logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Ghost 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی روح با کیفیت عالی

دانلود فیلم روح دوبله فارسی Ghost 2023
دانلود فیلم روح دوبله فارسی Ghost 2023

 

 

روح یک فیلم اکشن و مهیج دزدی به زبان کانادایی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی ام.جی.سرینیواس و تهیه‌کنندگی ساندش ناگاراج تحت پروداکشن ساندش است. در این فیلم شیوا راجکومار، جایارام، آنوپام خر، پراشانت نارایانان، ساتیا پراکاش و آرچانا جویس ایفای نقش می‌کنند. این اولین قسمت از یک جهان سینمایی است که در آن M. G Srinivas در نقش ماهش داس از فیلم سه گانه Birbal Case 1: Finding Vajramuni دوباره بازی خواهد کرد. در این فیلم، یک گانگستر ناشناس به نام «بابا بزرگ» یک زندان را می‌رباید تا شمش‌های طلای پنهانی را که در یک حمله CBI پیدا شده است بدزدد، اما ACP Chengappa می‌آید تا بابا بزرگ را از اجرای نقشه‌هایش باز دارد.

روح در 19 اکتبر 2023 در آخر هفته Dasara با نقدهای مثبت منتقدان اکران شد و در باکس آفیس به موفقیت تجاری تبدیل شد.

یک فرد ناشناس و گروهش زندان مرکزی کارناتاکا را می ربایند، جایی که زندانیان، مقامات زندان و افسر سابق CBI وامانا سرینیواسان را گروگان نگه می دارند. ACP Chengappa برای حل مسئله گروگان‌ها مأمور شده است. یک بازی موش و گربه بین شخص ناشناس و چنگاپا در جریان است که طی آن مشخص می شود که این شخص یک رئیس جنایتکار بدنام Dalavayi Muddanna با نام مستعار “Big Daddy” است.

چنگپا متوجه می شود که دالاوی و باندش زندان را ربودند تا شمش های طلای پنهان را بدزدند. مشخص شده است که وامانا شمش های طلا را در جریان یک حمله CBI کشف کرده بود و به دلیل توجه عمومی به کلاهبرداری جنجالی طلا، آن را در زندان پنهان کرده بود. وامانا و افسر زندان توماس تصمیم گرفتند با اجرای خصوصی سازی زندان طلاها را پس بگیرند تا حواس مردم را پرت کنند، اما یکی از افسران وامانا به نام پرابهو از نقشه آنها مطلع شد و تصمیم گرفت اسرار آنها را فاش کند. وامانا به پرابهو پی برد و او را کشت و آن را شبیه خودکشی کرد. او همچنین همسر ناتوان پرابهو، گیتا را پس از اطلاع از نقشه او کشت.

دالوایی و تیمش طلا را در کتابخانه تازه ساخته شده زندان پیدا می کنند. وامانا نقشه بعدی خود را برای آزادی زندانیان خطرناک به منظور کشتن دالاوی و تیمش آغاز می کند. با این حال مشخص می شود که آنها سرسپردگان قبلی دالوایی هستند. چنگپا از دالوایی مطلع می شود و بعداً مشخص می شود که او و افسرانش قبلاً در یک تصادف رانندگی دالاویی را کشته اند. چنگپا مشکوک است که کسی که زندان را به عنوان دالوایی ربوده است، یک شیاد است. چنگپا هم همین را تایید می کند و اطلاعات را برای دژخیمان فاش می کند.

دژخیمان به دالاوی شیاد حمله می کنند، اما او موفق می شود آنها را شکست دهد. دالاوایی شیاد نقشه فرار خود را با فرستادن سرسپردگان خود برای سفر با زندانیان در اتوبوس آغاز می کند، در حالی که او طلای واقعی را از طریق قایق های کوچک کنترل از راه دور منتقل می کند و طلاهای تقلبی را در اتوبوس نگه می دارد. او در نهایت از طریق یک مسیر مخفی فرار می کند، در حالی که چنگپا قادر به شناسایی سرسپردگان دالاوی نیست. چند ماه بعد، ویجایالاکشمی، وزیر کشور، یک آژانس جاسوسی به نام «پیتاماها» به ریاست A. N. Rao را مأمور حل این پرونده به دلیل فشارهای دولت می‌کند.

بعداً مشخص شد که قلابی که خود را به عنوان دالاوائی نشان می دهد، در واقع پسر رائو و برادر بزرگ پرابهو، آناند رائو است. آناند و رائو در مورد نقشه وامانا و مشارکت او در مرگ پرابهو و گیتا مطلع شدند، جایی که آنها تصمیم گرفتند نام پرابو را پاک کنند و وامانا را افشا کنند. آناند تصمیم گرفت با پوشیدن ماسک مصنوعی به عنوان دالوایی ظاهر شود و زندان را ربود. آناند در نهایت وامانا را افشا می کند و او را دستگیر می کند. هنگام ادای احترام به پرابهو و گیتا، آناند از پسر دالاویی تماس می گیرد که از او می خواهد در ازای نجات اعضای تیمش که به او در ربودن زندان کمک کرده بودند، طلا را پس دهد. آناند و رائو برای رویارویی با پسر دالاویی به راه افتادند.

موسیقی پس زمینه فیلم توسط آرجون جانیا ساخته شده است. آهنگ‌های فیلم که به عنوان OGM (موسیقی اصلی گانگستر) شناخته می‌شوند، به دلیل رویکرد نوآورانه‌شان با توجه ویژه به اولین OGM، تحسین زیادی را به خود اختصاص دادند. این آهنگ متمایز به طور یکپارچه خطوطی از زبان های مختلف را در یک آهنگ ادغام کرد و تشویق شدید مخاطبان را به همراه داشت. اولین تک آهنگ با نام “OGM” در 22 سپتامبر 2023 منتشر شد.

OGM دوم در 17 اکتبر 2023 منتشر شد، در حالی که OGM سوم در 1 نوامبر 2023 منتشر شد.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم روح دوبله فارسی Ghost 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!