logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)

توضیحات

دانلود فیلم Danger Close 2019 دوبله فارسی با لینک مستقیم

 

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خطر نزدیک است: نبرد لانگ تان 2019 با کیفیت عالی

دانلود فیلم خطر نزدیک است دوبله فارسی Danger Close 2019
دانلود فیلم خطر نزدیک است دوبله فارسی Danger Close 2019

 

نام فارسی : خطر نزدیک است

[codein_imdb]

 

 

این فیلم با یک حمله خمپاره به اولین پایگاه Task Force استرالیا (1 ATF) در Nui Dat توسط Viet Cong (VC) و ارتش خلق ویتنام (PAVN) افتتاح می شود. در حین حمله ، سرگرد هری اسمیت خنک است و به مردان خود دستور می دهد که پوشیده و بایستند ، در حالی که سایر سربازان آن را جدی نمی گیرند ، کارت بازی یا نوشیدن آبجو. این پایگاه با آتش ضد باتری ، حمله را خنثی می کند و خدمه خمپاره دشمن را کشته است.

در پی این حمله ، سرگرد اسمیت داوطلب واحد خود ، شرکت دلتا ، گردان ششم ، هنگ سلطنتی استرالیا (6 RAR) برای تحقیق در مورد مزارع درخت لاستیک در لانگ تان 2 کیلومتری (1.2 مایل) دورتر شد. در عوض ، به شرکت براوو دستور داده می شود كه نقاط شلیك خمپاره و جهت عقب نشینی دشمن را پیدا كند. براوو هیچ نیروی دشمن پیدا نمی کند.

روز بعد ، کمپانی دلتا بزرگ اسمیت برای تسکین براوو اعزام می شود و بدین ترتیب کنسرت موسیقی دانان استرالیایی Little Pattie و Col Joye و Joy Boys را برای آن بعد از ظهر از دست می دهد. Delta با یافتن مسیرهای تازه که به دور از محل های شلیک خمپاره دور می شوند ، به دنبال نیروهای دشمن حرکت می کند. 11 هواپیما رهبری می کند و با یک گشت کوچک VC ارتباط برقرار می کند. 11 ستون بیشتر به درون مزارع نفوذ می کند و شکاف را با 10 افشان و بقیه شرکت گسترش می دهد.

11 هواپیما به سرعت مورد حمله جدی قرار می گیرد و آتش یگان های توپخانه را به سمت نویی دات ، آتش می زند ، و موقعیت نزدیكی برای حفظ نیروهای دشمن است. 12 هجوم تقویت می کند ، اما حمله فقط قوی تر می شود. 11 نفره در معرض خطر پیروزی قرار می گیرند.

در بازگشت به Nui Dat ، سرتیپ الیور دیوید جکسون در انجام اقدامات تقویت مردد است و دستور می دهد Delta را پس بگیرد. سرگرد اسمیت امتناع كرد كه 11 افكن را پشت سر بگذارد و سرانجام جكسون را وادار كرد كه APC ها را برای نجات دلتا بفرستد و پایگاه را برای حمله باز می گذارد. سرگرد اسمیت مهمات کمتری دارد و در زیر یک موسون قرار دارد که یک هلیکوپتر را مجدداً از سر بگیرد. افسر ارشد RAAF در Nui Dat ، گروه سروان گروه پیتر راو ، نمی خواهد هواپیما با LZ داغ را در موسمی خطر دهد. با این حال ، دو خلبان RAAF Iroquois داوطلبانه از شرکت D پشتیبانی می کنند که در زیر آتش سنگین پرواز می کنند.

سرگرد اسمیت که اکنون دوباره پذیرفته شده است اما هنوز از تعداد بیشتری برخوردار نیست ، نیروهای خود را برای ادامه موفقیت در حمله ، قبل از رسیدن نیروهای امدادی APC ها و پیاده نظام از Nui Dat ، و نیروهای سرباز PAVN را مجبور به عقب نشینی می کند.

نماینده بررسی روتین توماس گزارش داد که 66٪ از منتقدین براساس 29 بررسی ، با میانگین امتیاز 91/5/5 ، نظر مثبت داده اند.

سیدنی مورنینگ هرالد نوشت: “گفتن این داستان ها به گونه ای که بتوانیم جزئیات را دنبال کنیم نادر است. کارگردان کریو استندرز واقعیت روز را در دسترس قرار داده و برای مخاطبان غیر نظامی چنگ زده است.”

فلیکس استرالیا نوشت این فیلم یک فیلم جنگی “میهن پرست اما مشکل ساز” استرالیا است که زمینه جنگ را از بین می برد ، این یک مداخله از دو ابرقدرت است که در عمل امپریالیستی محجور بوده و از بحران عمیقا وجودی که در طول درگیری وجود داشته است چشم پوشی می کند. این فیلم با ارائه داستانی در سال 2019 با عنوان “پراکنده و انبوهی از دشمنان آسیا” در برابر یک نیروی اخلاقی خاص ANZAC ، بسیار مشکل ساز بود ، و آن را با فیلم تبلیغاتی مانند 1968 “سبزهای سبز” که به طرز ناموجهی ایدئولوژی گل آلود پشت جنگ را نادیده می گرفت ، بسیار مشکل ساز بود.

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم خطر نزدیک است دوبله فارسی Danger Close 2019

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!