logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Sightless 2020 دوبله فارسی و کیفیت عالی

دوبله فارسی فیلم نابینا سال 2020

دانلود فیلم 2020 Sightless با دوبله فارسی
دانلود فیلم 2020 Sightless با دوبله فارسی

Sightless یک فیلم مهیج روانشناختی آمریکایی در سال 2020 به نویسندگی و کارگردانی کوپر کارل است که بر اساس فیلم کوتاه او به همین نام در سال 2017 ساخته شده است. در این فیلم مادلین پتچ و الكساندر كخ بازی می كنند.

این فیلم در 2 سپتامبر سال 2020 اکران جهانی خود را در جشنواره رقص با فیلم انجام داد. این فیلم در تاریخ 29 سپتامبر 2020 توسط MarVista Entertainment به صورت دیجیتالی و در صورت درخواست منتشر شد.

پس از کور شدن یک حمله ، الن اشلند ویولون ساز سابق از جهان خارج می شود تا در یک آپارتمان بلند مرتب بهبود یابد. اما به زودی او به پارانویا فرو می رود و نمی تواند کسی را به یقین قانع کند که خرد او را خرد می کند. مهاجم او با مخفی شدن در دید ساده به تهدید او بازگشت. اگر می خواهد برای توطئه ای علیه خود کشف کند ، الن باید با حواس تازه غیر قابل اعتماد خود دست و پنجه نرم کند. اما هنگامی که او میزان تکان دهنده ای را که دشمن او را فریب داده فاش کرد ، ایستادگی می کند تا نه تنها بینایی ، بلکه زندگی خود را نیز از دست بدهد.

داستان فیلم Sightless 2020 درباره دختر جوانی به نام الن اشلند است که قبلا نوازنده ویولن بوده است. بعد از یک حمله در خیابان به خاطر آسیب‌های وارد شده، الن برای همیشه کور می‌شود و حالا باید با این موضوع کنار بیاید. برای گذراندن دوران نقاهت و آماده شدن برای زندگی جدیدش، برادر الن او را به یک آپارتمان منتقل می‌کند که الن در آنجا یک پرستار مرد هم دارد. اما چیزی نمی‌گذرد که الن به همه مشکوک و بدبین می‌شود و کم کم به سمت دیوانگی می‌رود…

دانلود فیلم Sightless 2020 دوبله فارسی
دانلود فیلم Sightless 2020 دوبله فارسی

مادلین پچ در نقش الن اشلند

دانلود فیلم Sightless 2020 دوبله فارسی
دانلود فیلم Sightless 2020 دوبله فارسی

مادلین پچ (Madelaine Petsch) بازیگر و یوتیوبر آمریکایی متولد 18 آگوست 1994 (27 مرداد 1373) است. از سن 3 سالگی او کلاس‌های رقصش را شروع کرد و دو سال بعد وارد کلاس‌های بازیگری تئاتر شد. والدین پچ اهل آفریقای جنوبی هستند و او 10 سال اولیه زندگی‌اش را در رفت و آمد بین آفریقای جنوبی و واشینگتون گذرانده است. مادلین پچ یک کانال یوتیوب دارد و خودش گفته است که این کانال را ساخته تا طرفدارانش بتوانند او را خارج از دنیای بازیگری نیز بشناسند.

مادلین بیشتر به خاطر بازی در سریال درام Riverdale و فیلم کمدی تینیجری F the Prom شناخته می‌شود. دیگر فیلم‌های سینمایی او عبارتند از فیلم علمی تخیلی The Hive محصول سال 2014، فیلم ترسناک فانتزی The Curse of Sleeping Beauty محصول سال 2016، فیلم ترسناک Polaroid محصول سال 2019 و همین فیلم نابینا 2020.

هنوز نمرات فیلم Sightless 2020 در وبسایت متاکریتیک و راتن تومیتوز منتشر نشده‌اند. البته مخاطبانی که فیلم را دیده‌اند در وبسایت IMDb امتیازشان را ثبت کرده‌اند. فیلم نابینا 2020 در وبسایت IMDb بر اساس 416 رای، تاکنون امتیاز 5.1 از 10 را گرفته است و همچنین 81 درصد از کاربران گوگل این اثر را پسندیده‌اند.

با این اوصاف می‌توان گفت که فیلم کور 2020 اثر بدی نیست و حتی کمی هم از سطح متوسط، بالاتر قرار می‌گیرد. شاید جالب‌ترین ویژگی این فیلم، نوع روایت آن باشد. در واقع راوی اصلی فیلم Sightless خود شخصیت الن است. اما الن راوی قابل اعتمادی نیست؛ چراکه او به تازگی نابینا شده و فقط هرچه را که با حواس دیگرش می‌تواند دریافت کند برای ما به تصویر می‌کشد.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم نابینا 2020 Sightless با دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!