logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (2 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Code 8: Part 2 2024 با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم خارجی کد 8: قسمت دوم با کیفیت عالی

 

دانلود فیلم کد 8: قسمت دوم Code 8: Part 2 2024
دانلود فیلم کد 8: قسمت دوم Code 8: Part 2 2024

 

 

کد 8: قسمت دوم یک فیلم اکشن علمی تخیلی کانادایی محصول سال 2024 به کارگردانی جف چان است که فیلمنامه را با کریس پاره، شرن لی و جسی لاورکامب نوشته است. این فیلم دنباله‌ای بر فیلم کد 8 2019 است. رابی آمل و استفان امل به ترتیب نقش‌های خود را از فیلم اصلی به عنوان کانر رید و گرت کلتون تکرار می‌کنند. Sirena Gulamgaus، Altair Vincent، Alex Mallari Jr.، Moe Jeudy-Lamour، Aaron Abrams و Jean Yoon نیز بازیگرانی هستند.

کد 8: قسمت دوم در 28 فوریه 2024 در نتفلیکس منتشر شد.

پنج سال پس از وقایع کد 8، LCPD برنامه فناوری نظامی شده خود را اصلاح کرد و ربات‌های انسان‌نما مسلح (نگهبانان) را با روبات‌های همراه غیرکشنده K9، مشابه سگ‌ها، جایگزین کرد. تحت رهبری گروهبان کینگستون، این پروژه موفقیت آمیز بوده و خیابان ها هرگز امن تر از این نبوده اند. کانر که به تازگی از زندان خارج شده است به عنوان سرایدار در یک مرکز اجتماعی جوانان که توسط مینا اداره می شود کار می کند. در آنجا کانر سرش را پایین نگه می دارد و سعی می کند از مشکلات دور بماند و گذشته خود را پشت سر بگذارد.

گرت کنترل یک مجتمع آپارتمانی را در دست گرفته است که در آن امپراتوری مواد مخدر “اخلاقی” خود را اداره می کند و به افراد نیرومند برای مایع نخاعی آنها پول می دهد تا دارو را روانی کنند. پاوانی و برادر بزرگترش تارک در این جامعه در فقر زندگی می کنند. هنگامی که ناامیدی تارک او را به سرقت کیف پول نقد از باند گرت سوق می دهد، او توسط گروهبان گرفتار می شود. کینگ و واحد پلیس فاسدش که در حال پرداختن هستند. برای پوشاندن آن، کینگ به یک واحد K9 دستور می‌دهد تا تاراک را شکار کند و به او psyke تزریق می‌کند تا شبیه اوردوز به نظر برسد. پاو شاهد قتل است و با استفاده از توانایی نادر خود باعث می شود رباتیک K9 از کار بیفتد و فرار کند.

پاو در مرکز اجتماعی پناه می‌گیرد، جایی که کانر و مینا به او کمک می‌کنند از LCPD پنهان بماند. کانر به دنبال کمک گرت برای میانجی‌گری یک معامله صلح است که شامل پاک کردن خاطره قتل پاو می‌شود. اما وقتی کانر متوجه می شود که پاک کن ذهن در حال پاک کردن تمام خاطرات او از برادرش است، می جنگد تا او را آزاد کند. با بازگشت به مینا، آنها سعی می کنند با هم از شهر فرار کنند اما توسط گرت و خدمه اش در کمین قرار می گیرند. در طول درگیری تنش‌آمیز بین کانر و گرت، گروهبان. کینگ نگهبانان رباتیک را مستقر می کند و به آنها دستور می دهد که همه را در محل بکشند. مینا خود را قربانی می کند و کانر، پاو و گرت موفق به فرار می شوند.

کارآگاه دیویس آنها را تعقیب می کند و آنها متوجه می شوند که تنها راه برای افشای جنایت کینگ، نفوذ به خانه او و سرقت واحد K9 او است که شواهدی از قتل تارک را در حافظه خود نگه می دارد. پس از سرقت K9، کانر، گرت و پاو به سمت برج ها فرار می کنند. در اینجا، گرت میزها را روی آنها می چرخاند و می خواهد از K9 به عنوان اهرمی برای نگه داشتن کینگ و افسرانش استفاده کند.

کینگ و افسران برج‌ها را محاصره می‌کنند و بعد از اینکه گرت نتوانست معامله جدیدی را انجام دهد، به گروه کمین می‌کنند. همکاران گرت به کانر و پاو اجازه می دهند تا در حالی که پلیس ها را متوقف می کنند فرار کنند. یک K9 تنها به دنبال آنها می رود و پس از یک حمله الکتریکی ناموفق از کانر، پاو تمام قدرت خود را باز می کند و موفق می شود K9 را علیه پلیس بچرخاند. پس از بیرون آمدن، آنها در بن بست نهایی قرار می گیرند. گرت یک K9 و خود کینگ را نگه می‌دارد تا اینکه پاو بالاخره موفق شد ضبط‌های K9 شخصی کینگ را پخش کند و عدالت را برای مرگ برادرش به ارمغان بیاورد.

سه ماه بعد، کینگ دستگیر می شود و برنامه K9 برای بازرسی بیشتر کنار گذاشته می شود. گرت در زندان است و کانر توانسته است به افتخار مینا مرکز اجتماعی جوانان را با پاو راه اندازی کند.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم کد 8: قسمت دوم Code 8: Part 2 2024 دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!