logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Gretel And Hansel 2020 با لینک مستقیم

 

دانلود رایگان فیلم گرتل و هانسل 2020 با کیفیت عالی

 

کیفیت WEB-DL 1080p 720p

دانلود فیلم گرتل و هانسل Gretel And Hansel 2020
دانلود فیلم گرتل و هانسل Gretel And Hansel 2020

 

 

گرتل و هانسل (همچنین با نام های گرتل و هانسل: یک افسانه گریم نیز شناخته می شود) فیلمی ترسناک در سال 2020 است که بر اساس داستان فولکلور آلمانی “هانسل و گرتل” ساخته برادران گریم ساخته شده است. این فیلم به کارگردانی اوز پرکینز ساخته شده و توسط فرد برگر ، برایان کاوانا-جونز و دن کاگان با فیلمنامه‌ای از راب هایز تهیه شده است. سوفیا لیلیس و سام لیکی شخصیت های این عنوان را در کنار چارلز بابلولا ، جسیکا د گوو و آلیس کریژ به تصویر می کشند. داستان از گرتل و هانسل پیروی می کند که برای یافتن کار و غذا وارد یک چوب تیره می شوند و سپس به خانه جادوگر می افتند.

در اکتبر سال 2018 اعلام شد که Orion Pictures in Gretel & Hansel ، اقتباسی از فیلم مبتنی بر فولکلور آلمانی هانسل و گرلت توسط برادران گریم ، با کارگردانی پرکینز این فیلم را از یک فیلمنامه که او با هیز نیز به نگارش درآورد. در همین زمان ، لیلیس در این فیلم ستاره شد و سایر بازیگران نیز اندکی پس از آن اضافه شدند و فیلمبرداری بین نوامبر و دسامبر سال 2018 در دوبلین ایرلند رخ می دهد.

گرتل و هانسل در 31 ژانویه سال 2020 توسط شرکت Orion Pictures از طریق Artists United منتشر شد. این فیلم 22 میلیون دلار در سرتاسر جهان بدست آورده بود و انتقادات مثبتی از منتقدین داشت ، با ستایش از تصاویر و فیلمبرداری اش ، همچنین عناصر ترسناک و بازیگری ، اما انتقاد برای پیگیری فیلم.

نوزادی که هر کس در آن روستا با ارزش ترین زمستان است ، در زمستان بسیار بیمار است. پدرش او را به دیدن یک مسحور ، که بیماری را از بین برد ، اما قدرت را در دختر باقی گذاشت. هرچه او بزرگتر شد ، مردم روستا به دلیل این که او پیش شرط های آینده را داشته ، به سمت دختر می روند. از آنجا که می دانست همه چیز به مرگ ختم می شود ، او از قدرت خود برای کشتن مردم از جمله پدرش استفاده کرد. کودک را به درون جنگل بردند تا تنها بماند ، اما فرزندان دیگر را نیز به سرنوشت وحشتناکی فریب داد.

پس از مرگ پدرشان ، گرتل نوجوان ( سوفیا لیلیس ) و برادر کوچکترش هانسل (سام لیکی) قصد دارند با یک مرد درباره یک شغل به عنوان خانه دار ملاقات کنند. گرتل با این مرد ملاقات می کند اما وقتی از گرتل سؤال می کند که آیا او هنوز باکره است ، اهداف واقعی خود را روشن می کند. آن دو بدون شغل رها می شوند. در شب ، مادر خواهران و برادران گرتل را به خاطر انجام ندادن کاری که باید برای به دست آوردن شغل و کمک به تأمین آنها انجام داد ، مورد انتقاد قرار گرفتند. او به گرتل می گوید که او و هانسل باید ترک شوند زیرا جایی در خانه باقی نمانده است. مادر تا آنجا پیش می رود که تهدید می کند گرتل را هک می کند اگر بلافاصله ترک نشود. خواهران و برادران از خانه خود فرار می کنند و یک کلبه پیدا می کنند که شب بتوانند در آن بخوابند.

ناگهان یک مرد شیطانی به وجود می آید و اجازه می دهد فریاد وحشتناکی بگذارد و بچه ها را فراری دهد. او آنها را در بیرون تعقیب می کند و به هانسل حمله می کند. قبل از اینکه بتواند به گرتل برسد ، او با یک فلش به سمت سر کشته می شود. یک شکارچی (چارلز بابلولا) خواهر و برادرها را نجات می دهد و آنها را برای شب در خانه می برد و آنها را به سمت دیگران هدایت می کند که می توانند برای آنها غذا و کار فراهم کنند. صبح روز بعد ، خواهران و برادران برای علوفه رفتن به بیرون می روند و به دنبال کار هستند. وقتی چیزی پیدا نمی کنند ناامید می شوند ، تا زمانی که گرتل برخی قارچ ها را لکه دار کند. به نظر می رسد آنها قارچ “جادویی” هستند که باعث می شود این دو نفر هیستریک بخندند. سپس هانسل سرگردان می شود تا اینکه خانه ای پیدا کند که بوی کیک از آن ناشی شود. گرتل در حالی که می شنود آنچه به نظر می رسد صدای یک دختر در حال گریه اوست ، می شنود که در کنار کودک زیبا در کالسکه دیده می شود ، می شنود. گرتل سعی دارد مانع از رفتن هانسل به داخل شود ، اما به هر حال می رود و به نظر می رسد توسط شخصی گرفته شده است. گرتل تلاش می کند تا آتش را در داخل آتش بکشد ، اما از هولدا (آلیس کریگ) ، زنی که در داخل زندگی می کند ، استقبال می شود. او خواهران و برادران را برای صرف یک وعده غذایی دعوت می کند و به آنها اجازه می دهد تا در ازای کار در آنجا بخوابند.

هولدا هانسل را دارد که برای تمرین مهارت های خود با تبر به جنگل بیاید ، در حالی که گرتل را در خانه نگه می دارد. هانسل از وقت خود در آنجا لذت می برد زیرا غذای زیادی دارند ، اما گرتل به قصد هولدا مشکوک می شود. گرتل شروع به دیدن تصویری از Enchantress می کند و صدای بچه ها را می شنود که او را در جایی راهنمایی می کنند ، اما قبل از اینکه دریابد چه خبر است ، او در رختخواب خود بیدار می شود. در حالی که هانسل به بیرون می رود ، هولدا به گرتل نشان می دهد که چگونه به عنوان یک جادوگر به قدرت های خود ضربه بزند. گرتل وارد جنگل می شود و می تواند از قدرت خود استفاده کند تا یک شاخه درخت را در نزدیکی خود بیاورد تا بتواند میوه ای بگیرد. در همین حال ، هانسل همچنین تصویری از Enchantress را می بیند و حکاکی شیطانی را بر روی درختی در نزدیکی نشان می دهد. هانسل شروع به رشد مشکوک به هولدا می کند. بعداً در شب ، گرتل راه خود را به انبار هولدا که هانسل در یک خلسه نشسته است ، می کند. ناگهان کف پر از کف می شود و جادوگر جوانتر ظاهر می شود و قبل از تبدیل آنها به غذا ، سطلهای روده را روی میز خالی می کند ، همان چیزی که هولدا خواهر و برادرها را تغذیه می کرد. روز بعد ، گرتل با هولدا نشسته است ، که چیزی می خورد و یک رشته طولانی از موهای کودک را از دهانش بیرون می کشد. گرتل با هولدا خواست تا هانسل را رها کند ، اما او امتناع می ورزد.

او از طریق یک سری دیدگاه ها حقیقت را در مورد داستان کودک زیبا می گوید: هولدا مادر دختر بود و او پس از کشته شدن پدرش ، از دخترش خشمگین شد و او دختر را در جنگل خود به تنهایی ترک کرد. با این حال کودک در ذهن هولدا بیدار شد و قول داد در صورت اعتماد به تاریکی ، قدرت خود را با او در میان بگذارد. با این کار ، هولدا فرزندان دیگر خود را ریخت و لباس مبدل پیرزنی را گرفت تا دوستانه ظاهر شود و فرزندان دیگر را به سرنوشتشان فریب دهد. هولدا گرستل را به یک میز در انبار محصور می کند و ظاهراً جوانانه ظاهر خود را به دام انداختن هانسل به درون قفس می اندازد تا بتواند او را بپزد. گرتل موفق به استفاده از اختیارات خود برای اعزام کارمندان به سمت هولدا شد و او را به بالای شعله های آتش سوار کرد. بدن او آتش می گیرد و او تا زمانی که مرده است ، در عذاب گریه می کند ، خلسه روی هانسل را می شکند و اجازه می دهد گرتل آزاد شود. گرتل تصمیم می گیرد در حالی که هانسل را در راه خود با یک اسب می فرستد در خانه بماند. اسب او را به خانه قدیمی خود بازمی گرداند ، جایی که مادرش دیگر نمی ماند. گرتل سپس می بیند که ارواح بچه های مرده از درختان بیرون می آیند ، که در حال حاضر آزاد است. با این حال ، انگشتان دست درست مانند هولدا سیاه می شوند ، اما صداگذاری او اظهار می کند که شجاع خواهد بود و به خودش اعتماد دارد.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم گرتل و هانسل Gretel And Hansel 2020 دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!