logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)
94%

توضیحات فیلم

دانلود فیلم سردار اودهَم Sardar Udham 2021 با لینک مستقیم

 

دانلود فیلم سردار اودهَم با کیفیت 1080p & 720p & 480p

دانلود فیلم Sardar Udham 2021 سردار اودهَم دوبله فارسی
دانلود فیلم Sardar Udham 2021 سردار اودهَم دوبله فارسی

سردار اودهام (به انگلیسی: Sardar Udham) یک فیلم درام تاریخی بیوگرافی هندی محصول ۲۰۲۱ به کارگردانی شوجیت سیرکار و محصول Rising Sun Films با همکاری Kino Works است. فیلمنامه توسط شوبهندو بهتاچاریا و ریته شاه نوشته شده است که دیالوگ های این فیلم را نیز نوشته اند. این فیلم بر اساس زندگی اودهام سینگ، مبارز آزادی از پنجاب که مایکل اودویر را در لندن به قتل رساند تا انتقام کشتار جالیانوالا باغ در امریتسار در سال 1919 را بگیرد، ویکی کاوشال در نقش اصلی به همراه شان اسکات، استیون هوگان، آمل بازی کرد. پاراشار، بانیتا ساندو و کرستی اورتون در نقش های مکمل.

دانلود فیلم Sardar Udham 2021 سردار اودهَم دوبله فارسی
دانلود فیلم Sardar Udham 2021 سردار اودهَم دوبله فارسی

شوجیت سیرکار ایده زندگینامه اودهام سینگ را در دوران دانشگاه مطرح کرد و قصد داشت فیلم را در اواسط دهه 1990 تولید کند، اما کار تحقیقاتی روی مبارز آزادی دو دهه طول کشید. در نهایت قرار بود با عرفان خان در نقش اصلی ساخته شود، اما بعداً به دلیل شرایط سلامتی خان به کوشال پیشنهاد شد. این فیلم به طور رسمی در مارس 2019 معرفی شد و تصویربرداری اصلی آن در آوریل آغاز شد. سازندگان در یک برنامه ماراتن 6 تا 7 ماهه که چهار فصل آب و هوایی را در بر می گیرد، فیلمبرداری فیلم را در دسامبر 2019 به پایان رساندند. سازندگان فیلم را در بخش های عمده ای از روسیه و هند فیلمبرداری کردند، در حالی که سکانس های کمی را در بریتانیا و ایرلند فیلمبرداری کردند. .

سردار اودهام دارای موسیقی با آهنگسازی شانتانو مویترا، فیلمبرداری توسط آویک موخوپادهای و تدوین توسط چاندراشاخار پراجاپاتی است. سازندگان که در ابتدا چندین بار به دلیل قرنطینه بیماری همه‌گیر COVID-19 به تعویق افتاد، از طریق سرویس استریم آمازون پرایم ویدیو به سمت اولین نمایش مستقیم به دیجیتال از طریق سرویس پخش آمازون پرایم ویدیو رفتند و از اکران در سینما پیشی گرفتند. این فیلم در 16 اکتبر 2021، در آخر هفته دوشرا اکران شد و در نهایت با تحسین گسترده منتقدان همراه شد، با تمجید از عملکرد کوشال، کارگردانی، فیلمنامه، دیالوگ‌ها، جنبه‌های فنی و همچنین به تصویر کشیدن واقع‌گرایانه حوادث در دوران پس از استقلال. اما از طولانی بودن زمان اجرا انتقاد کرد. این فیلم همچنین در میان 14 فیلم دیگر برای دریافت جایزه بهترین فیلم خارجی هند در فهرست نهایی اسکار 94 قرار گرفت، اما انتخاب نشد.

دانلود فیلم Sardar Udham 2021 سردار اودهَم دوبله فارسی
دانلود فیلم Sardar Udham 2021 سردار اودهام دوبله فارسی

سردار اودهام از زمان حال، جایی که اودهام در لندن است، به گذشته‌اش زمانی که بخشی از HSRA بود برمی‌گردد و دلایل او برای ترور اودوایر را بررسی می‌کند. اودهام سینگ (معروف به شیر سینگ) از زندان پنجاب در هند بریتانیا آزاد شد. او مدام تحت نظر مقامات است. او هند را ترک می کند و در زمستانی که به نظر می رسد به اتحاد جماهیر شوروی می رود. از آنجا با کشتی راهی لندن می شود. با وجود اینکه مقامات به دنبال او هستند، او با موفقیت از آنها طفره می رود و در لندن زندگی می کند و به عنوان یک فروشنده و سپس یک جوشکار امرار معاش می کند. او در مقابل تالار کاکستون نشان داده می‌شود و به داخل جایی می‌رود که اودوایر در مورد زمان خود به عنوان ستوان فرماندار پنجاب و نحوه سرکوب یک قیام بزرگ سخنرانی می‌کند. اودهام به سمت اودوایر می رود و به او شلیک می کند و دستگیر می شود. اودهام سینگ به عنوان وکیلی منصوب می شود که به آرامی اودهام را وادار می کند تا تاریخچه خود را بازگو کند. اودهام را به دادگاه می آورند و با وجود وکیل خوب، قضات او را به اعدام محکوم می کنند. با وجود این، او یک سخنرانی پرشور در مورد جنایات انگلیسی ها در هند با وجود اینکه آنها فقط تاجر هستند و اینکه از انگلیسی ها متنفر نیست، فقط از چهره های حکومت و جنایات آنها در هند متنفر است.

سردار اودهام به شرایط بازداشت خود اعتراض می کند و 42 روز روزه می گیرد، اما به زور به او غذا می دهند تا آن را بشکند. او به آرامی به بازرس تحقیق باز می شود و دلایل ترور را به او می گوید.

دانلود فیلم Sardar Udham 2021 سردار اودهَم دوبله فارسی
دانلود فیلم Sardar Udham 2021 سردار اودهَم دوبله فارسی

در سال 1919، اودهام جوانی است که در یک کارخانه نساجی در نزدیکی امریتسار با دوست دختری لال کار می کند. در 13 آوریل 1919، ژنرال دایر به دستور اودویر به روی جمعیت 20000 معترض مسالمت آمیز در داخل باغ جالیانوالا آتش گشود. اودهام بی خبر از قتل عام می خوابد، تا اینکه دوستش او را بیدار می کند، زخمی مرگبار و خونریزی شدید. او خبر قتل عام را می شنود و برای کمک به محوطه می شتابد. نشان داده می شود که اودهام به همراه چند داوطلب دیگر، بازماندگانی را پیدا می کند و آنها را به بیمارستان موقتی می برد که خودش غرق شده است. او اعدام می شود و نشان داده می شود که عکسی از باگات سینگ دارد که در روزهای پایانی زندگی بهگات سینگ در زندان بود.

در صحنه آخر، ژنرال دایر و اودوایر حساب های خود را به کمیسیون شکارچی می دهند.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم Sardar Udham 2021 سردار اودهام دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!