logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات

دانلود فیلم Just Mercy 2019 با لینک مستقیم

 

دانلود فیلم فقط بخشش با دوبله فارسی

دانلود فیلم Just Mercy 2019
دانلود فیلم Just Mercy 2019

 

[codein_imdb]

 

فقط بخشش یک فیلم درام حقوقی آمریکایی در سال 2019 به کارگردانی Destin Daniel Cretton است و با بازی مایکل بی جوردن ، جیمی فاکسکس ، راب مورگان ، تیم بلیک نلسون ، رافل اسپال و بری لارسون بازی می کند. این داستان واقعی والتر مکمیلیان را روایت می کند ، که با کمک وکیل مدافع جوان برایان استیونسون ، محکومیت قتل او را تجدید نظر می کند. این فیلم براساس خاطرات به همین نام ساخته شده استیونسون است.

فقط بخشش در تاریخ 6 سپتامبر 2019 در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو حضور خود را در جشنواره جهانی تورنتو به نمایش گذاشت و به طور تئاتری توسط Warner Bros. تصاویر در 25 دسامبر سال 2019 اکران شد. یک بازیگر مرد در نقش حامی در بیست و ششمین جوایز انجمن صنفی بازیگران سینما.

در سال 1989 ، Bryan Stevenson ، فارغ التحصیل جوان آرمانگرای حقوق دانشگاه هاروارد ، به امید کمک به نبرد برای افراد فقیر که قادر به ارائه حقوقی مناسب نیست ، به آلاباما سفر می کند. او با اوا آنسلی ملاقات می کند و ابتکار عمل عدالت برابر را پیدا می کند ، سپس برای ملاقات با زندانیان اعدام خود به زندان می رود. او با والتر “جانی دی” ملاقات می کند مک میلین ، مردی آفریقایی-آمریکایی که به جرم قتل در سال 1986 روندا موریسون ، زن سفید پوست محکوم شد. استیونسون به بررسی شواهد موجود در این پرونده می پردازد و کاملاً به شهادت متهم رالف مایرز محکوم ، وابسته است که در ازای مجازات سبک تر در دادگاه در انتظار دادگاه ، شهادت های بسیار متناقض خود را ارائه داده است.

اولین اقدام استیونسون درخواست کمک از دادستان تامی چاپمن است. چاپمن او را حتی بدون یادداشت کردن یادداشت های استیونسون از کار برکنار می کند. استیونسون سپس از دوست خانواده مكملیان ، دارنل هوستون می خواهد كه شهادت دهد كه وی با یك شاهد بود كه شهادت مایرز را روز قتل تأیید كرد ، و این باعث می شود كه پرونده دادستانی از هم جدا شود. هنگامی که استیونسون شهادت هیوستون را تسلیم می کند ، پلیس وی را به جرم شرارت دستگیر می کند. در حالی که استیونسون می تواند اتهامات مربوط به قصاص را رد کند ، هوستون از ترس شهادت در دادگاه مرعوب می شود.

استیونسون سپس به خود مایرز نزدیک می شود ، که سرانجام اعتراف می کند که شهادت وی پس از بازی با پلیس به دلیل ترس از آتش سوزی وادار به اجبار شد و تهدید کرد که وی توسط صندلی برقی اعدام خواهد شد. استیونسون از دادگاه محلی خواستار تجدیدنظر در دادگاه برای مك میلان شد و با موفقیت مایر را متقاعد كرد تا شهادت خود را در جایگاه خود بخواند ، اما قاضی با این وجود از اعاده دادرسی مجدد امتناع می ورزد. استیونسون ناامید شده و ناامیدی خود را در مورد این پرونده به آنسلی منتقل می کند. وی در 60 دقیقه حضور پیدا می کند تا از حمایت عمومی به نفع مک میلان تجمع کند و سپس به دیوان عالی آلاباما تجدید نظر کند. دیوان عالی کشور تصمیم دادگاه را باطل كرد و به مك میلان محكوم به محاكمه دادرسی وی اعطا می كند. استیونسون سپس خواستار رد اتهامات به طور کامل شد. او در خانه خود با چاپمن مقابله می کند و سعی می کند او را متقاعد کند که در حرکت خود به او بپیوندد. چاپمن با عصبانیت او را از دارایی خود بیرون می کند. روز دادرسی فرا می رسد و استیونسون به قاضی متوسل می شود. چاپمن موافقت می کند که در حرکت خود به او بپیوندید ، این پرونده برکنار می شود و سرانجام مک میلان با خانواده اش دوباره به هم می پیوندد.

یک اپیگل خاطرنشان می کند که استیونسون و آنسلی تا به امروز به مبارزه برای عدالت می پردازند. تا زمان مرگش در سال 2013 ، مک میلان با استیونسون دوست ماند. تحقیقات بعدی درباره مرگ موریسون ، بی گناهی مک میلان را تأیید کرد و اظهار داشت که یک مرد سفید پوست به احتمال زیاد مسئول است. پرونده هرگز حل نشده است.

 

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم فقط بخشش دوبله فارسی Just Mercy 2019

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!