logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)
92%

توضیحات فیلم

دانلود فیلم The Life Ahead 2020 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم زندگی پیش رو 2020 با کیفیت عالی

دانلود فیلم زندگی پیش رو دوبله فارسی The Life Ahead 2020
دانلود فیلم زندگی پیش رو دوبله فارسی The Life Ahead 2020

زندگی پیش رو (به ایتالیایی: La vita davanti a sé) یک فیلم درام ایتالیایی در سال 2020 به کارگردانی ادواردو پونتی ، از فیلمنامه پونتی و اوگو چیتی است. این سومین اقتباس صفحه ای از رمان زندگی قبل از ما توسط رومین گری است. در این فیلم سوفیا لورن ، ابراهیما گوی و ابریل زامورا بازی می کنند.

با انتشار محدودی در 6 نوامبر سال 2020 و پس از آن پخش جریانی دیجیتال در Netflix در 13 نوامبر سال 2020 منتشر شد.

خانم رزا یک روسپی سابق و بازمانده هولوکاست است. او مراقبت از کودکان را برای کودکان “زنان کارگر” فراهم می کند. پس از آنکه یک کودک 12 ساله سنگالی در خیابان او را سرقت کرد ، او با اکراه موافقت می کند که او را به آنجا منتقل کند. آنها یک پیوند عمیق ایجاد می کنند و او سعی می کند به او کمک کند تا مسیر زندگی خود را پیدا کند ، زیرا او می فهمد که او هم یک بازمانده هولوکاست است و هم سابق فاحشه

این فیلم بر اساس رمان رومن گری ، زندگی پیش از ما و همچنین مادام رزا ، نسخه سینمایی رمان به کارگردانی موشه میزراهی در سال 1977 و با سیمون سیگنوره ساخته شده است.

در ژوئیه سال 2019 ، اعلام شد که سوفیا لورن ، ابراهیم گوئی ، ابریل زامورا ، رناتو کارپنتری و بابک کریمی به جمع بازیگران فیلم پیوستند ، ادواردو پونتی کارگردانی فیلمنامه ای را که در کنار اوگو چیتی نوشت ، بر اساس رمان زندگی قبل از ما توسط رومین گری.

در فوریه 2020 ، نتفلیکس حق پخش جهانی فیلم را به دست آورد. با انتشار محدودی در 6 نوامبر سال 2020 و پس از آن پخش جریانی دیجیتال در Netflix در 13 نوامبر سال 2020 منتشر شد.

Life Ahead بر اساس 79 بررسی ، با میانگین وزنی 10/7/10 ، رتبه تأیید 94٪ را در وب سایت تجمع نظر Rotten Tomatoes دارد. در مورد اتفاق نظر منتقدان سایت آمده است: “یک نمونه کلاسیک از این که چگونه یک بازیگر با استعداد می تواند مطالبی را تا حدی استاندارد بالا ببرد ، The Life Ahead ثابت می کند که قدرت ستاره سوفیا لورن کاملاً کمرنگ است.” در Metacritic ، این فیلم دارای 66 نمره از 100 است که بر اساس 24 منتقد ، نشان دهنده “بررسی های معمولاً مطلوب” است.

مارک کرمود در یک بازبینی سه ستاره برای The Observer در مورد سوفیا لورن گفت: “عملکرد صریح ستاره 86 ساله به عنوان یک کارگر جنسی سابق که از یک کودک یتیم مراقبت می کند ، قرعه کشی اصلی این داستان گاه فرمول به کارگردانی پسرش است. .

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم زندگی پیش رو دوبله فارسی The Life Ahead 2020

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!