logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Wendy 2020 با لینک مستقیم

 

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم وندی 2020 با کیفیت عالی

دانلود فیلم وندی دوبله فارسی Wendy 2020
دانلود فیلم وندی دوبله فارسی Wendy 2020

وندی (به انگلیسی: Wendy) یک فیلم درام فانتزی آمریکایی در سال 2020 به کارگردانی بن زیتلین ، از فیلمنامه ای به کار رفته توسط زیتلین و الیزا زایتلین است. در این فیلم دوین فرانسه ، یاشوا مک ، گاج ناکوین ، گاوین ناکین ، احمد کیج ، کریستوف ماین و رومیری راس بازی می کنند. در نظر گرفته شده است که تصوری دوباره از Peter Pan از J. M. Barrie باشد.

وندی در 26 ژانویه 2020 اولین بار در جشنواره فیلم ساندنس به نمایش درآمد و در تاریخ 28 فوریه سال 2020 توسط Searchlight Pictures اکران شد.

آنجلا دارلینگ به عنوان پیشخدمت در Darling’s Diner در نزدیکی راه آهن در روستای جنوبی کار می کند ، در حالی که فرزندان کوچکش – دوقلوهای جیمز و داگلاس و دختر کوچک وندی – در آنجا آویزان هستند. مادربزرگ توماس مارشال ، جوان ، كه یك روز تولدش را دارد ، به شوخی از مادربزرگش می گوید كه او و فرزندان آنجلا می گویند كه وقتی بزرگ شوند در رستوران غذا می خورند. توماس با اصرار بر اینکه یک دزد دریایی خواهد شد ، با تصور اینکه باید پیر شود و کار کند ، بیرون می رود. یک قطار از آنجا عبور می کند و یک شکل کوچک روی سقف می دود و توماس را وادار می کند تا وندی در حالی که مشغول تماشای آن است ، روی قطار صعود کند.

سالها بعد ، وندی نه ساله است و عطش ماجراجویی را دارد ، با وجود کمک به مادرش در صرف غذا به همراه برادرانش ، داستان های خواب خود را برای خواندن برای خودش آماده می کند. یک شب ، آنجلا از زندگی خود به آنها می گوید ، نشان می دهد که برای تأسیس خانواده از آرزوهای خود صرف نظر کرده است ، وندی را به این فکر می اندازد که آیا به عنوان یک بزرگسال مجبور است از رویاهای خود دست بکشد. بعد از مدرسه ، وندی تصور می کند سوار قطار می شود ، اما وقتی آن را تعقیب می کند موفق به انجام این کار نمی شود.

در آن شب ، وندی متوجه پسری در پنجره خود شد که به داخل قطار می پرد و او را وادار به پیگیری می کند. بچه ها که برادرانش را بیدار می کنند ، از پنجره خود بالا می روند و به قطار می پرند. آنها توسط پسر پیتر دست و پاگیر ، که به آنها می گوید ماجراجویی می کنیم ، ملاقات می کنند. در طول شب سفر ، بچه ها با قطار بسیار دور از خانه حرکت می کنند تا اینکه پیتر آنها را به داخل رودخانه هل می دهد. در آنجا آنها با یک بچه دیگر به نام Cudjoe Head در یک قایق پارویی روبرو می شوند که همه آنها را به یک جزیره گرمسیری آتشفشانی می برد و در آنجا کودکان دیگر را پیدا می کنند ، از جمله توماس ، که هنوز به همان اندازه جوان نیست که فرار کرد.

عزیزان کشف می کنند که کودکان از طریق آتشفشان ، که توسط پیتر مادر نامیده می شود ، با روح این جزیره ارتباط دارند و به وندی می گوید تا زمانی که به مادر ایمان داشته باشند ، او هزینه زندگی آنها را تأمین خواهد کرد. تأثیر مادر از پیری کودکان جلوگیری می کند ، به شرطی که آنها به او ایمان داشته باشند ، و توضیح دهند که توماس چگونه کودک مانده است. پیتر وندی و برادرانش را به آن طرف جزیره می برد ، با پسران دیگر بازی می کند و ماجراهای زیادی دارد. و همچنین کشف فرم فیزیکی مادر به عنوان ماهی بزرگ درخشان و آواز خواندن برای او احیا می کند. با وجود بهشت ​​جزیره ، وندی شروع به نگرانی برای مادرش می کند و اینکه متوجه خواهد شد فرزندانش از بین رفته اند.

در حالی که بچه ها می خوابند ، پیرمردی از نزدیک سرگردان می شود. هنگامی که وندی به او سلام می کند ، به یک طرف بایر جزیره می دود ، جایی که بچه های دیگر از او دوری می کنند. آنها توضیح می دهند نام او Buzzo است ، یکی از اعضای سابق گروه آنها که وقتی بهترین دوست خود را از دست داد ، دیگر به مادرش ایمان نیاورد و به همین دلیل پیر شد. در حین کاوش ، کودکان یک قایق واژگون پیدا می کنند به نام Mañana ، که عزیزان در آن شنا می کنند. داگلاس می زند و سرش را می برد و از دید ناپدید می شود. وندی و جیمز پیتر و سایر کودکان را وادار می کنند تا در جستجوی او کمک کنند ، اما پس از جستجوی این جزیره ، آن را یک هدف از دست رفته می دانند. بدون برادر دوقلوی خود ، جیمز گوشه گیرتر و کورتر می شود.

وندی در می یابد که دست راست جیمز پیر شده است و اگرچه او و وندی سعی می کنند آن را پنهان کنند ، اما پیتر خیلی زود متوجه آن می شود. از ترس اینکه این بدان معنی است که او مانند Buzzo به سرعت پیر می شود ، او از پیتر می خواهد که آن را قطع کند ، که این کار را با چاقوی خود انجام می دهد. وندی که شوکه و منزجر شده است ، جیمز را به حومه می برد ، آنجا Buzzo را پیدا می کند. او آنها را به آن طرف جزیره می برد ، جایی که گروهی از “پیرها” ، کودکانی که ایمان خود را به مادر از دست داده اند ، زندگی عبوس و افسرده ای دارند. تلاش های وندی برای تشویق آنها هنگامی ناکام می ماند که جیمز ، که از داشتن مجبور شد بدون داگلاس بزرگ شود ، گروه را برای یافتن ، کشتن و خوردن مادر برای بدست آوردن جوانی خود با استفاده از کودکان به عنوان طعمه جمع می کند.

وندی برای هشدار به آنها می دوید ، اما خیلی دیر است که اولدزها حاضر می شوند و بچه ها را می ربایند ، و مانانا را به عنوان یک قایق ماهیگیری استفاده می کنند. با فرار از قدیمی ها ، وندی و پیتر شاهد یک جیمز پیرتر هستند که برای دست گمشده خود قلاب طراحی کرده است. در حالی که از Maanaا مخفی شده بودند ، این دو متوجه شدند که داگلاس زنده است. آنها به سمت ماهانا شنا می کنند و در آنجا جیمز مسن را پیدا می کنند که نسبت به داگلاس نسبت به پیرشدن مانند او نارضایتی نشان می دهد. کشتی به ماهی مادری نزدیک می شود که جیمز با زوبین پرتاب می کند و آن را به شدت زخمی می کند. پس از نجات پیتر و وندی ، بچه ها برای کمک به مادر زیر آب می روند ، اما او می میرد و جیمز می یابد تکه ای از مادر درخشش خود را از دست می دهد. با ناراحتی پیتر و بچه ها و دلسردی قدیمی ها ، وندی باعث می شود همه آنها آواز را شروع کنند. هرچه آواز آنها بلندتر می شود ، پیتر بیشتر الهام می گیرد و آتشفشان یک بار دیگر فوران می کند. وندی و داگلاس تصمیم می گیرند که وقت آن رسیده باشد که آنها به خانه خود بروند. جیمز که می داند نمی تواند به خانه خود برود ، همچنان به بازی با پیتر به عنوان کاپیتان هوک “دشمن” جدید خود ادامه می دهد و بدین وسیله به او اجازه می دهد تا بقیه روزهای خود را با روحیه کودک پشت سر بگذارد.

در روایت پایانی وندی ، او ، داگلاس و سایر کودکان به خانه و نزد خانواده های خود بازگشتند. آنها با بزرگتر شدن ماجراهای زیادی با هم دارند و در نهایت از هم جدا می شوند. سالها بعد ، وندی اکنون مادری با دخترش است و داستان پیتر و جزیره را تعریف می کند. شب ها ، در حالی که وندی می خوابد ، دخترش با قطار هاپ در قطار می پرد. وندی آنها را می بیند و می دود ، اما نمی تواند از پس آنها برآید. سپس وندی تصمیم می گیرد که دیگر پیگیری نکند ، زیرا احساس می کند دخترش در دستان خوبی است و برای ماجراجویی خودش آماده است.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم وندی دوبله فارسی Wendy 2020

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!