logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)
61
63%

توضیحات فیلم

دانلود فیلم When You Finish Saving the World 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی وقتی نجات جهان را تمام کردی با کیفیت عالی

دانلود فیلم وقتی نجات جهان را تمام کردی دوبله فارسی When You Finish Saving the World 2023
دانلود فیلم وقتی نجات دنیا را تمام کردی دوبله فارسی When You Finish Saving the World 2023

 

 

وقتی نجات دنیا را تمام می‌کنی (به انگلیسی: When You Finish Saving the World) یک فیلم کمدیدرام آمریکایی محصول سال ۲۰۲۲ به نویسندگی و کارگردانی جسی آیزنبرگ در اولین کارگردانی بلند خود است. این فیلم بر اساس درام صوتی سال ۲۰۲۰ آیزنبرگ به همین نام ساخته شده است. جولیان مور و فین ولفهارد در نقش مادر و پسری بازی می‌کنند که روابط جنجالی خود را هدایت می‌کنند.

نجات دنیا برای اولین بار در جشنواره فیلم ساندنس در 20 ژانویه 2022 به نمایش درآمد و توسط A24 در ایالات متحده در 20 ژانویه 2023 منتشر شد.

زیگی کاتز 17 ساله تنهای ایندیانا یک دانش آموز دبیرستانی است که آهنگ های اصلی فولک-راک را برای طرفداران آنلاینی اجرا می کند. این مفهوم مادر رسمی و سختگیر او، اولین، را که یک پناهگاه برای بازماندگان خشونت خانگی اداره می کند، مبهم می کند. زیگی یک چراغ اخطار دوار قرمز را بیرون اتاقش نصب می‌کند تا علامت «مزاحم نشوید» را به طور مداوم روشن می‌کند. اولین که از پسرش دوری می‌کند، سعی می‌کند او را متقاعد کند که با او بیاید و در پناهگاه داوطلب شود. او رد می‌کند و می‌گوید با صرف زمان پخش زنده پول بیشتری به دست می‌آورد، که جرقه‌ای برانگیخت که در آن هریک دیگری را به خودخواهی متهم می‌کنند.

زیگی عاشق لیلا، همکلاسی فعال خود می شود و یکی از آهنگ هایش را در جشنواره هنرهای سیاسی محلی اجرا می کند تا به او نزدیک شود. او شعری در مورد استعمار جزایر مارشال می خواند که از او تعریف می کند و از او وام می گیرد. آن شب هنگام خواندن آن به خودارضایی می پردازد و بعداً سعی می کند آن را روی گیتار تنظیم کند. صبح روز بعد، او با لیلا ملاقات می کند و به صحبت های او و دوستانش در مورد رویدادهای جاری گوش می دهد. او سعی می کند به آن ملحق شود، اما دوستانش به خاطر اینکه چیز زیادی در مورد آن نمی دانند مورد خنده قرار می گیرد. آن شب، نسخه آهنگ شعر او را برای او پخش می کند. او که تحت تأثیر قرار گرفته است، او را تشویق می کند تا از پلتفرم پخش زنده خود برای مسائل سیاسی بیشتر استفاده کند، که او آن را رد می کند و می گوید که سودی به همراه نخواهد داشت.

همزمان، اولین با کایل، یک جوان 17 ساله که با مادرش در پناهگاه می‌ماند، ملاقات می‌کند، پس از اینکه او با پلیس تماس گرفت تا به او کمک کند تا او را از یک خانه توهین‌آمیز خارج کند. ایولین تحت تأثیر مهربانی او قرار می گیرد و او را برای کارهای داوطلبانه در سراسر شهر استخدام می کند، این دو به هم نزدیک می شوند. اولین سعی می کند برای او بورسیه تحصیلی در کالج در ایلینویز بگیرد که باعث نارضایتی مادرش شد، مادرش ترجیح می دهد در تعمیرگاه خودرو پدرش در شهر کار کند.

در آن شب، پدر زیگی، راجر، به دلیل از دست دادن مراسم جوایزش در محل کار با آن دو روبرو می شود: ایولین پس از یک رویداد داوطلبانه با کایل به شام ​​رفته بود و زیگی دوباره در جشنواره هنر حضور داشت. هر کدام می گویند که فکر می کنند دیگری شرکت می کند و دوباره شروع به بحث می کنند. راجر هجوم می‌آورد و می‌گوید هر دو باید می‌آمدند، کاری که هیچ‌کدام حاضر به انجام آن با دیگری نبودند. صبح روز بعد، زیگی از مادرش می خواهد که او را به مدرسه برساند، و از او می پرسد که چگونه می تواند “سیاسی بودن” را بیاموزد تا لیلا را تحت تاثیر قرار دهد، و او با تمسخر می گوید که او واقعاً به دلایل آن اهمیتی نمی دهد.

ایولین به مدرسه پشت زیگی راه می‌رود، کایل را در آنجا ردیابی می‌کند و سعی می‌کند علی‌رغم اصرار مادرش او را متقاعد کند که به دانشگاه برود. به نظر می رسد که او از سرکشی اولین ناراحت است و می گوید که ترجیح می دهد با مادرش بماند تا به او گوش دهد. در اتاق بعدی، زیگی به لیلا نشان می دهد که آهنگ-شعر آنها را به صورت آنلاین اجرا کرده است و به خود می بالد که از آن 100 دلار درآمد داشته است. او با عصبانیت او را متهم می کند که از کارش برای سودجویی سوء استفاده می کند و طوفان می کند و او را گیج می کند. درست در همان لحظه، اولین گوشه ای را می پیچد و او را در راهرو می بیند. آنها با همدلی تماس چشمی برقرار می کنند، هر دو رد شده اند.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم وقتی نجات دنیا را تمام کردی دوبله فارسی When You Finish Saving the World 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!