logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (10 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم The Equalizer 3 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی اکولایزر 3 با کیفیت عالی

دانلود فیلم اکولایزر 3 دوبله فارسی The Equalizer 3 2023
دانلود فیلم اکولایزر 3 دوبله فارسی The Equalizer 3 2023

 

The Equalizer 3 یک فیلم اکشن آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی آنتوان فوکوا است. این فیلم دنباله ای بر The Equalizer 2 و آخرین قسمت از سه گانه اکولایزر است که بر اساس سریال تلویزیونی به همین نام ساخته شده است. در این فیلم دنزل واشنگتن بازی می کند و نقش خود را در نقش تفنگدار بازنشسته ایالات متحده و افسر DIA، رابرت مک کال، با داکوتا فانینگ، دیوید دنمن، سونیا عمار و ریمو جیرونه در نقش های فرعی بازی می کند. در این فیلم، مک کال متوجه می‌شود که دوستان جدیدش در یک شهر کوچک در جنوب ایتالیا مورد ترس اعضای کامورا قرار می‌گیرند، جایی که او تصمیم می‌گیرد تا آنها را از کنترل آنها آزاد کند.

بحث و گفتگو برای سومین فیلم اکولایزر پس از اکران فیلم دوم آن در 2 آگوست 2018 آغاز شد. این پروژه به طور رسمی در ژانویه 2022 اعلام شد. فیلمبرداری در 10 اکتبر 2022 در ساحل آمالفی ایتالیا آغاز شد و تا 20 نوامبر پس از آن در این منطقه ادامه یافت. که در اوایل دسامبر به ناپل نقل مکان کرد، قبل از بسته بندی تولید تا ژانویه 2023، در رم. رابرت ریچاردسون پس از همکاری با فوکوا در فیلم Emancipation (2022) به عنوان مدیر فیلمبرداری این پروژه فعالیت می کند.

اکولایزر 3 در 1 سپتامبر 2023 توسط Sony Pictures Releasing در ایالات متحده منتشر شد. این فیلم به طور کلی نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد و ۷۹ میلیون دلار در سراسر جهان فروخت.

در یک کارخانه شراب سازی منزوی در سیسیل، مجری جنایات لورنزو ویتال متوجه می شود که بسیاری از سرسپردگان توسط تفنگدار بازنشسته ایالات متحده و مأمور DIA، رابرت مک کال، که در زیرزمین منتظر است و توسط دو تن از محافظان ویتال با اسلحه نگه داشته شده اند، به طرز وحشیانه ای کشته شده اند. مک کال او و بقیه گانگسترها را می کشد تا کلید خزانه کارخانه شراب سازی را به دست آورد و پول دزدیده شده در یک سرقت سایبری را جبران کند (دلیل حضور مک کال در آنجا)، اما در حین خروج از کارخانه شراب سازی توسط پسر نوجوان ویتال از پشت شلیک می شود. مک کال به دلیل جراحتش به خودکشی فکر می کند اما در عوض کشتی را به سرزمین اصلی می برد. در حالی که ماشینش را در ساحل آمالفی می‌راند، بیهوش از شوک کنار می‌آید و توسط جیو بونوچی، کارابینیر محلی، او را پیدا کرده و نجات می‌دهد.

بونوچی او را به آلتامونته، یک شهر ساحلی دورافتاده ایتالیا می آورد و در آنجا توسط پزشک شهر کوچک انزو آریسیو درمان می شود. مک کال به کندی بهبود می یابد، مجبور است از عصا استفاده کند و برای استفاده از پله ها تلاش می کند. او با مردم محلی از جمله پیشخدمتی به نام آمینه آشنا می شود و به شهر و مردم آن علاقه مند می شود. مک کال یک تماس تلفنی ناشناس با افسر سیا اما کالینز برقرار می کند تا به او درباره نقش کارخانه شراب سازی در تجارت غیرقانونی مواد مخدر که به عنوان معاملات تجاری عادی در سیسیل پنهان شده است، اطلاع دهد. کالینز و دیگر مأموران سیا به کارخانه شراب سازی می رسند و میلیون ها پول نقد همراه با کیسه های تبلت کاپتاگون را که در یک انبار مخفی شده بودند، پیدا می کنند و این شک مک کال را تایید می کند. او مک کال را ردیابی می کند، اما او از هویت خود طفره می رود.

در همین حال، اعضای کامورا روستاییان را مورد آزار و اذیت قرار می دهند و می کشند تا آنها را مجبور به ترک خانه خود کنند و آلتامونته را برای اهداف تجاری سازی تصرف کنند. مک کال می شنود که مارکو کوارانتا، یکی از اعضای بلندپایه کامورا، به یک صاحب فروشگاه غذاهای دریایی محلی به نام آنجلو برای پرداخت فشار می آورد. برای مثال، فروشگاه ماهی آنجلو بمب آتش‌سوزی کامورا را در حالی که کل شهر تماشا می‌کند. بونوچی ویدیوی انفجار بمب را بررسی می‌کند و پلیس مرکزی ایتالیا را برای تحقیق درباره ون درگیر می‌خواند. او و همسر و دخترش توسط کامورا مورد حمله قرار می گیرند و به دلیل دخالت در عملیات آنها مورد ضرب و شتم قرار می گیرند. بعدها، مارکو و دیگر گانگسترها از بونوچی می خواهند که برای آنها قایق درست کند. مک کال با شنیدن آنها، از آنها می خواهد که عملیات خود را به مکان دیگری منتقل کنند. وقتی مارکو امتناع می کند، او و نوچه هایش را می کشد. رئیس پلیس ناپل توسط وینسنت برادر مارکو تهدید و شکنجه می شود تا بفهمد چه کسی او را کشته است. وینسنت خودروی کالینز را با بمب بمب گذاری کرده است، اما پس از هشدار مک کال به او فرار می کند. وینسنت بعداً تهدید می‌کند که اگر مک‌کال خودش را فاش نکند، در جلوی تمام شهر به بونوچی شلیک خواهد کرد. مک کال این کار را می کند، اما قبل از اینکه وینسنت بتواند او را بکشد، شهروندان شروع به ضبط این مصیبت می کنند، که باعث می شود وینسنت و بقیه کامورا با برنامه هایی برای تلافی روز بعد عقب نشینی کنند.

اواخر همان شب، مک کال وینسنت را به همراه محافظانش می کشد و از طریق کالینز، پولی را که از شراب سازی گرفته بود به صندوق بازنشستگی یک زوج مسن پس می دهد. در لنگلی، ویرجینیا، کالینز به دلیل نقشش در پایان دادن به تجارت مواد مخدر آلتامونته ترفیع دریافت می کند. سپس مشخص شد که او دختر سوزان پلامر، سرپرست فقید مک کال و همسرش برایان است. با مرگ برادران کوارانتا، مک کال پس از پیروزی تیمشان در یک تورنمنت فوتبال، با مردم محلی جشن می گیرد.

 

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم اکولایزر 3 دوبله فارسی The Equalizer 3 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!