logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Christopher 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی کریستوفر با کیفیت عالی

دانلود فیلم کریستوفر دوبله فارسی Christopher 2023
دانلود فیلم کریستوفر دوبله فارسی Christopher 2023

 

کریستوفر یک فیلم اکشن و مهیج هوشیار هندی به زبان مالایایی است که در سال ۲۰۲۳ به کارگردانی بی. اوننیکریشنان و نویسندگی اودایکریشنا ساخته شده است. در این فیلم گروهی متشکل از ماموتی، وینی رای، اسنها، آمالا پل، آیشواریا لکشمی و آدیتی راوی به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم اولین حضور وینی رای در سینمای مالایالام است. این فیلم در مورد سفر زندگی یک افسر ارشد IPS، ADGP Christopher از دوران کودکی اش تا یک متخصص برخورد است که از هوشیاری برای محافظت از غیرنظامیان استفاده می کند.

تصویربرداری اصلی در 10 ژوئیه 2022 آغاز شد و در 29 سپتامبر 2022 به پایان رسید. فیض سیدیک و جاستین وارگسه فیلمبرداری و موسیقی فیلم را بر عهده داشتند.

کریستوفر در 9 فوریه 2023 در سینماها اکران شد و نقدهای متفاوتی از منتقدان دریافت کرد.

در جریان شورش در کرالا، گروهی از مردان جوان از این موقعیت برای قتل وحشیانه خواهر کریستوفر استفاده می کنند. پدر و مادرش را هم می کشند و خانه اش را به آتش می کشند. کریستوفر جوانی به دنبال انتقام از عزیزانش است و عاملان آن را با چاقوی قصاب تعقیب می کند، اما توسط اس پی وتریول متوقف می شود. زمانی که وتریول از بی عدالتی که در مورد خانواده کریستوفر رخ داده با خبر می شود، عاملان آن را با شلیک گلوله می کشد. این حادثه با استفاده از هوشیاری و برخورد پلیس برای محافظت از غیرنظامیان، الهام بخش کریستوفر برای تبدیل شدن به یک افسر پلیس است. Vetrivel از تحصیل کریستوفر مراقبت می کند و بعداً امتحان خدمات ملکی را انجام می دهد تا افسر IPS شود.

پس از اینکه کریستوفر آموزش پلیس خود را به پایان رساند، وتریول که در دولت مرکزی معاونت دارد، مداخله می کند تا کریستوفر اولین پست خود را به عنوان ASP در مادیا پرادش دریافت کند، جایی که بسیاری از زنان توسط زمینداران فئودال کشته شدند. کریستوفر از تکنیک های ابزاری برای دستگیری و کشتن عاملان واقعی در پشت این اتفاقات وحشیانه استفاده می کند و به یک متخصص برخورد تبدیل می شود. او توسط اس.آی.اسماعیل که دست راست او شد، کمک می کند. بعداً کریستوفر پایگاه خود را به کرالا منتقل کرد و به رتبه SP ارتقا یافت. یک روز، کریستوفر با بینا، که کلکسیونر منطقه پوندیچری است، در مورد یک سری دزدی و قتل که دائماً در یک منطقه جنگلی انبوه رخ می داد، ملاقات می کند.

کریستوفر و تیمش تصمیم می گیرند این ماموریت را بر عهده بگیرند. عمل با موفقیت به پایان می رسد، اما اسماعیل تسلیم جراحاتش می شود. در مراسم تشییع جنازه اسماعیل، کریستوفر متوجه می‌شود که بستگان اسماعیل علیه پذیرش دخترش آمنه پس از مرگ پدر و مادرش مرده بودند، که باعث می‌شود کریستوفر آمنه را به عنوان فرزند خود به فرزندی قبول کند. کریستوفر به عنوان SP of Crime Branch پست شد. پس از چند روز، بینا نیز پایگاه خود را به کرالا منتقل می کند. به درخواست بینا، کریستوفر با بینا ازدواج کرد و آنها زندگی خانوادگی شادی داشتند. در هتلی در کوچی، گروهی از دختران توسط یک مرد جوان به شدت دوپینگ پیدا می‌شوند. از تحقیقات مشخص می شود که مقصر واقعی برادر کوچکتر بینا، سباستین، معتاد به مواد مخدر است. بینا همراه با پدرش نماینده چاکوچان و ADGP آبیلاش بالاکریشنان، با ارائه مبلغ هنگفتی پول به هر یک از دختران، این موضوع را حل و فصل می کند.

خدمتکاری که در خانه چاکوچان کار می کند، به کریستوفر می گوید که دخترش چند روزی است که گم شده است. کریستوفر تصمیم می گیرد تا تحقیق کند و بفهمد که سباستین دختر را تحت تأثیر مواد مخدر به طرز وحشیانه ای کشته و بدن او را با استفاده از سنگ شکن از بین برده است و همچنین قسمت های باقی مانده بدن و موهایش را در تعدادی مجسمه در کارخانه سرامیک پدرش پنهان کرده است. سباستین توسط کریستوفر دستگیر می شود. روز بعد در دادگاه، سباستین سعی می کند با رفتارهای خشونت آمیز از چنگ پلیس فرار کند و تفنگی را از دست پلیس می رباید تا با ضربه ای به سر مادر مقتول را بکشد، اما کریستوفر با شلیک گلوله او را نجات داد. سباستین تا مرگ پس از این ماجرا، کریستوفر و بینا از هم جدا می شوند. با این کار کریستوفر همه چیز را از دست می دهد اما تنها کسی که با او بود آمینه بود.

یک روز کریستوفر در یک برخورد وحشیانه به یک زن و قتل 4 نفر را می کشد. تحت فشار فعالان حقوق بشر، CM Rajashekaran Menon توسط Beena که وزیر کشور فعلی است تحت فشار قرار می گیرد تا تحقیقاتی را در مورد مرگ 4 جوان آغاز کند. ACP Sulekha منصوب می شود تا تحقیقات را رهبری کند، جایی که به جای کاوش با بررسی پرونده ها، گذشته و قتل های قبلی کریستوفر را کشف می کند.

در همین حال، آمنه که اکنون یک وکیل و فعال اجتماعی است، در مورد مرگ زنی اشوینی تریمورثی و پدرش که همسر و پدر همسر سیتارم تری مورثی، یک تاجر ثروتمند و صاحب گروه ساوکیا هستند، تحقیق می کند. محصولات گیاهی. آمنه از تحقیقات صورت گرفته استنباط می کند که سیترام اشوینی و پدرشوهرش را برای غصب اموال آنها کشته است و بعد از اینکه آنها متوجه می شوند که او در حال قاچاق مواد مخدر است. او شک و تردیدهای خود را با کریستوفر در میان می گذارد. یک روز آمنه را مرده پیدا می کنند. با مرگ آمینه، کریستوفر کاملاً متلاشی می شود. سولخا تصمیم می گیرد که تحقیقات قتل آمینه را انجام دهد، جایی که یک DYSP فاسد و جامعه شناس جورج کوتراکان نیز در تیم حضور دارد. کریستوفر به زودی متوجه می شود که سیتارام یک جنایتکار خطرناک به نام ماریموتو را برای از بین بردن آمینه استخدام کرده است.

کریستوفر موفق می شود ماریموتو را در تامیل نادو ردیابی کند، جایی که سولخا و تیمش می رسند تا برای کریستوفر پشتیبان تهیه کنند. سولخا ماریموتو را به جورج تحویل می دهد. با این حال، جورج که از سیتارام و همچنین از دستیارش پاتالام سورش رشوه گرفته بود، به ماریموتو اجازه می‌دهد به جنگل فرار کند، جایی که دوباره توسط کریستوفر دستگیر می‌شود. کریستوفر و دستیارش SP Vadivukkarasi، Sulekha را به مکانی مخفی فرا می‌خوانند که در آن کریستوفر ماریموتو را وادار می‌کند تا به طور کامل به جنایات خود اعتراف کند. کریستوفر همچنین فساد جورج و روابط او با سیتارام را فاش می کند. کریستوفر در نهایت حقیقت شکست در مورد سیستم قانونی و پلیسی فعلی را برای سولخا فاش می کند و همچنین به او می گوید که حتی اگر ماریموتو را دستگیر کند، قطعاً توسط قوه قضاییه آزاد خواهد شد.

Sulekha بعداً کریستوفر را درک می کند و تصمیم می گیرد به طور کامل از او حمایت کند و Marimuthu توسط کریستوفر در خود مخفیگاه به دار آویخته می شود. بعداً، کریستوفر جورج و سورش را دنبال می‌کند و جورج را وادار می‌کند تا حقیقت را اعتراف کند. پس از اینکه جورج نام سیتارام را فاش کرد، کریستوفر او را به ضرب گلوله می کشد و به سورش دستور می دهد تا سیتارام را به پایان برساند، همانطور که سورش قبلا توسط سیتارم فریب خورده بود. با این حال سیترام موفق می شود بر سورش غلبه کند و او را بکشد. در همان لحظه، Sitaram با یک تیم پلیس به سرپرستی North Zone ADGP Gaurishankar که بهترین دوست کریستوفر است، مواجه شد. سیترام دستگیر و روانه زندان می شود. سولخا با بینا ملاقات می کند و در مورد کریستوفر می گوید. او همچنین فاش می کند که در یکی از دختران هتل در کوچی آنجا بوده است. بینا به شخصیت کریستوفر پی می برد و تصمیم می گیرد با او آشتی کند.

سیترام علیرغم اینکه در زندان است، بینا را با استفاده از مسمومیت با گاز مونوکسید کربن با رها کردن گاز از طریق تهویه مطبوع اتاقش می کشد. کریستوفر خشمگین مصمم می شود تا سیتارام را تمام کند، جایی که او کاملاً از همه اتهامات پاک می شود و به وظیفه خود می پیوندد. کریستوفر به زندان می رسد، جایی که سیترام در آنجا نگهداری می شود و در نهایت با کمک ناظر نگهبان شاجی، که از بستگان دور آمنه و برادر اسماعیل است، او را می کشد. مرگ سیتارام به عنوان یک اقدام دفاع از خود نوشته شده است و شاجی به کریستوفر قول می دهد که مراقب تمام مراحل بعدی باشد. چند هفته بعد، کریستوفر خواهر کوچکتر زن مورد تجاوز را به فرزندی قبول می کند و به زندگی خود ادامه می دهد.

 

 

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم کریستوفر دوبله فارسی Christopher 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!