logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)
25%

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Mimi 2021 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی می می با کیفیت عالی

دانلود فیلم می می دوبله فارسی Mimi 2021
دانلود فیلم می می دوبله فارسی Mimi 2021

 

میمی یک فیلم کمدیدرام هندی زبان محصول ۲۰۲۱ به کارگردانی لاکسمن اوتکار و تهیه‌کنندگی دینش ویجان زیر نظر Maddock Films است. بازسازی فیلم مراتی 2011 Mala Aai Vhhaychy!، با بازی کریتی سانون در نقش اصلی که تصمیم می گیرد برای یک زوج خارجی مادر جایگزین شود. Pankaj Tripathi، Sai Tamhankar، Manoj Pahwa، Supriya Pathak، Evelyn Edwards و Aidan Whytock در نقش‌های مکمل ظاهر می‌شوند.

میمی در آگوست 2019 اعلام شد و در اکتبر 2019 فیلمبرداری را با فیلمبرداری در راجستان و بمبئی آغاز کرد. موسیقی متن و موسیقی متن فیلم توسط A. R. Rahman ساخته شده است و اشعار آن توسط Amitabh Bhattacharya نوشته شده است. فیلمبرداری و تدوین به ترتیب بر عهده آکاش آگاروال و مانیش پرادان بود، که دومی لوکا چوپی (2019) اوتکار را نیز تدوین کرده بود که سانون نیز در آن نقش آفرینی کرد.

پس از اکران‌های موجود در سینما به دلیل همه‌گیری COVID-19، Mimi بعداً برای اکران دیجیتالی از طریق سرویس‌های پخش Netflix و JioCinema در 30 ژوئیه 2021 برنامه‌ریزی شد. با این حال، این فیلم در تاریخ 26 ژوئیه 2021، 4 روز از طریق پلتفرم‌ها منتشر شد. قبل از اینکه فیلم به طور تصادفی توسط JioCinema منتشر شد و به سایت های تورنت رفت. نقدهای متفاوت تا مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد و از بازی های بازیگران، به ویژه Sanon، Tripathi و Tamhankar ستایش شد. در شصت و هفتمین دوره جوایز فیلم فیر، میمی برنده بهترین بازیگر زن (سانون)، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد (تریپاتی) و بهترین بازیگر نقش مکمل زن (تمهنکار) شد.

جان و سامر یک زوج آمریکایی هستند که نمی توانند باردار شوند. آنها در جستجوی یک مادر جایگزین به راجستان سفر می کنند. پس از ملاقات با رقصنده محلی و بازیگر مشتاق میمی راتود، آنها احساس می کنند که او جانشین مناسبی برای فرزندشان خواهد بود. آنها راننده تاکسی محلی بانو پراتاپ پاندی را متقاعد می کنند که میمی را به عنوان جانشین آنها با وعده 20 لک روپیه (25000 دلار آمریکا) استخدام کند. میمی که آرزوی ستاره شدن در بالیوود را دارد و به بمبئی می‌رود، اما توانایی مالی لازم برای تعقیب رویاهایش را ندارد، پس از تردید اولیه موافقت می‌کند. روش IVF موفق می شود و میمی از جان و فرزند سامر باردار می شود. میمی برای اینکه بارداری را از والدینش پنهان کند، به آنها دروغ می گوید که برای فیلمبرداری یک فیلم به مدت 9 ماه به بمبئی می رود. او زندگی را با دوستش شاما آغاز می کند. جان و سامر از بانو می خواهند که در دوران بارداری از میمی مراقبت کنند.

یک معاینه معمولی نشان می دهد که فرزند متولد نشده میمی مبتلا به سندرم داون است که جان و سامر را ویران کرده است. آنها ناگهان به ایالات متحده می روند و می گویند که دیگر بچه را نمی خواهند و به میمی پیشنهاد می کنند آن را سقط کند. میمی ناامید شده ایده سقط جنین را رد می کند و تصمیم می گیرد کودک را به پایان برساند. میمی که اکنون باردار است، به خانه برمی گردد و وقتی در مورد پدرش پرسیده می شود، به دروغ می گوید که بچه متعلق به بانو است و باعث مشکلات بیشتری می شود زیرا همسر بانو در دهلی زندگی می کند و ماه ها او را ندیده است.

میمی پسری سالم به دنیا آورد راج، فاش کرد که نتیجه آزمایش قبلی نادرست بود و همچنین کنجکاوی و گیجی را در بین مردم به دلیل پوست روشن کودک، که شبیه والدین بیولوژیکی فرضی او نبود، برانگیخت، و او را به یک شگفتی مورد تحسین محلی تبدیل کرد. وقتی خانواده بانو در راجستان ظاهر می شوند، سردرگمی و هرج و مرج به وجود می آید. در نهایت، میمی در مورد رحم اجاره ای صحبت می کند و خانواده او کودک را می پذیرند. او عمیقاً به راج وابسته می شود و از آرزوهای بالیوودی خود برای مراقبت از او دست می کشد.

راج از کودکی بزرگ شده است و مورد علاقه والدین میمی بوده و همچنین توجه همکلاسی‌هایش را به خاطر قیافه‌های «متفاوت» خود به خود جلب کرده و گاه مورد آزار و اذیت قرار می‌دهد. جان و سامر پس از دیدن ویدئویی از میمی و راج در فیس بوک به هند برمی گردند. آنها می گویند که نظرشان تغییر کرده است و می خواهند راج را به آمریکا برگردانند. میمی با سامر روبرو می شود و می گوید که راج اکنون فرزند اوست و از پس دادن او امتناع می کند. با این حال، جان تهدید می‌کند که اقدام قانونی می‌کند زیرا میمی قرارداد رحم اجاره‌ای را امضا کرده بود و تا زمانی که برای خدماتش دستمزد دریافت می‌کرد حق قانونی بر راج ندارد. پدر و مادر بانو و میمی آماده می شوند تا در دادگاه با آن مبارزه کنند، اما میمی این تصور را رد می کند و تصمیم می گیرد راج را به جان و سامر پس دهد زیرا نمی خواهد راج با مبارزه پرونده های دادگاه روبرو شود.

در روز پرواز جان و سامر به آمریکا. میمی، بانو و خانواده‌اش این زوج را ملاقات می‌کنند تا راج را با آن‌ها بفرستند، اما از دیدن جان با یک فرزند تارا، که سامر ادعا می‌کند دخترشان است، شگفت‌زده می‌شوند. مشخص می شود که در هنگام بازگشت از خانه میمی، با یک یتیم خانه برخورد کردند و با تارا که از پشت دروازه یتیم گریه می کرد، احساس ارتباط کردند و او را به فرزندی پذیرفتند. سامر توضیح می دهد که چگونه پس از دیدن میمی با راج، متوجه شد که پدر و مادر بودن هیچ ربطی به خون ندارد، بلکه به عشق و مراقبت مربوط می شود. آنها راج را با میمی و خانواده‌اش ترک می‌کنند و می‌دانند که او پسر او به تمام معناست و به او تعلق دارد.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم می می دوبله فارسی Mimi 2021

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!