logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)
38%

توضیحات فیلم

دانلود فیلم The Wrath of God 2022 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی خشم خدا 2022 با کیفیت عالی

دانلود فیلم خشم خدا دوبله فارسی The Wrath of God 2022
دانلود فیلم خشم خدا دوبله فارسی The Wrath of God 2022

 

 

لوسیانا، زن جوانی است که در دایره ای از مرگ های مرموز خویشاوندان غوطه ور شده و این ظن فزاینده مبنی بر اینکه فرد مسئول یک نویسنده مرموز، رئیس سابق او است.

خشم خدا زمانی شروع می شود که یک زن جوان لوسیانا (آچاگا) علیه رئیس نویسنده خود کلستر (پرتی) ادعایی می کند. او متوجه می شود که زندگی اش وارونه شده است، افراد در زندگی او شروع به مردن می کنند.

لوسیانا که نگران امنیت خود می شود، به روزنامه نگار استبان ری (مینوجین) روی می آورد. استبان به دنبال گفتن داستان است، زیرا لوسیانا معتقد است که این یک عمل انتقامی توسط کلستر است. دیدن او در تلاش برای کشف حقیقت، با استبان.

لوسیانا دستیار نویسندگی است که سال ها برای کلستر کار کرده است. او ارتباط بسیار خوبی با خانواده اش دارد، اما در نهایت دچار یک حادثه بد رفتاری می شود. با برنده شدن در پرونده، او شروع به دیدن عزیزانش در حال مرگ می کند. او معتقد است که ارتباطی با کلستر وجود دارد، کسی که تراژدی خودش را داشت. می خواهد عزیزانش را قبل از اینکه قربانی شوند نجات دهد.

کلستر نویسنده موفقی است که لوسیانا زمانی برای او کار می کرد. او می بیند که مادر و دخترش می میرند و مردی شکسته باقی می ماند. او با روی آوردن به یک زندگی منزوی، متوجه می شود که متهم به دست داشتن در این مرگ ها شده است. او که به خوبی صحبت می کند و می تواند یک روایت را خم کند، مظنون اصلی است. او می تواند داستان را علیه افراد درگیر نیز بچرخاند.

استبان ری روزنامه نگاری است که لوسیانا برای کمک به او مراجعه می کند. او در تلاش است تا داستان را جمع و جور کند. او هر دو طرف داستان را می شنود، و همچنین در مورد رفتار رسانه ای خود در مورد کلستر قبلاً منعکس می کند. استبان نمی داند چه کسی را باور کند، زیرا هر دو طرف داستان می توانند شایستگی داشته باشند و او را به مسیری خطرناک سوق دهند.

عملکرد سه لید عالی است. ماکارنا آچاگا در نقش زنی در حاشیه، قربانی که در حال از دست دادن عزیزانش است، نشان می‌دهد که در موقعیت درمانده‌ای قرار گرفته است. دیگو پرتی به‌عنوان نویسنده‌ای که همه چیز را در زندگی شخصی‌اش از دست داده است، دلهره‌آور است. حفظ آرامش هنگام متهم کردن خوان مینوجین به عنوان گزارشگر که نمی داند حقیقت چیست، با یک تصمیم تعیین کننده شغلی روبرو است.

داستان در اینجا داستان نویسنده ای را دنبال می کند که ممکن است در زندگی یک زن جوان نقش داشته باشد. وقتی عزیزان او شروع به مردن می کنند، مجموعه ای از رویدادها برای او بسیار راحت به نظر می رسد. داستان جستجوی حقیقت را دنبال می کند و به انگیزه ها می پردازد. نشان می دهد که چگونه این می تواند انتقامی برای مرگ یکی از عزیزانش باشد. یا اتهاماتی که او به او وارد کرد.

رمز و راز در این فیلم موتور محرکه داستان است. ما هرگز احساس واقعی آنچه در این فیلم اتفاق می افتد را دریافت نمی کنیم. این باعث می‌شود که ما در تمام طول مدت، مایل به حدس زدن نتیجه باشیم و به یک نتیجه دلخراش برسیم.

خشم خدا یک تریلر اسرارآمیز است که لحن سردی دارد. این ما را به حدس زدن نگه می دارد و هر طرف مقابل هم بازی می کنیم. نشان دادن وجود می تواند چندین نتیجه متفاوت برای داستان داشته باشد. نبرد استبان شخصا وارد می شود و نشان می دهد که چقدر همه چیز نامشخص است. می خواهم داستان بسازم، فقط حقیقت را نمی دانم.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم خشم خدا دوبله فارسی The Wrath of God 2022

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!