logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات سریال

دانلود سریال Silo 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی سریال خارجی سیلو با کیفیت عالی 1080p

دانلود سریال سیلو دوبله فارسی Silo 2023
دانلود سریال سیلو دوبله فارسی Silo 2023

 

 

سیلو یک مجموعه تلویزیونی درام دیستوپایی علمی تخیلی آمریکایی است که توسط گراهام یوست بر اساس مجموعه‌ای از رمان‌هایی به همین نام از نویسنده هیو هوی ساخته شده است. در آینده ای دیستوپیایی که در آن جامعه ای در یک سیلو زیرزمینی غول پیکر متشکل از 144 سطح زندگی می کند، ربکا فرگوسن در نقش مهندسی ایفای نقش می کند که در اسرار گذشته و حال خود درگیر می شود. راشیدا جونز، دیوید اویلوو، کامن، تیم رابینز، هریت والتر، آوی نش، ریک گومز و چینازا اوچه نیز در این فیلم ایفای نقش می کنند.

توسعه یک اقتباس سینمایی از Wool در سال 2012 آغاز شد. در پایان دهه، این پروژه متوقف شد و در می 2021 توسط Apple TV+ به عنوان یک سریال انتخاب شد. عکاسی اصلی در آگوست 2021 و فصل اول ده قسمتی آغاز شد. پخش آن از 5 می 2023 آغاز شد. این فیلم بازخوردهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد، به ویژه در مورد ساخت جهانی، طراحی تولید و عملکرد فرگوسن. در ژوئن 2023، این سریال برای فصل دوم تمدید شد.

ربکا فرگوسن در نقش ژولیت نیکولز، مهندسی که بر روی ژنراتورهای پایین‌ترین سطوح سیلو کار می‌کند.
رشیدا جونز [a] در نقش آلیسون بکر، که در بخش فناوری اطلاعات در سیلو کار می کند و همسر هلستون است. در طول تلاش آنها برای بچه دار شدن، او به تاریخچه واقعی سیلو و نحوه اداره آن مشکوک می شود.
دیوید اویلوو[b] در نقش هلستون بکر، شوهر فداکار آلیسون و کلانتر سیلو
مشترک به عنوان رابرت سیمز، رئیس امنیت قضایی، که نظم را در سیلو حفظ می کند
تیم رابینز در نقش برنارد هالند، رئیس سختگیر بخش فناوری اطلاعات در سیلو
هریت والتر در نقش مارتا واکر، مهندس برق که کارگاهی را در سطوح پایین سیلو اداره می‌کند و نقش والدین ژولیت را بازی می‌کند.
آوی نش در نقش لوکاس کایل، یک تحلیلگر سیستم در بخش فناوری اطلاعات که در مورد دنیای خارج از سیلو کنجکاو است.
ریک گومز در نقش پاتریک کندی، کارگر تعمیر و نگهداری و قاچاقچی سابق “آثار” اشیاء از جهان قبل از سیلو
Chinaza Uche در نقش پل بیلینگز، معاون رئیس تازه منصوب شده و مجری سابق قضایی که به “سندرم” مبتلا است، یک وضعیت پزشکی که باعث لرزش می شود.

در یک پناهگاه عظیم زیرزمینی به نام «سیلو»، جامعه‌ای بدون اطلاع از تاریخچه خود رشد می‌کند، زیرا ظاهراً اسناد ۱۴۰ سال قبل در طی یک شورش ناموفق از بین رفته است. کلانتر هلستون بکر به معاون سام مارنز می گوید که می خواهد “بیرون برود”. سه سال قبل، هولستون و همسرش آلیسون اجازه گرفتند تا دکترش ایمپلنت ضدبارداری او را بردارد، اما آنها قادر به بارداری نیستند. در طول این مدت آلیسون باورهای خرابکارانه در مورد سیلو را از گلوریا هیلدبرانت، متخصص باروری، یاد می‌گیرد و به جورج ویلکینز، متخصص فناوری اطلاعات، در کشف یک هارد دیسک ممنوعه مربوط به قبل از شورش کمک می‌کند. آلیسون به یک هولستون شکاک می گوید که صاحبان قدرت به آنها دروغ می گویند و اینکه نمای صفحه نمایش سیلو از یک دنیای بیرون مرده جعلی است. او ایمپلنت ضد بارداری خود را که برداشته نشده بود به عنوان مدرک ارائه می کند. آلیسون اعلام می‌کند که می‌خواهد “بیرون برود” و قول می‌دهد که اگر بیرون زیبا باشد، دوربین خارجی سیلو را تمیز کند. آلیسون با پیروی از پیمان سیلو، کت و شلوار محیطی می پوشد و در یک سفر یک طرفه خارج می شود. ساکنان سیلو، آلیسون را تماشا می‌کنند که دوربین را تمیز می‌کند و سپس فرو می‌ریزد. دو سال بعد، هولستون در مورد مرگ جورج تحقیق می کند و با ژولیت نیکولز، مهندسی که ادعا می کند او به قتل رسیده است، ملاقات می کند.

هولستون از جولیت می آموزد که جورج، معشوق او، آثار تاریخی ممنوعه را جمع آوری کرده است. هولستون پس از اطلاع از اینکه جورج و آلیسون با هم کار می‌کردند، موافقت می‌کند که تحقیق کند و قول می‌دهد وقتی چیزی را پیدا کرد، سیگنالی به جولیت بفرستد. چند ماه بعد، هولستون سیلو را ترک می کند و از دیدن اینکه بیرون سرسبز و زیبا است، همانطور که آلیسون ادعا می کرد، شوکه می شود. او دوربین را تمیز می کند، کلاه خود را برمی دارد و به نظر می رسد که در دوربین قبل از مرگ به سمت بدن آلیسون می خزد. شهردار روث جانز متوجه می‌شود که هولستون بیانیه‌ای مبنی بر نامزدی جولیت به عنوان جانشین او به عنوان کلانتر به جا گذاشته است. ژولیت می‌داند که جورج به دنبال یک در می‌گشت، و سعی می‌کند تا گام‌هایش را در فضای حفاری پرآب زیر سیلو طی کند.

روث و سم 144 سطح را طی می کنند تا ژولیت را ملاقات کنند. در طول راه، روث با پدر جدا شده ژولیت، دکتر پیت نیکولز، و دوست مهندس جولیت، مارتا واکر، ملاقات می کند تا در مورد شخصیت جولیت نظر دهند. علیرغم مخالفت قاضی میدوز، رئیس Judicial، و برنارد هالند، رئیس IT، روث به جولیت نقش کلانتر را پیشنهاد می کند. جولیت در ابتدا رد می‌کند، اما وقتی نشان هولستون را به او می‌دهند، که عبارت «حقیقت» در پشت آن حک شده است، نظرش تغییر می‌کند. جولیت از روث درخواست می‌کند که اجازه دهد ژنراتور اصلی برای تعمیر خاموش شود، کاری که هرگز در حافظه زنده انجام نشده است. در زمان خاموش شدن، صفحه‌های سیلو برای مدت کوتاهی نمای سبز سالمی از بیرون را نشان می‌دهند. تیم مکانیک با موفقیت ژنراتور اصلی را تعمیر می کند. ژولیت قبل از رفتن به سمت شغل جدیدش از مارتا می خواهد که دوربینی را که در میان آثار جورج پیدا کرده است، مطالعه کند. سام و روت قبل از اینکه روت با خون در دهانش سقوط کند، به عشق خود به یکدیگر اعتراف می کنند.

روت مرده است. سم معتقد است که او مسموم شده است و او هدف واقعی بوده است زیرا آنها از فلاسک های آب یکدیگر نوشیدند. برنارد، به عنوان شهردار پرو تم، جولیت را به عنوان کلانتر جدید امضا می کند. ژولیت از سام می‌خواهد تا در تحقیق درباره مرگ جورج به او کمک کند، در ازای کمک او به او در تحقیق درباره مرگ روت. رابرت سیمز، از Judicial، به سام می گوید که قاضی میدوز آماده است تا ژولیت را به عنوان کلانتر برکنار کند، اما سم به او می گوید که اجازه دهد جولیت به تنهایی استعفا دهد. بعداً سام در آپارتمانش مورد حمله قرار می گیرد. ژولیت با لوکاس، ساکنی که شب ها را در کافه تریا می گذراند، ملاقات می کند. جولیت فایل هولستون را در جورج پیدا می کند، اما نمی تواند هارد دیسک جورج را که هلستون مصادره کرده بود، پیدا کند. در فلاش بک، ژولیت پس از مرگ مادرش، هانا، و برادر کوچکترش، جیکوب، در سیزده سالگی خانه را ترک می کند.

سام مرده پیدا می شود. پل بیلینگز، انتخاب اصلی Judicial برای کلانتر، معاون ارشد جولیت شد. سندی که در کلانتر کار می‌کند، به ژولیت می‌گوید که قاتل سم را قبل از اینکه قاتل یک بزغاله را انتخاب کند، پیدا کند. جولیت متوجه می‌شود که داگ ترامبول، که برای Judicial کار می‌کند، شواهدی در اختیار پاتریک کندی قرار داده است تا پاتریک کندی را متهم به قتل سام کند. رابرت به داگ می‌گوید که پدرش ظاهراً سرایدار بوده اما در واقع یک کار مخفی داشته است که برای بقای سیلو بسیار مهم است. رابرت داگ را قبل از دستگیری می کشد و داگ پس از مرگ مقصر قتل سام و روث می شود. ژولیت می‌فهمد که لوکاس شب‌ها روی صفحه‌های نمایش کافه تریا مطالعه می‌کرده تا حرکت «نورها» را در آسمان مشاهده کند، ساکنان سیلو از ستاره بودن این چراغ‌ها بی‌خبر هستند. مارتا به ژولیت نشان می دهد که فناوری دوربین فیلمبرداری از آنچه در سیلو معمولی و مجاز است، پیشرفته تر است. ژولیت یکی از یادگارهای جورج را به امید بازگشایی مجدد تحقیقات در مورد مرگ او بازیابی می کند.

عوامل سریال

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

این داستان : روز آزادی
این داستان : انتخاب هولستون
این داستان : ماشین‌ها
این داستان : حقیقت
این داستان : پسر آبدارچی
این داستان : یادگاره
این داستان : آتشبانان
این داستان : هنا
این داستان : دروازه
این داستان : بیرون

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود سریال سیلو دوبله فارسی Silo 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!