logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Hypnotic 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی هیپنوتیک با کیفیت عالی

دانلود فیلم هیپنوتیک دوبله فارسی Hypnotic 2023
دانلود فیلم هیپنوتیک دوبله فارسی Hypnotic 2023

 

هیپنوتیک یک فیلم اکشن علمی تخیلی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی رابرت رودریگز است که فیلمنامه آن را با مکس بورنشتاین نوشته است. در این فیلم بازیگرانی چون بن افلک، آلیس براگا، جی دی پاردو، هالا فینلی، دایو اوکنی، جف فاهی، جکی ارل هیلی و ویلیام فیچتنر به ایفای نقش پرداخته اند. رودریگز همچنین تهیه کنندگی، فیلمبرداری و تدوین فیلم را بر عهده داشت، در حالی که پسرانش Rebel و Racer Max به ترتیب آهنگساز و تهیه کننده بودند.

هیپنوتیک در 12 می 2023 توسط Ketchup Entertainment در ایالات متحده اکران شد. این فیلم نقدهای متفاوتی از سوی منتقدان دریافت کرد.

دنی رورک، کارآگاه اداره پلیس آستین، ماجرای ربوده شدن دختر هفت ساله اش، مینی را که منجر به انحلال ازدواج او شد، برای درمانگرش به یاد می آورد. پس از آن، او توسط شریک زندگی خود، نیکس، انتخاب می شود، که به او اطلاع می دهد که یک خبر ناشناس دریافت کرده اند مبنی بر اینکه یک صندوق امانات در یک بانک سرقت خواهد شد. در محوطه، آنها شاهد هستند که مردی مرموز دستورات ناشنیده ای را به غیرنظامیان، کارمندان بانک و همکاران پلیس می دهد که ظاهراً هنگام ورود به بانک از دستورات او پیروی می کنند. رورک او را به سمت صندوق امانات مورد نظر می‌برد و تصویری از مینی را پیدا می‌کند که روی آن پیام «لِو دلرین» را پیدا کنید. رورک مرد را تا پشت بام تعقیب می کند، جایی که شاهد است که او به دو افسر پلیس دستور می دهد تا هنگام فرار به یکدیگر شلیک کنند.

رورک که متقاعد شده است سرقت به ناپدید شدن دخترش مربوط می شود، تحقیق می کند. پزشکی قانونی رورک را به آدرس دیانا کروز فالگیر هدایت می کند. پس از اینکه او مرد دزدی را توصیف کرد، یکی از مشتریان کروز، تحت کنترل مردی از بانک، قبل از اینکه خود را بکشد، با موتورسیکلت از پنجره کروز عبور می کند. رورک کروز را به بازداشتگاه می برد. او توضیح می دهد که مرد مرموز بانک “لو دلرین” نام دارد. او و کروز از «هیپنوتیزم‌ها» فرار می‌کنند: هیپنوتیزم‌سازان قدرتمندی که توسط «بخش» دولتی مخفی آموزش دیده‌اند تا ذهن مردم را کنترل کنند. رورک به طور مرموزی از کنترل آنها مصون است. در همین حین، دلرین، در خارج از ایستگاه، به نیکس دستور می دهد تا به رورک و کروز حمله کند، که او را برای دفاع از خود می کشند.

رورک و کروز به مکزیک فرار می کنند. در آنجا، آنها از یکی از ارمیا، تماس با بخش سابق، متوجه می شوند که دلرین به دنبال “دومینو” است، یک سلاح قدرتمند که توسط لشکر ساخته شده است، زمانی که دلرین از آن فرار کرد، دزدیده شده و پنهان شده است. سپس دلرین حافظه خود را پاک کرد و «ماشه‌هایی» را به یادگار گذاشت که او را وادار کرد تا به تدریج مکان دومینو را به خاطر بیاورد و قدرت هیپنوتیزمی خود را بازیابد. دلرین در نهایت نشان می‌دهد که ارمیا در لباس مبدل است و رورک و کروز را در محیطی هیپنوتیزمی تعقیب می‌کند، قبل از اینکه رورک به قدرت هیپنوتیزمی ناشناخته دست پیدا کند و به آنها اجازه فرار بدهد.

رورک و کروز به دنبال ریور، یک هکر منزوی دیویژن هستند که همسر رورک، ویوین را در پایگاه داده دیویژن کشف می کند. بعداً، رورک خودش پایگاه داده ریور را بررسی می‌کند و متوجه می‌شود که مینی دومینو است، دختر دو هیپنوتیزم قدرتمند: رورک و کروز (که مشخص شد ویویان است). همانطور که “کروز” حرف او را قطع می کند، رورک متوجه می شود که اتاق و تمام اتفاقات تا به اینجا ساخته شده اند. او در یک اتاق بزرگ پر از ماموران دیویژن بیدار می شود که همه آنها را در طول داستان ساخته شده دیده است، از جمله نیکس و دلرین.

ویویان و “دلرین” توضیح می دهند که رورک و ویویان هر دو هیپنوتیزم هستند و دخترشان مینی در لشگر به دنیا آمد و بزرگ شد، اما او با او فرار کرد تا مانع از تبدیل شدن او به سلاح آنها شود. رورک با پنهان کردن او و پاک کردن حافظه اش، دیگر به یاد نمی آورد که کجاست، و لشکر او را در ساختارهای جستجوی او قرار داده است تا او را به یاد بیاورد. رورک دوباره به سازه متصل می‌شود، جایی که او جلسه را با درمانگر خود و بخش دزدی بانک را تکرار می‌کند. با این حال، رورک به زودی با استفاده از قدرت خود فرار می کند و فرار می کند زیرا لشگر متوجه می شود که “لِو دلرین را بیابید” نه به یک شخص بلکه به “دیر ولی لین” اشاره دارد: محل مزرعه ای که والدین رضاعی رورک در آن مینی را پنهان کرده اند.

رورک به مزرعه می رسد و با مینی که اکنون سه سال سن دارد و کنترل کامل قدرت هایش را در دست دارد، دوباره متحد می شود. بخش، مزرعه را احاطه کرده است، اما مشخص می شود که همه اینها ساختار دیگری از خلقت مینی است. مینی خاطرات ویویان را بازگرداند که در فرار رورک و مینی نقش داشته است، اما حافظه او را پاک کرد تا وقتی مینی به اندازه کافی قدرتمند بود تا کل دیویژن را به یکباره شکست دهد، ویویان بتواند ناخواسته آنها را به سمت خود هدایت کند. مینی ماموران دیویژن را مجبور می کند که یکدیگر را محو کنند و او، والدینش و والدین رضاعی رورک آزادی تازه یافته خود را جشن می گیرند.

در صحنه‌ای که در اواسط فیلم‌سازی هیپنوتیک می‌شود، مشخص می‌شود که «دلرین» زنده مانده است و پدرخوانده رورک را ساخته است تا در طول مبارزه با مینی شبیه او شود.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم هیپنوتیک دوبله فارسی Hypnotic 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!