logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات

دانلود دوبله فارسی فیلم The Mustang 2019 با لینک مستقیم و رایگان

 

دانلود دوبله فارسی فیلم The Mustang 2019 کیفیت عالی

 

دانلود دوبله فارسی فیلم The Mustang 2019
دانلود دوبله فارسی فیلم The Mustang 2019

 

نام فارسی : موستانگ

[codein_imdb]

 

 The Mustang یک فیلم درام به زبان انگلیسی 2019 است که توسط Laure de Clermont-Tonnerre (در اولین کارگردانی وی) کارگردانی شده است و توسط کلرمونت-تونر ، مونا فستولد و براک نورمن بروک نوشته شده است. این ماتیاس شوآنرتس را به عنوان یک محکوم حبس که در یک برنامه توان بخشی با محور آموزش اسب های وحشی شرکت می کند ، ستاره می کند. جیسون میچل ، گیدون آدلون ، کونی بریتون و بروس درن در نقش های پشتیبان ظاهر می شوند. موستانگ بر اساس یک برنامه توانبخشی واقعی در کارسون سیتی ، نوادا بنا شده است

رومن کلمن پس از ترک شریک زندگی خود به طور دائمی مغزی که در یک حمله آسیب دیده ، به مدت 12 سال در زندان است. وی با آگاهی از تمایلات خفیف و تمایلات خشن خود ، در برابر تلاش های دوباره ادغام مجدد در جامعه مقاومت کرده است. در حالی که مشغول نگهداری در فضای باز است ، رومی در یک برنامه توان بخشی اجرا می شود که توسط رنچر مایلز اجرا می شود و زندانیان را به آموزش سبیل وحشی اختصاص می دهد. به هر زندانی در این برنامه یک اسب مخصوص برای آموزش داده می شود و رومی موظف است ظرف پنج هفته قبل از فروش اسب خود در حراجی ، آموزش را انجام دهد.

رومان در ابتدا با آموزش سبیل خود مبارزه می کند ، اما تحت هدایت هنری ، زندانی که به عنوان مربی برتر اسب شناخته می شود ، او شروع به پیشرفت می کند. با گذشت هفته ها ، رومن با اسبی که او از مارکی نام می برد ، نزدیک می شود و با هنری دوستی برقرار می کند. با این حال ، هنگامی که هنری توسط دن ، همسایه رومی ، به قتل رسید ، این برنامه ضربه ای به همراه دارد. رومی با خفه کردن دن به بیهوشی قبل از اینکه آنها توسط نگهبانان شکسته شوند تلافی می کند.

روز حراج فرا می رسد که رومن دختر دختر باردار مارتا را به امید بهبود روابط خود با او دعوت می کند تا در آن شرکت کند. در حالی که رومی مارکی را به حراج کنندگان نشان می دهد ، پس از اینکه متوجه شد مارتا حضور ندارد ، پریشانی می شود. این حواس پرت منجر به فاجعه می شود كه ماركسی با هلیكوپتر سربار دچار حیرت می شود و باعث می شود كه رومن اسب خود را سقوط كند و تقریباً تحت تعقیب قرار گیرند زیرا سایر مربیان ماركسی را مهار می كنند. اندکی پس از آن ، رومی از مایلز یاد می گیرد که مارکیس غیرقابل تحمل تلقی شده و از آن تبخیر می شود. رومی با بهره گیری از دروازه های زندان که در اثر طوفان آسیب دیده است ، می تواند به مارکیس کمک کند تا فرار کند و به طبیعت برگردد.

مدتی بعد ، رومی نامه ای از مارتا دریافت كرد كه تصدیق می كند پدرش از ترك زندان خودداری كند. این نامه همچنین شامل عکسی از مارتا با نوه تازه متولد رومی است که وی قصد دارد رومان را در دیدار بعدی خود ملاقات کند. پس از اتمام رومی خواندن نامه ، مارکسی را که در کنار دروازه های زندان ایستاده است (ظاهراً او را از میان نرده ها جستجو می کند) نشان داده و لبخند می زند.

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود دوبله فارسی فیلم The Mustang 2019

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!