logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Ugram 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی خشم با کیفیت عالی

 

دانلود فیلم خشم دوبله فارسی Ugram 2023
دانلود فیلم خشم دوبله فارسی Ugram 2023

 

اوگرام (ترجمه خشمگین/خشم) یک فیلم اکشن مهیج به زبان تلوگو هندی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی ویجی کاناکامدالا از داستانی نوشته توم ونکات است. آلاری نارش و میرنا منون در نقش‌های اصلی این فیلم بازی می‌کنند. این دومین همکاری نارش و کاناکامدالا پس از نااندی (2021) است.

خشم در 5 می 2023 منتشر شد، جایی که نقدهای متفاوت تا مثبتی از منتقدان دریافت کرد. این فیلم در گیشه موفق شد.

در حیدرآباد، سی کی شیوا کومار با همسرش آپارنا و دخترش لاکی زندگی صادقانه ای دارد، جایی که زمان کمی را برای خانواده خود می گذراند، اما همچنان به آنها اهمیت می دهد. در روز تولد شیوا، آپارنا توسط چهار تاغی ملاقات می‌شود و توسط آنها مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرد، زیرا شیوا آنها را برای آزار و اذیت دختران در خوابگاهی دستگیر کرده بود. شیوا که عصبانی شده بود، چهار نفر را تمام کرد، که باعث می شود آپارنا و لاکی به دلیل پرخاشگری او به عنوان یک افسر پلیس، از او جدا شوند. شیوا موافقت می کند که آپارنا را به خانه اش برگرداند. در حین سفر، شیوا، آپارنا و لاکی درگیر تصادف می شوند. شیوا زنده می ماند، اما آپارنا و لاکی به شدت مجروح می شوند، جایی که او آنها را به بیمارستان می برد، اما شوکه می شود زیرا آپارنا و لاکی هرگز در بیمارستان بستری نشدند.

شیوا این را باور نمی کند و در بیمارستان دعوا می کند و در آنجا به دلیل زوال عقل پژمرده می شود. پس از 8 روز، شیوا متوجه می شود که آپارنا و لاکی گم شده اند و با وجود وضعیت وخیم سلامتی او شروع به یافتن آنها می کند. ویکتور به شیوا نشان می دهد که یکی از غول ها به نام گاجندرا با نام مستعار گانی در واقع زنده مانده است. یکی از افسران پلیس گانی را می‌بیند و به ویکتور می‌گوید، اما شیوا گانی را پیدا می‌کند و بین هر دوی آنها دعوا می‌شود، جایی که شیوا گانی را می‌کشد و دستگیر می‌شود. با این حال، دکتر سونیتا به دادگاه می گوید که شیوا را به دلیل وضعیت سلامتی اش به مدت 14 روز در حصر خانگی نگه دارد. شیوا با وجود 14 روز حبس خانگی و وضعیت سلامتی اش، همچنان به بررسی پرونده های مفقودی افراد مختلف (از جمله آپارنا و لاکی) می پردازد و در آنجا به محل حادثه برمی گردد و سرنخ هایی را پیدا می کند.

شیوا مشکوک است که افراد گمشده ربوده شده اند که شامل آپارنا و لاکی نیز می شود. ویکتورز پس از مشاهده یکی از سرنخ‌ها به شیوا می‌گوید که این می‌تواند هجرت باشد، جایی که او تمام هجرت‌ها را پیدا می‌کند، اما آنها می‌گویند که آنها پشت سر آن نبوده‌اند. بعداً، شیوا گروهی از مردان را می‌بیند که لباس هجرت می‌پوشند، جایی که او از آنها پیروی می‌کند، اما یکی از رهبران آنها می‌بیند که او را دنبال می‌کند. شیوا رهبر را تعقیب می کند، اما رهبر با یک کامیون تصادف می کند. افسران برای جاسوسی از هجرت های لباس پوشیده جمع می شوند، جایی که شیوا موفق می شود آنها را به ایستگاه پلیس ببرد. هژیرهای لباس پوش به آنها می گوید که مردم را می دزدند و آنها را در ازای پول می فروختند و همچنین در محاکمه های پزشکی غیرقانونی توسط مافیای پزشکی مورد استفاده قرار می گرفتند.

فاش شده است که باتیا در واقع مغز متفکر مافیای پزشکی است زیرا او از خون اصلی خون مصنوعی می‌ساخت، که او را به عنوان یک بازرگان بزرگ تبدیل می‌کند و همچنین باعث می‌شود که بسیاری از افراد بی‌گناه را به خاطر ساختن خون مصنوعی بکشد. شیوا به عنوان یک فرد ربوده شده به مخفیگاه آنها در کیف می رود و در آنجا خود را به عنوان کارگر پزشکان در می آورد و لاکی، آپارنا و سایر افراد گمشده را پیدا می کند. شیوا خشمگین به سرسپردگان باتیا حمله می‌کند و به طرز وحشیانه‌ای می‌کشد، در آنجا بااتیا را با انداختن او به داخل زباله‌سوز می‌کشد. پس از این، پاتل از شیوا عذرخواهی می کند و آپارنا به ارزش شغل شیوا پی می برد، جایی که او و لاکی در نهایت با او متحد می شوند و زندگی شادی را رقم می زنند.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم خشم دوبله فارسی Ugram 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!