logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)
20%

توضیحات فیلم

دانلود رایگان فیلم Crime Story 2021 با کیفیت BluRay 720p

دانلود فیلم داستان جنایی دوبله فارسی

دانلود فیلم Crime Story 2021 داستان جنایی دوبله فارسی
دانلود فیلم Crime Story 2021 داستان جنایی دوبله فارسی

اتفاقات بدتری برای برندگان اسکار رخ داده است، اما هنوز هم مایه تاسف است که می‌بینیم ریچارد دریفوس و میرا سوروینو در فیلم « داستان جنایی » در حال لرزیدن هستند. ستارگان با بازی در نقش یک پدر و دختر نیمه بیگانه که طی چند ساعت پس از سرقت از خانه در حالت بحران قرار گرفته اند، در اینجا دقیقاً در بهترین حالت خود نیستند.

اما پس از آن شانس‌ها به شدت در برابر آنها قرار می‌گیرند، زیرا فیلم نویسنده و کارگردان آدام لیپسیوس حس و حال کاری را دارد که فیلمنامه‌اش کاملاً برای «اکشن» آماده نبود: نیمی از دیالوگ‌ها بداهه بداهه به نظر می‌رسند، با روایت صداپیشگی پراکنده. به عنوان تلاشی به همان اندازه کسل کننده برای انسجام دیرهنگام یک کل نیمه کاره. چنین چیزهایی یک تریلر جنایی فشرده ساخته نمی‌شوند، و «داستان» (که قبلاً با نام‌های «آخرین کار» و «حساب» تبلیغ می‌شد) در میان چیزهای دیگر، به‌عنوان یک درام ناکارآمد-خانوادگی نسبتاً مادلین شکست می‌خورد. Saban Films همزمان با اکران دیجیتالی و درخواستی، این فیلم را در 10 شهر ایالات متحده این جمعه افتتاح می کند.

احساس کار نجات بلافاصله نازل می‌شود، زیرا با رئیس اوباش بازنشسته دریفوس، بن مایرز آشنا می‌شویم، در حالی که پرسنل پزشکی اورژانس در آمبولانس به او مراجعه می‌کنند. فریادهای دیوانه وار آنها با افکار درونی موسیقی متن او ترکیب می شود و به جلوه ای غیرمتمرکز می رسد که با متون پشت سر هم روی صفحه تسکین نمی یابد و ادعای مبهم «براساس رویدادهای واقعی» و «12 ساعت زودتر» بعدی را مطرح می کند.

در آن نقطه است که داستان اصلی شروع می شود، با نشان دادن بن در حال مراقبت از همسر سالخورده نان (مگان مک فارلند). علیرغم درماندگی آشکار او و ون مشکوکی که بیرون پارک شده بود، او را به حال خود رها می‌کند تا از رستوران/باری که از زمانی که «مشروع» کار می‌کرده بازدید کند. پس از اینکه به تامی (پرویت تیلور وینس) دمدمی مزاج طولانی دستور داد، او به خانه بازمی گردد. در غیاب او، مکان غارت شده است، گاوصندوق غارت شده او خالی شده است، اگرچه حداقل به نظر می رسد که نان خوب است. (او بیشتر ناراحت می شود که او با عصبانیت بی خیال اسلحه خود را به دیوار اتاق خواب شلیک می کند، اقدامی که باعث ملاقات پلیس می شود.)

فیلم‌های نظارتی، دید واضحی از سه نفری که مدعی هستند کارمندان شرکت گاز هستند، به بن می‌دهد. او سپس بیشتر روز را صرف ردیابی آنها به صورت جداگانه می کند و عدالتی خشن را اجرا می کند که اغلب مضحک است. ممکن است لیام نیسون 69 ساله اما تسمه‌ای را باور کنیم که وقتی با یک آدم قلابی برخورد می‌کند، ناباوری بیش از حد مورد نیاز است زیرا دریفوس مردانی را که کسری هم سن و دوبرابر سایز او هستند را تحت سلطه خود در می‌آورد، ناباوری بیش از حد لازم است. از سرطان خون می میرد

به زودی سوروینو در نقش دختر بن (از طریق رابطه قبلی) در تعقیب این ردپای خشونت قرار می گیرد، نیکی با نام مستعار نیک، یک پلیس تحقیق کننده قتل که اکنون بنا به دلایلی امنیت یک نماینده کنگره (D.W. Moffett) را در مسیر مبارزات انتخاباتی مجدد تامین می کند. او قبلاً از پدر مرده سابق خود کمک گرفته است (بی فایده) برای انجام کاری برای دختر دیگری که کاملاً از او جدا شده است (جوانا والچوک در نقش شری) که بیماری لاعلاج خود به زودی نوه هایی را که او حاضر به انجام آن نیست یتیم می کند. اذعان. اما ولگردی و جنایت پدر به نگرانی مبرم‌تری تبدیل می‌شود، دو رشته اصلی در نهایت در یک تیراندازی اوج در یک گردهمایی سیاسی با هم تلاقی می‌کنند.

« داستان جنایی » چیزهایی را در ذهن خود دارد، اما از آنجایی که آنها عمدتاً در داستان‌های فرعی نابسامان (شامل بیلینگز و یک خانواده مهاجر) مدفون شده‌اند، سخت است که بفهمیم لیپسیوس قصد دارد چه بگوید. برای این موضوع، کارگردانی بازیگران آنقدر ضعیف است که گاهی اوقات نمی‌توانیم بگوییم که آیا شخصیت‌های خاصی قرار است از نظر ذهنی نارسا به نظر برسند یا نه. برخی از نوازندگان با وجود مواد موفق می شوند هاله ای از شایستگی حرفه ای را حفظ کنند. دیگران آنقدر خوش شانس نیستند.

به‌طور خاص، به نظر می‌رسد که سوروینو تمایل دارد فیلمنامه ضعیف را با قاطعیت القا کند و فقط در هر فرصتی اشک می‌ریزد – انتخابی عجیب، زیرا قرار است نیکی یک کوکی سخت باشد که (در نهایت می‌آموزیم) تصمیم‌های بسیار خونسردی را دارد. دریفوس به اشتباه پخش می‌شود، تلاش‌های او برای زمین‌گیر کردن بن بیشتر توسط آن صداگذاری وحشتناک تضعیف می‌شود، که اغلب به سمت انگیزه‌های بی‌معنی مانند «انجام کاری خوب است» و «همه انتخاب می‌کنند» می‌رود. اما آیا برای هیچ یک از ما دیر شده است؟»

دیالوگ به ندرت خیلی بهتر است، گاهی اوقات به نظر درست می‌شود (عبارات بازیگران در اینجا چه می‌کنم یک هدیه است)، در لحظه‌ای به اوج می‌رسد که دو مدیر این تبادل جاودانه و پوکری را انجام می‌دهند: ما داریم از درون می میریم.» “زندگی همین است.” این معیاری برای بی‌خبری «داستان جنایی» است که همان چهره‌ها، که از هر طرف به یکدیگر خیانت کرده‌اند، با این وجود، فیلم را در آغوش آشتی گریان به پایان می‌رسانند.

حداقل فیلم خوب به نظر می رسد، اگرچه ممکن است استدلال کنید که رویکرد دستی DP John DeFazio باعث حواس پرتی می شود و پالت رنگ گرم برای داستانی که نیاز به سنگ جوی دارد کمی سرسبز است. سایر مشارکت‌های فناوری و طراحی، به‌ویژه بر خلاف محتوای تصادفی که قاب‌بندی می‌کنند، عموماً روان هستند. هر سه آهنگساز معتبر در گروه تلفیقی Kneebody هستند، و شایان ذکر است که سازهای جاز-کامبو زیر تیتراژ پایانی بسیار بهتر از هر چیزی است که “Crime Story” در 95 دقیقه قبل از آن ارائه می دهد.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
دوبله فارسی

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم Crime Story 2021 داستان جنایی دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!