logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم King of Kotha 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی پادشاه کوتا با کیفیت عالی

دانلود فیلم پادشاه کوتا دوبله فارسی King of Kotha 2023
دانلود فیلم پادشاه کوتا دوبله فارسی King of Kotha 2023

 

 

King of Kotha (همچنین با نام KOK به بازار عرضه می شود) یک فیلم اکشن درام دوره ای به زبان هندی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی ابیلاش جوشی در اولین کارگردانی خود و تهیه کنندگی Wayfarer Films و Zee Studios است. در این فیلم گروهی از بازیگران Dulquer Salmaan، Shabeer Kallarakkal، Prasanna، Gokul Suresh، Aishwarya Lekshmi، Nyla Usha، Chemban Vinod Jose، Shammi Thilakan، Saran، Shanthi Krishna و Anikha Surendran بازی می کنند. فیلمبرداری توسط نیمیش راوی انجام می شود و موسیقی متن فیلم توسط جیک بجوی و آهنگ ها توسط جیک بجوی و شان رحمان به طور جداگانه ساخته شده است.

پادشاه کوتا در ژوئیه 2021 اعلام شد. فیلمبرداری اصلی در سپتامبر 2022 آغاز شد و در فوریه 2023 به پایان رسید. این فیلم در 24 اوت 2023 در سراسر جهان در طول جشنواره Onam اکران شد، جایی که نقدهای متفاوتی از منتقدان دریافت کرد.

1996: CI Shahul Hassan به یک شهر خیالی آلوده به جنایت به نام Kotha منتقل می شود که در نزدیکی مرز کرالا-تامیل نادو واقع شده است. شاهول بیشتر در مورد شهر تحقیق می کند و متوجه می شود که شهروندان به ویژه نوجوانان به مواد مخدر معتاد هستند. شاهول در حین تحقیق در مورد پس‌زمینه مواد مخدر، متوجه می‌شود که کانان بای، گانگستر مخوفی که بر کوتا حکومت می‌کند. شاهول با کانان بای در مخفیگاهش به همراه SI Tony Titus ملاقات می کند، جایی که توسط کانان تحقیر می شود. شاهول در مورد راجو از تونی جویا می شود همانطور که کانان قبلاً این نام را ذکر کرده بود، جایی که تونی گذشته راجو را فاش می کند.

1986: راجو یک گانگستر بی رحم و بهترین دوست کانان است که بر کوتا حکومت می کند. تونی و کانان بخشی از باند و تیم فوتبال راجو به نام “Winners Kotha” هستند. راجو همیشه با رانجیث بای، که رئیس شهر همسایه گاندیگرام است، درگیر است، اما رانجیث به احترام پدر راجو، کوتا راوی، که در گذشته نیز یک گانگستر مخوف بود، هرگز به راجو آسیب نمی رساند. راجو با تارا آشنا می شود و عاشق او می شود. کانان سعی می‌کند راجو و باندش را به مقابله با مواد مخدر وادار کند، اما راجو مخالف است زیرا برادر تارا به دلیل مصرف بیش از حد مواد مخدر خودکشی کرد. راجو رابطه خوبی با والدینش ندارد زیرا مادرش مالاتی از او به خاطر گانگستر بودن متنفر است و همچنین پدرش را برای تربیت راجو مقصر می داند. ملاثی همچنین از اعضای باند راجو سوء استفاده می کند، جایی که کنان از این موضوع مطلع می شود و ملاثی را تحریک می کند.

راوی این را می بیند و در بین آنها دخالت می کند. کانان سعی می کند راوی را با چاقو بزند، اما در نهایت به خود چاقو می زند. با دانستن این موضوع، راجو عصبانی می شود و سعی می کند راوی را که از خود دفاع می کند کتک بزند. یک روز، رانجیث عکس‌هایی از تارا می‌فرستد که با یک روزنامه‌نگار ساکن بمبئی در حال معاشرت است، جایی که راجو از تارا جدا می‌شود و به شدت مشروب می‌نوشد. کانان که از حرص و طمع خود برای ثروت و قدرت کور شده، تصمیم می گیرد با رانجیت شریک شود و موافقت می کند مواد مخدر را به کوتا منتقل کند. راجو با دانستن این موضوع خشمگین می شود و با کانان روبرو می شود که از افشای چیزی در مورد مواد مخدر خودداری می کند. راجو با کانان درگیر می شود و در نهایت کانان را تا حدی از ناحیه چشم راست کور می کند. چند روز بعد، ملاثی متوجه می‌شود که راجو اگر به مست بودن ادامه دهد، ممکن است برای مدت طولانی زنده نماند و به او توصیه کند کوتا را ترک کند و دیگر برنگردد. راجو در شب فینال جام جهانی فوتبال کوتا را ترک می کند و بعد ناپدید می شود.

1996: شاهول به تونی می گوید که در مورد راجو با نیروی پلیس اوتار پرادش پرس و جو کند، جایی که او فکسی از ایستگاه پلیس لاکنو در مورد “راجو مدرسی” که یک قاتل بازنشسته است دریافت می کند. شاهول برای راجو تلگرافی می فرستد و می گوید خواهرش ریتو در خطر است. برادر شوهر کانان، جینو، معتاد به مواد مخدر، با ریتو رابطه دارد. همانطور که آنها در رستوران نشسته اند و بستنی می خورند، تونی با نیروی خود می رسد و جینو را به دلیل داشتن مواد مخدر می برد. ریتو بعداً تمام روابط خود را با جینو قطع کرد. پس از آزاد شدن، جینو به خانه ریتو می رود تا با او صحبت کند، اما راوی او را بیرون می کند. روز بعد، جینو سعی می کند ریتو را با ریختن بنزین به او آتش بزند، اما با رسیدن تونی به صحنه، موفق به فرار می شود. جینو توسط راجو که پس از دریافت تلگراف از شاهول به کوتا برگشته کشته می شود.

مانجو خواهر جینو از این موضوع مطلع می شود و تصمیم می گیرد راجو را بکشد. همچنین فاش شده است که کانان رانجیت را کشت تا مانجو را همسر خود کند. در آن شب، کانان با راجو در بار ملاقات می کند و متوجه می شود که راجو پس از رفتن به اوتار پرادش خطرناک تر شده است. مانجو مردانی را برای کشتن راجو می فرستد که راجو کتک می زند و پس از درگیری آنها را به عقب می فرستد که خود مانجو شاهد آن است. روز بعد، شاهول به راجو پیشنهاد کشتن کنان را می‌دهد اما او این پیشنهاد را رد می‌کند و اظهار می‌کند که کنان هنوز دوست اوست. آن شب، راجو و کانان همدیگر را ملاقات می کنند و در اتاق هتل راجو چند نوشیدنی می نوشند. پس از خروج، کانان یک قاتل قراردادی چمدان لزلی را برای کشتن راجو می فرستد، اما راجو لسلی را می کشد و بقایای او را برای کانان می فرستد. کانان آشفته می شود و با مردانش به بازار می رسد و در آنجا با راجو می جنگند. راجو همه آنها را کتک می زند و اریلان دست راست کنان را با ضربه چاقو به قلبش می کشد و به این ترتیب انتقام مرگ دوستش رافی را می گیرد.

آن شب، راجو به خانه تارا می رود تا او را برای تولد ریتو دعوت کند، اما کانان از راه می رسد و تارا را با چاقو می کوبد. همانطور که تارا به سرعت به بیمارستان منتقل می شود، راجو از کانان تماس می گیرد، جایی که او با عجله به یک سایت می رود و پدرش را کشته می بیند. مادر کنان قول می دهد که کنان را نزد راجو بیاورد تا راجو او را بکشد. همانطور که او می رود تا کانان را تمام کند، مشخص می شود که کل این نقشه توسط کانان برنامه ریزی شده بود تا بتواند راجو را بکشد. کانان راجو را چاقو می زند و پس از آن مانجو از راه می رسد. راجو فاش می‌کند که مانجو را از دوران کودکی‌اش می‌شناخت و جینو در واقع پسر او بود که پس از حمله ناپدری‌اش در کودکی به دنیا آمد. مانجو با تحقیر محل را ترک می کند و راجو پس از رسیدن پلیس به صحنه فرار می کند. سه هفته بعد، راجو ناپدید می شود و مردم شهر بر این باورند که او به دلیل جراحات چاقو پس از حمله کانان مرده است.

با این حال، راجو هنوز زنده است و تمام مدت در حال برنامه ریزی برای حمله به کنان بود، جایی که نامه ای به شاهول می فرستد و می گوید پیشنهادی که شاهول قبلا داده بود را پذیرفته است. راجو در ازای کشتن کانان، کل شهر کوتا را به پیلان سرسپردۀ کانان پیشنهاد می کند. پیلان این پیشنهاد را می پذیرد و طرف را عوض می کند. راجو برای مقابله با کانان به مخفیگاه کانان می رود که گروهی از قاتلان قراردادی را برای کشتن راجو می آورد. راجو همه آنها را می کشد و کنان را ناتوان می کند. راجو به کانان می‌گوید که نمی‌تواند او را بکشد زیرا هنوز او را برادر می‌داند، جایی که پسر رانجیت را می‌آورد تا او را بکشد. همچنین فاش شده است که مردان رانجیت به راجو کمک کردند تا از محلی که کانان او را قبلاً چاقو زده بود فرار کند. پسر رانجیت کانان را می کشد و اسلحه را به راجو می دهد که پیلان را می کشد و می گوید که کوتا دیگر به وارثی نیاز ندارد.

1998: راجو با تارا و ریتو با خوشحالی در شیملا زندگی می‌کند، جایی که با یک گانگستری که توسط مانجو فرستاده شده بود تماس گرفت تا او را بکشد.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم پادشاه کوتا دوبله فارسی King of Kotha 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!