزرگ بزرگ در شرف رسیدن است ، او مادربزرگ را می بیند و به سمت او می رود. او به او می گوید که او را به عنوان کسی که فرار کرده می شناسد. همانطور که در حال گفتگو هستند ، موش ها کلید اتاق Grand High Witch را می دزدند. همین موقع ، جادوگران همه به موش تبدیل می شوند و هرج و مرج ایجاد می شود.

مادربزرگ و موش ها بی سر و صدا را ترک می کنند و به اتاق Grand High Witch می روند. مادربزرگ تمام معجون ها را داخل کیف خود می کند تا آنها را از بین ببرد. اما جادوگر بزرگ بزرگ او را پیدا می کند و در آستانه کشتن او است که موشها طرحی را ایجاد می کنند که باعث می شود پس از بلعیدن یک معجون به موش تبدیل شود. آنها او را در یک فنجان به دام می اندازند و از فرار او جلوگیری می کنند. مادربزرگ قبل از اینکه آنها از اتاق خارج شوند ، از چمدان Grand High Witch پول می گیرد و گربه خود را از قفس آزاد می کند. همانطور که در را می بندند ، گربه خود گربه های بزرگ جادوگر حمله می کند و او را می کشد.

مادربزرگ سعی می کند برونو را برگرداند و اوضاع را برای والدینش تعریف کند ، اما مادر و پدر وحشت می کنند و فرار می کنند. مادربزرگ ، پسر ، دیزی و برونو همه با هم به خانه می روند و یک خانواده می شوند. راوی این پسر است که اکنون موش بزرگتر است زیرا دیده می شود که گروهی از کودکان را به همراه مادربزرگش برای شکار جادوگران در سراسر جهان آماده می کند.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم جادوگران The Witches 2020 دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!