logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (3 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم The White Storm 3: Heaven or Hell 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی طوفان سفید 3: بهشت یا جهنم با کیفیت عالی

دانلود فیلم طوفان سفید 3 دوبله فارسی
دانلود فیلم طوفان سفید 3 دوبله فارسی

 

 

طوفان سفید 3: بهشت یا جهنم (به انگلیسی: White Storm 3: Heaven or Hell) یک فیلم اکشن محصول سال ۲۰۲۳ هنگ کنگ به کارگردانی هرمان یاو و با بازی آرون کواک، لوئیس کو و شان لاو است. این فیلم دنباله موضوعی فیلم 2019 The White Storm 2: Drug Lords است که دارای خط داستانی و شخصیت های جدیدی است.

این فیلم در مارس 2020 معرفی شد و قرار بود تولید آن در جولای همان سال آغاز شود. پس از چندین تاخیر به دلیل همه‌گیری COVID-19، تولید این فیلم در ژوئن 2021 آغاز شد و در اکتبر 2021 به پایان رسید. این فیلم در 27 ژوئیه 2023 اکران شد.

افسر پلیس مخفی چونگ کین هانگ (آرون کواک) به کارتل هنگ سوچای (شان لاو) ارباب مواد مخدر نفوذ کرده است. یک بار در طی یک تصادف، افسر مخفی دیگری آئو چی یوئن نیز اعتماد چئونگ و هونگ را به دست می آورد و هر سه آنها یک پیوند برادرانه تشکیل می دهند. هنگامی که کسب و کار مواد مخدر هنگ در هنگ کنگ توسط پلیس منهدم شد، هنگ سوچای با چونگ زخمی از آتش دوستانه به مثلث طلایی فرار می کند. هونگ سوچای تلاش می کند تا با چونگ که از دنیای بیرون جدا شده است، پایش را وارد تجارت مواد مخدر مثلث طلایی کند. Au با زمان مسابقه می دهد تا چونگ را از تایلند خارج کند، قبل از اینکه پوشش چونگ دمیده شود.

در مارس 2020، دانیل لام، رئیس Universe Entertainment اعلام کرد که دنباله ای بر فیلم 2019 The White Storm 2: Drug Lords در حال نگارش است و قرار بود در جولای سال تولید آغاز شود و هرمان یاو قرار است به عنوان کارگردان بازگردد و در آن بازی کند. بازیگران بازگشته لوئیس کو و شان لاو، که دومی از اولین فیلم بازگشته است، به همراه بازیگر جدید آرون کواک. لام اظهار داشت که اندی لاو، ستاره و تهیه‌کننده فیلم The White Storm 2، در ادامه بازی بازنخواهد گشت، زیرا او در یک فیلم اکشن هوایی با عنوان Crisis Route (با نام قبلی A380) بازی خواهد کرد، محصول دیگری از Universe که در حال توسعه بود. تولید به دلیل همه گیری COVID-19 به تعویق افتاد. در نوامبر 2020، اعلام شد که تولید فیلم The White Storm 3 ماه بعد در هنگ کنگ آغاز می شود و در سال 2021 به تایلند منتقل می شود.

عکاسی اصلی فیلم طوفان سفید 3 در ژوئن 2021 آغاز شد. در 29 ژوئن، عکس‌ها و ویدئوهایی از مجموعه در سینا ویبو منتشر شد که کووک، کو و لاو را در منطقه خودمختار ژی‌شوانگ‌بانا دای، یوننان نشان می‌داد، که به عنوان تایلند استفاده می‌شد. به دلیل محدودیت های سفر به این کشور به دلیل COVID-19. روز بعد (30 ژوئن)، کواک عکس‌هایی را منتشر کرد که ظاهر شخصیت خود را در صحنه فیلمبرداری نشان می‌داد در حساب اینستاگرام خود.

در 1 آگوست 2021، گزارش شد که فیلمبرداری به هنگ کنگ منتقل شده است، جایی که گروه سازنده یک دهکده تایلندی را در مناطق جدید ساخته اند. همچنین گزارش شده است که فیلم به دلیل عدم امکان فیلمبرداری در تایلند، که در مرحله پیش تولید فیلم در آنجا در حال ساخت بود، 10 میلیون دلار هنگ کنگ خسارت دید و مجبور به تغییر برای ساخت مجموعه جدید در تایلند شد. در عوض، هنگ کنگ در حالی که همه گیری کووید-19 در آسیای جنوب شرقی بدتر می شد.

 

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم طوفان سفید 3 دوبله فارسی The White Storm 3: Heaven or Hell 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!