logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Ambush 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی کمین 2023 Ambush

دانلود فیلم کمین دوبله فارسی Ambush 2023
دانلود فیلم کمین دوبله فارسی Ambush 2023

کمین، ساخته مارک برمن کارگردان (کوسه‌های پیرانا، قتل دفتر جنوبی) و نویسندگان همکارش جانی لوزانو و مایکل مک‌کلانگ (شهید آمریکایی) آخرین فیلمی است که تلاش می‌کند تا یکی از تفرقه‌انگیزترین رویدادهای تاریخ آمریکا، جنگ ویتنام را تغییر دهد. به سرگرمی های رایج علیرغم انبوه فیلم‌های «Namsploitation» مانند Missing in Action، The Last Hunter و Siege of Firebase Gloria در دهه 1980، جنگ در برابر تلاش‌ها برای تبدیل آن به موضوع فیلم‌های اکشن مقاومت کرده است و به نظر نمی‌رسد که این تغییری در آن ایجاد کند.

ژنرال دراموند (آرون اکهارت، شوالیه تاریکی، میدوی) کاپیتان نیروهای ویژه مورا (گریگوری سیمز، رئال استیل، نیمه‌نایترز) را به یک پایگاه آتش‌نشانی دورافتاده می‌فرستد تا یک کلاسور پر از اسامی و مکان‌های ماموران ویتنامی را انتخاب کند. قبل از اینکه بتواند آن را به مقر حمله کند ویت کنگ ها را بازگرداند و کلاسور را بدزدد. این موضوع به نفع ژنرال دراموند نیست که دستور بازیابی آن را به هر قیمتی می دهد. مشکل این است که نیروهایی که او در اختیار دارد، مهندسان زیر نظر سرجوخه آکرمن (کانر پائولو، زمین سهام، انتقام) هستند که در حال ساخت پایگاه هستند. یا همانطور که او با تمسخر به آنها اشاره می کند، “یک دسته از کارگران ساختمانی”.

 

او چند غیرمهندس دارد، با این حال، یک ردیاب به نام میلر (جاناتان ریس مایرز، دیسکوئیت، پرنسس یاکوزا) و یکی دیگر از نیروهای ویژه، کرافورد (مک برانت، لاوکرافت کشور، فرار از زندان) وجود دارد. با این حال، اگر مورا مکالمه بین کرافورد و دراموند را شنیده بود، ممکن بود چندان تمایلی به اعتماد به او نداشته باشد.

دانلود فیلم کمین دوبله فارسی Ambush 2023
دانلود فیلم کمین دوبله فارسی Ambush 2023

حالا اگر این کمی شبیه نبرد برای سایپان به نظر می رسد، با نیروهای غیر رزمی مجبور به جنگیدن، حق با شماست. اما این یک داستان قدیمی است که حداقل به فیلم «زنبورهای دریایی مبارز» محصول 1944 جان وین برمی گردد. جایی که کمین خود را متمایز می‌کند، بیشتر در زیر زمین در پیچ و خم تونل‌هایی است که ویت کنگ‌ها از آن استفاده می‌کردند تا به صورت نادیده به اطراف می‌رفتند. این فقط یک بار قبلاً به عنوان یک محیط مورد استفاده قرار گرفته است و آن موش های تونلی توسط، از همه مردم، Uwe Boll بود.

این به فیلم اجازه می‌دهد تا فضایی کلاستروفوبیک ایجاد کند و بیشتر روی تعلیق و ترس از تله‌های انفجاری تمرکز کند، سیم‌پیچ‌هایی که عقرب‌های زنده را آزاد می‌کند، گودال‌های پر از سهام و غیره. که خوب است زیرا مانند اکثر فیلم‌های کم‌هزینه تا متوسط است. کمین در صحنه های نبرد ایستاده کم است. همچنین به این معنی است که با بالا نگه داشتن نام بازیگران، آنها بهانه ای برای محدود کردن زمان نمایش خود دارند.

دانلود فیلم کمین دوبله فارسی Ambush 2023
دانلود فیلم کمین دوبله فارسی Ambush 2023

در مورد خود صحنه‌های اکشن، دو صحنه نبرد روی زمین خوب هستند، اما بودجه کم فیلم در هنگام حمله به پایگاه نشان می‌دهد. کاملاً واضح است که آنها در مورد کمبود وسایل اضافی و کمبود بودجه برای نشان دادن موارد زیادی در انفجارها عکسبرداری می کنند. کمین در بهترین حالت خود زمانی است که درگیری‌های کوچک در داخل تونل‌ها را به نمایش می‌گذارد و از فضاهای کوچک برای پوشش کمبود قطعات اصلی استفاده می‌کند.

متأسفانه، زمان زیادی از آن زیرزمینی صرف صحنه‌هایی می‌شود که مردم از گم شدن یا رفتن به دایره شکایت می‌کنند. این خیلی سریع اعصاب را به هم می زند و بهتر بود فیلم بیشتر آنها را حذف می کرد. کاری که در صد و چهار دقیقه، کمین می توانست به راحتی انجام دهد.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم کمین دوبله فارسی Ambush 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!