logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات سریال

دانلود سریال Hijack 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی سریال هواپیما ربایی با کیفیت عالی 1080p

دانلود سریال هواپیما ربایی دوبله فارسی Hijack 2023
دانلود سریال هواپیما ربایی دوبله فارسی Hijack 2023

 

سریال هواپیما ربایی یا هایجک (Hijack) که با عنوان (Kingdom) نیز شناخته می‌شود، یک مجموعه اکشن، درام و هیجان انگیز محصول کشور آمریکا به کارگردانی مشترک جیم فیلد اسمیت و مو علی (Jim Field Smith و Mo Ali) است که فصل اول آن در سال 2023 میلادی توسط سه کمپانی 60Forty Films و Green Door Pictures و Idiotlamp Productions تولید شد؛ فیلمنامه این سریال را نیز جورج کی به نگارش درآورده و هنرمندانی چون محمد الساندل، ادریس البا، آرچی پنجابی، کیت فیلیپس، بن مایلز، ایو مایلز، مکس بیزلی، نیل ماسکل، هالی ایرد، جیمز باروز، گرچن اگولف، روچندا سندال، ایمی کلی، جاستین سالینجر، جیمی بارباکف، ناصر معمارضیا، آنتونیا صلیب، پل هیکی، جرمی آنگ جونز، مارکوس گاروی و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ سریال هواپیما ربایی اولین بار از تاریخ 28 ژوئن سال 2023 میلادی توسط سرویس استریم اپل تی‌وی پلاس +Apple TV در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، آلمان، ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، چین، کره جنوبی، دانمارک، ژاپن، سوئد، بلژیک، مکزیک و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر شد؛ تهیه‌کنندگی مجموعه هواپیماربایی را ادریس البا، جیم فیلد اسمیت، پیتر هسلوپ، جورج کی، هاکان کوستا، جیمی لورنسون، ناتالی سیلور و کریس تیکیر به صورت مشترک برعهده داشته، تدوین و ویرایش آن کاری از دیوید وب، رابرت فراست و ناتاشا ویلکینسون می‌باشد و فیلمبرداری آن نیز توسط اد مور انجام شده است؛ سریال هایجک سفر یک هواپیمای ربوده شده در مسیر لندن را طی یک سفر 7 ساعت دنبال می‌کند؛ در این میان مقامات در زمین به دنبال راه‌حلی برای حل مشکل هستند؛ ادریس البا نقش مذاکره کننده، سم نلسون را بازی می‌کند که باید جان مسافران را نجات دهد؛ از سوی دیگر، آرچی پنجابی نقش زهرا گهفور، افسر ضد تروریسم را بازی می‌کند که در زمان ربوده شدن هواپیما روی زمین است و بخشی از گروه تحقیقات می‌باشد؛


سام نلسون، مذاکره کننده تجاری شرکتی، سوار هواپیمای کینگدام ایرلاینز KA29 از دبی به لندن می شود تا نزد همسر جدا شده خود بازگردد. در فرودگاه، او کارکنان گیت را متقاعد می‌کند که به همسفر الک اجازه دهند پس از اینکه او به سختی از بسته شدن دروازه عبور کرد. پس از بلند شدن، نائومی مسافر نوجوان گلوله‌ای را در حمام پیدا می‌کند و به مارکوس، یکی از مسافران دوستانه، می‌گوید. مارکوس، مخفیانه بخشی از خدمه هواپیماربایی، به رهبر استوارت و همکارانش اطلاع می دهد که تسلط را تسریع کنند. با استفاده از تپانچه های Glock 19 که در کیسه های لوازم بهداشتی پنهان شده بودند، چندین هواپیماربای کنترل هواپیما را به دست می گیرند که به دو زبان انگلیسی و عربی صحبت می کنند. نیل، ناظر فرودگاه، که اجازه اسلحه را به هواپیما داده بود، زمانی که شوهر و فرزندش تهدید می شوند، به خانه برمی گردد. هواپیماربایان با تهدید کولت، مهماندار هواپیما که کاپیتان رابین آلن با او رابطه نامشروع دارد، وارد کابین خلبان می شوند. قبل از اینکه وای فای خاموش شود، سم می‌تواند به همسرش در مورد این حادثه پیامک بفرستد و او آن را به دوست پسرش، دی دانیل اوفارل، که برای پلیس متروپولیتن کار می‌کند، می‌دهد.

دو مسافر به یکی از هواپیماربایان حمله می کنند و سام اسلحه او را برمی دارد. مسافران رام می شوند و سم تپانچه را به استوارت آترتون، هواپیماربای اصلی باز می گرداند. O’Farrell با سابق خود، DCI Zahra Gahfoor از SO15 تماس می گیرد، که با همکارانش در فرودگاه هیترو تماس می گیرد و آنها می گویند که تماس KA29 یک زنگ خطر اشتباه بوده است. او این را به مارشا منتقل می کند. عبدالله، کنترلر پرواز دبی که آلن به او اطمینان داد همه چیز خوب است، در مورد وضعیت KA29 تردید دارد. او متوجه می شود که نیل قبل از پایان شیفتش، از غربالگری امنیتی در دوربین مدار بسته خارج می شود. آلن از کابین خلاص می‌شود و به سام می‌گوید که زمانی که ارتش عراق وارد حریم هوایی آنها شد با آنها تماس گرفته می‌شود و کسی پاسخ نمی‌دهد. با این حال، هواپیماربایان آلن را مجبور می کنند تا به ATC بغداد تأیید کند که مشکلی وجود ندارد. در هیترو، آلیس سینکلر، کنترل کننده ترافیک هوایی نیز «زنگ هشدار نادرست» را زیر سوال می برد و متوجه یک انحراف جزئی در برنامه پرواز می شود که نشانه ای برای کمک پس از 11 سپتامبر است. عبدالله با رسیدن به خانه نیل، او و خانواده اش را می بیند که به قتل رسیده اند و توسط قاتلان انگلیسی کشته می شوند.

سینکلر در مورد نگرانی‌هایش با گهفور تماس می‌گیرد و او سپس موضوع را به وزارت کشور و JTAC تشدید می‌کند. مسافر یوسف، افسر سابق ارتش مصر، فکر می کند که هواپیماربایان از جعبه های خالی استفاده می کنند، اما نمی تواند مطمئن باشد. آرتور، مهماندار هواپیما، درباره گلوله ای که نائومی پیدا کرده است به سام می گوید. سام با خدمه پرواز کار می کند تا یک نقاشی از یک گلوله واقعی و یک گلوله خالی به نائومی برساند که دومی را شناسایی می کند. آترتون با مافوق خود تماس می گیرد تا آنها را به روز کند، اما تماس به پست صوتی می رود. تیندل، یک مقام ارشد، لوئیز آیچیسون، وزیر امور خارجه را فرا می خواند. گهفور مانیفست KA29 را برای O’Farrell می فرستد، او متوجه می شود که نام پنج (ربایندگان) در هیچ پایگاه داده ملی دیده نمی شود، اما گذرنامه آنها قانونی به نظر می رسد. هواپیماربای جدن به نصیر، مسافری که می‌خواهد برای عمویش انسولین تهیه کند، حمله می‌کند. در این غوغا، کودکی به نام لیزی میلر ناپدید می شود و سم به عقب هواپیما می رود تا به مارکوس حمله کند و او را خلع سلاح کند، اما بر او چیره شده است. آترتون جای خالی خود را با راندهای زنده عوض می کند و به عقب نزدیک می شود. مارکوس که توسط سم به چالش کشیده می شود، تفنگ خود را بالا می برد. یک گلوله شلیک می شود.

آترتون یک مسافر را به عنوان هشدار اعدام می کند. در غوغا، لوئیس توسط یک مسافر چاقو خورد. آترتون به لوئیس می‌گوید که این هواپیماربایی را برای ادگار و جان انجام می‌دهند. سم توسط مارکوس بسته می شود اما به زودی برای ارائه کمک های اولیه با خونریزی لوئیس آزاد می شود. در حالی که KA29 بدون واکنش وارد حریم هوایی رومانی می شود، دو فروند تایفون یوروفایتر ناتو با نزدیک شدن به بخارست دستور ساقط کردن آن را صادر می کنند. آیچیسون کنترل را به دست می گیرد و نخست وزیر فراخوانده می شود. سام در حالی که به لوئیس کمک می‌کند تا با مادرش تماس بگیرد، از تلفن همراه برای ارسال اطلاعات تماس برای مارشا استفاده می‌کند و او آن را به اوفارل می‌دهد. با بررسی PNC، او و گهفور هویت هواپیماربایان را شناسایی می کنند و متوجه می شوند که آنها بخشی از جنایات سازمان یافته هستند، نه تروریست. آیچیسون این اطلاعات را در اختیار رومانیایی ها قرار می دهد و آنها به موقع جت ها را لغو می کنند. دیوید، پزشک سرنشین، یک توراکوستومی موقت روی لوئیس انجام می دهد تا از مرگ او جلوگیری کند. دو قاتل انگلیسی دیگر از اقامتگاه نلسون بیرون می روند. دولین، یکی از همکاران هواپیماربایان، به وزیر کشور فهرستی از خواسته ها را می دهد.

با ورود هواپیما به حریم هوایی مجارستان، وضعیت لوئیس شروع به بدتر شدن می کند. پلیس دبی به خانه نیل فراخوانده می شود و سگش آنها را به سمت اجساد نیل و عبدالله هدایت می کند. در همین حین، هواپیماربایان شروع به بحث و جدل بر سر اینکه چه کاری باید انجام دهند، می شوند. مشخص می شود که خواسته های آنها آزادی ادگار و جان از زندان است. وزیر کشور در حالی که نخست وزیر در حالت تعلیق است، این را به گهفور و آیچیسون منتقل می کند. آترتون تصمیم می گیرد از افسر اول آنا کواچ استفاده کند تا او را به ATC مجارستان برساند که در فرودگاه گیور فرود می آیند و به کمک پزشکی نیاز دارند. واحد ضد تروریستی مجارستان بلافاصله به فرودگاه اعزام می شود تا هواپیماربایان را خنثی کند. اوفارل و همکارش به دیدار الین، لوئیس و مادر آترتون می روند. الین در مورد سندیکای جنایت سازمان یافته به اوفارل می گوید و سپس به یک بزرگراه می دود و در آنجا توسط یک کامیون کشته می شود. سپس تری به سام می‌گوید که سران جنایات سازمان‌یافته‌شان در صورت فرود، آنها و خانواده‌شان را خواهند کشت، زیرا او فاش می‌کند که اطلاعات خانواده سام را در اختیار دارند. لوئیس خودکاری را که دیوید در سینه‌اش فرو کرده بود، بیرون می‌کشد و عملاً خودش را می‌کشد. آترتون این را می بیند و به دیویا خان می گوید که به آنا دستور دهد فرود را متوقف کند. قاتلانی که برای گروه جنایت سازمان یافته کار می کنند وارد خانه سام می شوند و پسر سام، کای، متوجه اسلحه های آنها می شود و مخفی می شود.

کای پسر سام با پنهان شدن در کمد لباس از دست قاتلان فرار می کند. دولت بریتانیا خواسته هواپیماربایان را پذیرفته و ادگار و جان را از زندان آزاد می کند. با این حال، وقتی پلیس همچنان آنها را تعقیب می کند، ادگار به هواپیماربایان پیامک می دهد تا یکی از مسافران را بکشند و عکسی بفرستند. سم مداخله می کند و استوارت را متقاعد می کند که در حال حاضر یک مسافر مرده در هواپیما وجود دارد و بنابراین نیازی به کشتن یک مسافر دیگر نیست. گروه ضربت دولت با استفاده از نظارت پهپاد، ماشین ادگار را ردیابی می کند و می بیند که او و جان به سمت فرودگاهی نزدیک می روند. در همین حال، در داخل هواپیما، مسافران شروع به برنامه ریزی یک شورش می کنند. در همان زمان، اخباری در رسانه های بریتانیا منتشر شد مبنی بر اینکه KA29 ربوده شده و قیمت سهام Kingdom Air همانطور که ادگار امیدوار بود کاهش می یابد. برخی از مسافران KA29 شروع به مبارزه با هواپیماربایان می کنند، زمانی که یک مهاجم ناشناس کاپیتان آلن را اعدام می کند، وارد کابین خلبان می شود و آن را قفل می کند، که باعث تعجب همه سرنشینان می شود.

عوامل سریال

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

این داستان : آخرین فرصت
این داستان : ۳ درجه
این داستان : شکست
این داستان : پاسخگو نبودن
این داستان : کمتر از یک ساعت
این داستان : به آرامی همکاری کن
این داستان : محکم بشینین

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود سریال هواپیما ربایی دوبله فارسی Hijack 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!