logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Expendables 4 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی بی مصرف ها 4 با کیفیت عالی

 

دانلود فیلم بی مصرف ها 4 دوبله فارسی Expendables 4 2023
دانلود فیلم بی مصرف ها 4 دوبله فارسی Expendables 4 2023

 

Expend4bles (همچنین به عنوان The Expendables 4 شناخته می شود) یک فیلم اکشن آمریکایی محصول سال 2023 است که چهارمین قسمت از مجموعه فیلم های Expendables پس از The Expendables 3 (2014) است. در این فیلم گروهی از بازیگران از جمله جیسون استاتهام، سیلوستر استالونه، دولف لاندگرن و رندی کوتور بازی می‌کنند که نقش‌های خود را از فیلم‌های قبلی تکرار می‌کنند، با کرتیس «50 سنت» جکسون، مگان فاکس، تونی جاا، ایکو اویس، جیکوب اسکیپیو، لوی تران، و اندی گارسیا به بازیگران پیوست. این فیلم را اسکات واو بر اساس فیلمنامه ای از کرت ویمر، تاد داگرهارت و مکس آدامز بر اساس داستانی از اسپنسر کوهن، ویمر و داگرهارت کارگردانی کرده است.

The Expendables 4 در 15 سپتامبر 2023 در چین و یک هفته بعد توسط Lionsgate در ایالات متحده منتشر شد. این فیلم تا حد زیادی نقدهای منفی از سوی منتقدان دریافت کرد و بیشتر نقدها بر روی بازیگران ضعیف، طرح داستان، خشونت، زمان محدود استالونه، غیبت اکثر بازیگران اصلی و جلوه‌های بصری ضعیف متمرکز بود و در مقابل یک فیلم 33 میلیون دلاری در سرتاسر جهان فروخت. بودجه 100 میلیون دلاری

Expendables به لیبی فرستاده می شود تا مزدور سوارتو رحمت را از سرقت کلاهک های هسته ای برای Ocelot مرموز که بارنی راس 25 سال قبل موفق به دستگیری او نشده بود، باز دارند. با این حال، تیم زمانی که تمام وسایل نقلیه آنها در جنگ بعدی نابود می شود، ناتوان می شود. بارنی که در هواپیما مانده بود، با سرنگونی هواپیما کشته شد.

مارش مامور سیا در مراسم یادبود خود فاش می کند که تیم به دنبال Ocelot و رحمت خواهد رفت، اما بدون لی کریسمس، که ماموریت تلاش برای نجات بارنی را به خطر انداخت. جینا، معشوق سابقش، جایگزین او می شود، که لش را نیز به تیم می آورد. این تیم به آسیا سفر می‌کند، اما کریسمس مخفیانه تحت تعقیب قرار می‌گیرد، کسی که قبلاً یک دستگاه ردیابی به جینا داده بود. مرگ بارنی یک پرونده مهر و موم شده را باز کرد که نشان می دهد یک شاهد عینی وجود دارد که می تواند Ocelot را شناسایی کند.

مشخص شده است که Ocelot قصد دارد با اجازه دادن به کلاهک های هسته ای در خاور دور روسیه منفجر شود و آنها را در یک کشتی مبدل به عنوان یک ناو هواپیمابر آمریکایی حمل کند، جنگ جهانی سوم را شعله ور کند. هنگامی که Expendables و Marsh سوار کشتی می شوند، در کمین قرار می گیرند و گروگان گرفته می شوند. مارش را می برند تا در مورد تبادل زندانی برای شاهد عینی مذاکره کند.

در همین حال، کریسمس به تایلند سفر می کند تا Decha سابق Expendable را که به صلح طلبی روی آورده است، اما موافقت می کند که او را برای انتقام از بارنی به کشتی بیاورد، استخدام کند. در حالی که کریسمس در کشتی در حال مبارزه است، دچا نظرش تغییر می کند و به او کمک می کند تا بقیه اعضای تیم را نجات دهد. آنها به نیروهای رحمت حمله می کنند که در طی آن کریسمس او را می کشد. با این حال، جاده تلفات به شدت زخمی شده است و نیاز به مراقبت های پزشکی فوری دارد.

در طول تبادل زندانیان، مارش معلوم می‌شود که اوسلوت است و امیدوار است از آغاز جنگ جهانی سوم سود مالی ببرد. در حالی که تیم در قایق Decha حرکت می کند تا جاده عوارضی را نجات دهد، کریسمس پشت سر می ماند تا کشتی را بچرخاند تا از یک درگیری جهانی جلوگیری کند. او با مارش روبرو می شود که به طور شگفت انگیزی توسط بارنی کشته می شود و او فاش می کند که مرگ خود را جعل کرده است تا اوسلوت را از مخفیگاه خارج کند. آنها از انفجار هسته ای فرار می کنند و با تیم جشن می گیرند.

 

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم بی مصرف ها 4 دوبله فارسی Expendables 4 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!