logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (4 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Salaar 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی سالار با کیفیت عالی

دانلود فیلم سالار دوبله فارسی Salaar 2023
دانلود فیلم سالار دوبله فارسی Salaar 2023

 

 

سالار: قسمت 1 – آتش بس (ترجمه: فرمانده) یک فیلم اکشن حماسی به زبان تلوگو هندی محصول 2023 به نویسندگی و کارگردانی پراشانت نیل و تهیه کنندگی ویجی کیراگاندور است. پرابهاس و پریثویراج سوکوماران، با بازیگران مکمل شامل شروتی هاسان، جاگاپاتی بابو، بابی سیمها، تینو آناند، اسواری رائو، سریا ردی و راماچاندرا راجو در این فیلم بازی می‌کنند. داستان فیلم در ایالت-شهر تخیلی دیستوپیایی خوانسار می گذرد، این فیلم دوستی بین دوا (پرابهاس)، یک قبیله ای، و وارادا (پریتویراج)، شاهزاده خوانسار را دنبال می کند. هنگامی که یک کودتا توسط وزرای پدرش و نزدیکانش برنامه ریزی می شود، وارادا از دیوا کمک می گیرد تا حاکم بلامنازع خوانسار شود.

داستان اولیه فیلم برگرفته از اولین فیلم نیل Ugramm (2014) است و قسمت اصلی یک فیلم دو قسمتی است. این عنوان به طور رسمی در دسامبر 2020 با عنوان سالار اعلام شد، اما در ژوئیه 2023 عنوان رسمی آن سالار: قسمت 1 – آتش بس اعلام شد. عکاسی اصلی در ژانویه 2021 آغاز شد و به‌طور پراکنده در طول تقریباً سه سال قبل از پایان یافتن در اواخر سال 2023 انجام شد. مکان‌های فیلمبرداری شامل تلانگانا، ایتالیا و بوداپست بود. مشکلات تولید، از همه‌گیری، فیلم‌برداری مجدد و تاخیرهای VFX، تاریخ انتشار سالار را چندین بار به تعویق انداخت. این فیلم دارای موسیقی ساخته شده توسط راوی بصرور، فیلمبرداری توسط Bhuvan Gowda و تدوین توسط Ujwal Kulkarni است.

در سال 1985، دوا و واردهاراجا “واردا” مانار همراهان جدایی ناپذیری در خوانسار هستند، یک ایالت-شهر سرسخت که توسط پدر واردا، راجا مانار اداره می شود. پس از اینکه راجا مانار، رئیس قبیله مانار، دستور نابودی قبیله شوریانگا را صادر می‌کند، گروهی از مردم به دوا و مادرش در محل سکونتشان حمله می‌کنند، اما واردا برای آنها شفاعت می‌کند و در ازای حفظ جان آنها، قلمرو مهمی را به او واگذار می‌کند. قبل از خروج از خوانسار، دیوا عهد می کند که در تماس واردا برگردد.

در سال 2017، کریشناکانت، یک سرمایه دار تجاری، متوجه می شود که دخترش، آدهیا، از نیویورک به بنارس آمده تا آخرین مراسم مادرش را به پایان برساند. این به رقبای قدیمی کریشناکانت که برای ربودن او توطئه می‌کنند، هشدار می‌دهد، اما کریشناکانت از بلال کمک می‌گیرد، که تلاش‌های دشمنان برای گرفتن او را خنثی می‌کند و از او در دوستش، محل دوا، در تینسوکیا، آسام محافظت می‌کند. Aadhya وانمود می کند که یک معلم انگلیسی در مدرسه ای است که مادر دیوا در آن مدیر مدرسه است. در نهایت، Aadhya به Tinsukia ردیابی می‌شود، جایی که به دستور اکراه مادرش، Deva مانع از تلاش‌ها برای دستگیری او می‌شود. مادر دیوا که از دوا می ترسد قصد دارد با او فرار کند، در حالی که عدیا و بلال در کاروانی به رهبری ریندا و یکی که با نشان مرموز خانسار مهر و موم شده است، برده می شوند.

مادر دیوا با مشاهده این موضوع به او علامت می دهد که عدیه و بلال را نجات دهد. او بلافاصله از کاروان خودداری می‌کند و توجه واردا و خواهر ناتنی‌اش، رادا راما مانار را جلب می‌کند، که دستور ربودن آدهیا را داده است تا انتقام کاری را که کریشناکانت هفت سال پیش به نفع دوا علیه او انجام داده است، بگیرد. رادا اعتراف می‌کند که برای قرار دادن دوا و واردا در مقابل یکدیگر استراتژی‌ای انجام داده است، زیرا مخالفت با مهر خوانسار جرم است و عامل آن باید کشته شود، قانونی که گفته می‌شود خود دوا هفت سال پیش آن را وضع کرده است. بلال پس از نجات آنها، داستان خوانسار و دیوا و واردا را برای عدیه بازگو می کند.

در سال 1127، داکوی های بدنام از سه قبیله مانارها، شوریاانگاس و غانیارها نفوذ خود را بر منطقه ای به نام خوانسار تثبیت کردند. در سال 1947 پس از استقلال هند، پدر راجا مانار، سیوا مانار، رئیس قبیله مانار، از خوانسار به عنوان بخشی از کشور و اداره شدن بر اساس قانون اساسی هند خودداری کرد. او با دولت هند پیمانی امضا کرد که خودمختاری خوانسار را حفظ کرد و موجودیت آن را از نقشه پاک کرد. او خوانسار را به 101 استان جدا کرد و کاپوس را به ریاست آنها منصوب کرد. در سلسله مراتب بالاتر از کاپوها دوراها قرار داشتند که اربابان فئودال مطیع پادشاه بودند.

پس از مرگ Siva Mannar در سال 1985، Dhaara، رئیس قبیله Shouryanga، به عنوان پادشاه بعدی انتخاب شد، اما راجا Mannar با ترور Dhaara تاج و تخت را غصب کرد و کل قبیله Shouryanga را قتل عام کرد. متعاقباً، راجا مانار، معتمدین نزدیک و خانواده خود را به عنوان دورا استخدام کرد تا بر دولت شهر حکومت کنند. در سال 2010، داماد راجا مانار، بهاراوا، از او درخواست کرد که با واردا، که در سال 1985 به دلیل واگذاری قلمرو خود به یکی از افراد قبیله غنیار تبعید شد، آشتی کند. راجا مانار به رنگا (که پدرش واردا در سال 1985 به قلمروش رشوه داد)، یکی از دوراها، دستور داد تا موقعیت خود را به خاطر واردا فدا کند و بنابراین، رنگا خشم و حسادت نسبت به واردا القا شد، در حالی که فرزندان راجا مانار از همسر اولش، رودرا راجا مانار و رادا راما مانار مخالف این تصمیم بودند.

راجا مانار به طور موقت مسئولیت های خود را به رادا راما محول کرد و خوانسار را ترک کرد تا به یک موضوع نگران کننده رسیدگی کند. برای جلوگیری از خشونت در غیاب او، رادا راما پیشنهاد برقراری آتش‌بس را داد، اما تصمیم او تا حد زیادی با مخالفت روبرو شد و قرار بود رای‌گیری در مورد لغو یا تحمیل آتش‌بس پس از 9 روز انجام شود. بلافاصله، همه دوراها و کاپوها ارتش های مزدور قدرتمندی را از صربستان، اتریش، اوکراین، افغانستان، روسیه و سودان جنوبی به قصد غصب تاج و تخت به محض پایان رای گیری آوردند. در همین حال، واردا به دوا، که با مادرش در بهاروچ، گجرات زندگی می کرد، روی آورد. دیوا دوباره وارد خوانسار شد و بیشتر روزها تحقیر واردا توسط دوراها و سرسپردگانشان را تحمل کرد.

با این حال، دیوا سرانجام با ویشنو، پسر نارنگ، یکی از دوراها، در حالی که سعی داشت به دختری تجاوز کند، جنگید و او را به قتل رساند. رودرا با تحریک بهاراوا، نارنگ را در مقابل واردا قرار داد و به او دستور داد که او را در طول محاکمه به جای دیوا مجازات کند. در طول محاکمه، یک دوای خشمگین، نارنگ را به دلیل دستکاری واردا، پس از التماس از او که این کار را نکند، سلاخی و سر برید و همه شاهدان را متحیر کرد. واردا، دوا و همه همکارانشان از جمله برادر کوچک واردا، باچی، دستیاران بلال و ریندا، و مشاور گایکواد با نام مستعار بابا، همگی دستگیر شدند. در روز رای گیری، راجا منار ناگهان به خوانسار بازگشت و به ادامه آتش بس به نفع واردا رای داد. اما واردا با رای قاطع خود رای به پایان دادن به آتش بس داد.

بلافاصله همه ادعای تاج و تخت خود را مطرح کردند. واردا، پس از شکست دادن مردان معتاد به مواد مخدر که توسط رنگا با کمک دوا فرستاده شده بودند، از زندان خارج شد و رنگا را کشت. راجا مانار به رادا راما فاش کرد که بهاراوا در واقع از قبیله شوریانگا است و یکی از معدود افرادی است که از قتل عام این قبیله در سال 1985 جان سالم به در برده است. در جای دیگر، بهاراوا و ارتشی از بازماندگان قبیله شوریانگا قسم خوردند که از راجا مانار به خاطر نسل کشی انتقام بگیرند. از قبیله آنها رودرا با عموی مادری خود، اوم، برای تاج و تخت دست به دست شد. همکار اسیر شده بهاراوا، دهرو، به راجا مانار و رادا راما فاش کرد که دیوا در واقع دواراتا رایزار، پسر داارا رایزار، که رئیس قبیله شوریانگا بود و قرار بود پادشاه بعدی خانسار در سال 1985 باشد، است. دیوا به عنوان سالار او، درست همانطور که وفادارانش فهمیدند که او یک قبیله شوریانگا است.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم سالار دوبله فارسی Salaar 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!