logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (2 رای)
78/100%

توضیحات فیلم

دانلود فیلم The Starling Girl 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی دختر سار با کیفیت عالی

دانلود فیلم ساردخت دوبله فارسی The Starling Girl 2023
دانلود فیلم ساردخت دوبله فارسی The Starling Girl 2023

 

 

دختر سار (به انگلیسی: The Starling Girl) یک فیلم درام آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ به نویسندگی و کارگردانی لورل پارمت در اولین کارگردانی بلند خود است. این فیلم با بازی الیزا اسکنلن، لوئیس پولمن، جیمی سیمپسون، رن اشمیت و آستین آبرامز، دختری 17 ساله را دنبال می کند که پس از بزرگ شدن در یک جامعه مسیحی بنیادگرا در کنتاکی، تلاش می کند جایگاه خود را در جهان پیدا کند.

The Starling Girl اولین بار در جشنواره فیلم ساندنس در 21 ژانویه 2023 به نمایش درآمد و در آنجا نامزد دریافت جایزه بزرگ هیئت داوران شد. این فیلم در 12 می 2023 در ایالات متحده اکران شد و اکثراً بازخوردهای مثبتی را در پی داشت.

جم استارلینگ یک دختر 17 ساله است که در یک جامعه مسیحی بنیادگرا در کنتاکی بزرگ شده است. پدر و مادرش پل و هایدی انتظار دارند که جم یک مسیحی نمونه برای چهار خواهر و برادر کوچکترش باشد. سن جم ایجاب می کند که او سنت خواستگاری را آغاز کند، اما او به عنوان عضوی از گروه رقص کلیسای خود بیشتر به رقص علاقه مند است. اوون، پسر 28 ساله کشیش، به تازگی از انجام کار تبلیغی با همسرش در پورتوریکو به جامعه بازگشته است.

هنگامی که جم متوجه می شود که گروه ممکن است به دلیل نداشتن رهبر منحل شود، از اوون، که مسئول برنامه های کلیسا است، می پرسد که آیا می تواند به عنوان رهبر منصوب شود، که او اجازه می دهد. او به اوون علاقه پیدا می‌کند و به دنبال راه‌هایی برای نزدیک‌تر شدن به مرد مسن‌تر می‌گردد، مردی که وقتی دیگران به او می‌گویند این کار را برای غرور انجام می‌دهد و نه برای ستایش خدا، از اشتیاق او به رقص حمایت می‌کند.

در طول یک شب که آنها تنها دو نفر در ساختمان کلیسا هستند، آنها یک بوسه را به اشتراک می گذارند و یک رابطه نامشروع را آغاز می کنند. وقتی جم از اوون می‌پرسد آیا فکر می‌کند او شرور است، او پاسخ می‌دهد که اینطور نیست، و دلیل اینکه چون احساس می‌کند می‌تواند خودش در کنار او باشد، کاری که آنها انجام می‌دهند احتمالاً گناه نیست. او فاش می کند که ازدواج خود با همسرش میستی ازدواج ناخوشایندی است زیرا آنها در جوانی ازدواج کرده اند و “نشانه ها را اشتباه خوانده اند”.

وقتی پل، الکلی سابق، عود می کند، وضعیت خانوادگی جم متشنج می شود. یک شب در حالی که جم با پدرش تنهاست، متوجه می شود که قبل از گرویدن به مسیحیت، خواننده یک گروه موسیقی بوده است. او هنوز به یک آی‌پاد گوش می‌دهد که آن را از هایدی مخفی نگه می‌دارد و به جم سوگند یاد می‌کند که در مورد آن رازداری کند. وقتی جم از پل می پرسد که آیا دلش برای زندگی موسیقیدانش تنگ شده است، او اصرار دارد که قربانی بخشی از برنامه خداست. از گروه خواسته می‌شود تا روال خود را به میستی نشان دهند، او اجرا را نقد می‌کند و می‌گوید که باید بهینه‌سازی شود تا روی جم متمرکز نباشد. این باعث عصبانیت جم می شود، اما او با اکراه موافقت می کند. پس از تمرین رقص، او ماشین میستی را برای تلافی کلید می زند.

روز بعد، اوون در مورد ماشین با جم روبرو می شود و به او هشدار می دهد که هر گونه رفتار بی پروا آنها را از بین می برد. جم عذرخواهی می کند و آن دو در خانه اوون آرایش می کنند، اما وقتی میستی زود به خانه می رسد تقریباً متوجه می شوند. جم هنگام خزیدن از پنجره خانه توسط خواهرش دیده می شود و به او می گوید که در این مورد سکوت کند. پس از این اتفاق، اوون می خواهد از رابطه فاصله بگیرد. جم از او التماس می‌کند که این کار را نکند و می‌گوید فکر می‌کند زمان آن فرا رسیده است که رابطه‌شان را علنی کنند، اما اوون با عصبانیت او را سرزنش می‌کند.

پل جم را می گیرد که به او دروغ می گوید که در آن شب کجاست و او را مجازات می کند و او را مجبور به ترک گروه می کند. در جریان مشاجره آنها، جم او را به دروغگویی نیز متهم می کند و باعث می شود که به او سیلی بزند. بعداً قرص هایدی را بیش از حد مصرف می کند و در نتیجه او را در بیمارستان بستری می کند و او را در کما می گذارد. رابطه اوون با جم زمانی کشف می شود که هایدی یک تلفن مشعل را که توسط او در وسایل دخترش داده شده بود پیدا می کند. کشیش تیلور به خانه می‌آید تا با هایدی و جم صحبت کند و به طور واضح از جم درباره زمان شروع رابطه و مقصر بودن او بازجویی می‌کند. وقتی جم در مورد اوون می پرسد، کشیش می گوید که اوون نمی خواهد آنجا باشد و زندگی اش ویران شده است. به گفته کشیش، اوون ادعا می کند که این جم بود که او را وسوسه کرد و “توانایی او برای کنترل خود را مهار کرد”. هایدی و کشیش تصمیم می گیرند که جم باید مدتی را در یک اردوگاه انضباطی بگذراند. در کلیسا، از جم خواسته می شود که گناهان خود را در حضور همه پس بزند. همه اعضای کلیسا، از جمله اوون، به جم نزدیک می شوند تا بگویند: “من تو را می بخشم.”

هنگامی که جم آماده رفتن به کمپ می شود، اوون او را متوقف می کند و او اعلام می کند که همسرش را ترک کرده و می خواهد با جم باشد. هایدی سعی می کند او را دور کند، اما جم از او سرپیچی می کند و با اوون در ماشینش می رود. این دو در یک متل اقامت می کنند. جم در حین بررسی وسایلش، آیپاد پدرش را در جیب ژاکتش پیدا می کند. صبح روز بعد، بدون اینکه به اوون بگوید، دزدکی دور می شود و ماشین او را می گیرد. او به یک بار در ممفیس می رود که پدرش به او گفته بود که با گروهش در آن اجرا می کرد. در آنجا آهنگی پخش می شود و او با خوشحالی به تنهایی با آن می رقصد و خود را در رقص گم می کند.

 

 

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم ساردخت دوبله فارسی The Starling Girl 2023

نظرات

  1. 09399011009
    09399011009

    عالی

دیدگاهتان را بنویسید!