logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات

دانلود فیلم Knives Out 2019 دوبله فارسی با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم چاقوکشی 2019 با کیفیت عالی

کیفیت WEB-DL 1080p 720p  دوبله فارسی

دانلود فیلم Knives Out 2019 دوبله فارسی با لینک مستقیم

دانلود فیلم چاقوکشی 2019 دوبله فارسی

[codein_imdb]

خلاصه داستان :

داستان این فیلم در مورد مرگ نویسنده‌ی رمان‌های جنایی یعنی هرلان ترومبی هست که دقیقا بعد از تولد هشتاد و پنج سالگی‌اش جسد وی در ملکش پیدا می‌شود. بنوئیت بلانک کارآگاه کنجکاو و خوش‌رفتاری می‌باشد که در مورد این پرونده‌ی اسرارآمیز تحقیق می‌کند. از خانواده‌ی غیرمعمولی هرلان گرفته تا خدمه‌ی وفادار وی همگی جزو مظنونین قتل هستند و بلانک نیز به دنبال حقیقت پشت این قتل می‌باشد

تیزر

صوت دوبله فارسی جداگانه

رمان نویس جرم ثروتمند ، هارلان ترومبی ، برای جشن تولد 85 سالگی خانواده خود را به عمارت ماساچوست دعوت می کند. صبح روز بعد ، خانه دار هارلان ، فر را با ضعف گلو او را مرده می یابد. پلیس متقاعد شده است که مرگ هارلان یک خودکشی است ، اما یک حزب ناشناس به کارآگاه خصوصی بنویت بلان برای تحقیقات پرداخت می کند.

بلان می آموزد که روابط هارلان با خانواده اش متشنج شده است: او تهدید کرد که داماد پسرش ریچارد را به دلیل تقلب در همسرش لیندا ، افشا می کند ، کمک های دامادش را جونی برای دزدی از او قطع کرد ، پسر کوچکترش را وادار کرد. از شرکت انتشارات خود ، و نزاع با نوه خود Ransom داشت.

برای بلان ناشناخته است ، بعد از مهمانی ، پرستار هارلان ، مارتا کبرا ، به طور تصادفی به جای داروی معمول خود مقدار زیادی از مورفین را تجویز کرد و نتوانست پادزهر را پیدا کند ، و چند دقیقه از زندگی هارلان را ترک کرد. برای محافظت از مارتا ، هارلان دستورات خود را برای ایجاد یک نام مستعار جعلی برای جلوگیری از سوء ظن در مورد مرگ خود داد. او سپس گلو خود را شکافت. مارتا دستورالعمل های هارلان را انجام داد ، اما مادر بزرگتر هارلان او را دید و با رانسوم اشتباه گرفت.

مارتا نمی تواند بدون استفراغ دروغ بگوید ، بنابراین وقتی بلان از او سؤال می کند ، جواب های واقعی اما ناقص می دهد. بلان از او می خواهد كه به تحقیقات خود كمك كند. در حین جستجوی ملک ، مارتا تلاش می کند تا شواهد را پنهان کند.

وصیت نامه هارلان خوانده می شود: او همه چیز را به مارتا ، حیرت او و همچنین خانواده گذاشت. آنها او را روشن می کنند ، اما رانسوم به او کمک می کند تا فرار کند. رانسوم ، مارتا را ترغیب می کند که به او اعتراف کند و در ازای سهم خود از ارث ، به او کمک می کند. سایر ترومبی ها سعی می كنند مارتا را ترك كنند تا از ارث او چشم پوشی كند. والت تهدید می کند که مادر خود را به عنوان یک مهاجر بدون مستند در معرض خطر قرار می دهد.

مارتا با یک فتوکپی جزئی از گزارش سم شناسی هارلان ، یک یادداشت جعلی ناشناس دریافت می کند. او و رانسوم به مطب معاینه پزشکی رانده می شوند ، اما در اثر آتش سوزی تخریب شده است. مارتا برای دیدار با باجگیر ، ایمیلی ناشناس با زمان و آدرس دریافت می کند. بلان و پلیس ، همچنین در حال تحقیق در مورد دفتر معاینه پزشکی تخریب شده ، محل مارتا و رانسوم هستند. پلیس پس از تعقیب مختصر خودرو ، رانسوم را دستگیر کرد. بلان برای مارتا توضیح می دهد كه مادر هارلان دید كه رانسوم در شب درگذشت از اتاق هارلان در حال پایین آمدن است.

مارتا به آدرس ایمیل رفته و به همراه پرونده پزشکی که مفقود شده ، فران را که مواد مخدر کشف کرده بود ، کشف می کند. مارتا دریغ می کند و می فهمد که فران می تواند او را با جنایت پیوند دهد ، اما CPR را با Fran انجام می دهد و با 911 تماس می گیرد. مارتا به بلان اعتراف می کند ، اما Ransom قبلاً از او خبر داده است. در خانه ، مارتا نسخه ای از گزارش کامل سم شناسی را که در لکه های کنسرو فران مخفی است پیدا می کند. مارتا قرار است به خانواده اعتراف کند که او باعث مرگ هارلان شده است ، اما بلان بعد از خواندن گزارش او را قطع می کند.

بلان کسرهای خود را به مارتا ، رانسوم و پلیس فاش می کند: پس از آنکه رانسوم در مهمانی یاد گرفت که هارلان همه چیز را به مارتا می دهد ، وی محتویات ویال های دارویی مارتا را عوض کرد و پادزهر را به سرقت برد تا او هارلان را با مصرف بیش از حد مورفین به قتل برساند ، و طبق قانون قاتل او را واجد شرایط ادعای وراثت نمی داند. با این حال ، مارتا در واقع داروی صحیح را بدون خواندن برچسب ها ، به رسمیت شناختن آن از نظر وزن و ویسکوزیته مایعات ، اداره می کرد و به همین دلیل از مرگ هارلان بی گناه است. پس از مرگ به عنوان خودکشی گزارش شد ، رانسوم ناشناس بلان را برای کشف گناه مارتا استخدام کرد. بعداً Fran با دیدن Ransom به سرقت پرونده پزشکی مارتا پی برد تا این واقعیت را که محتویات ویال ها تغییر یافته بود ، پنهان کند و یادداشت باج گیری را برای وی ارسال کرد. رانسوم با درک اینکه مارتا به طور ناخودآگاه داروی صحیح به هارلان داده است ، یادداشت باج خواهی را به مارتا ارسال کرد. وی دفتر پزشک معالج پزشکی را آتش زد تا شواهد بی گناهی مارتا را از بین ببرد. سرانجام ، وی با مصرف بیش از حد مورفین به فرانسوی مواد مخدر پرداخت و از طریق ایمیل خود به مارتا نامه فرستاد ، و قصد داشت مارتا را برای قتل فران بهم بزند.

مارتا با دروغ گفتن که فرانسه جان سالم به در برد و به او دلجویی کرد ، رانسوم را به اعتراف بست. پس از اعتراف و نذر انتقام ، او بر او استفراغ می کند و دروغ را آشکار می کند. با عصبانیت ، او را با چاقو به او حمله می کند اما کشف می کند که این یک چاقوی مرحله جمع شده است. پلیس اعتراف Ransom را ضبط کرده است ، و هنگامی که مارتا به تماشای ترومبیایی ها از آنچه که اکنون عمارت وی است ، می رود ، بازداشت می شود.

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم چاقوکشی دوبله فارسی Knives Out 2019

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!