logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (2 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Jawan 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم خارجی جوان با کیفیت عالی

دانلود فیلم جوان Jawan 2023
دانلود فیلم جوان Jawan 2023

jawan (ترجمه سرباز) یک فیلم اکشن هندی زبان هندی و مهیج محصول 2023 به نویسندگی و کارگردانی مشترک Atlee به عنوان اولین فیلم هندی او است. توسط Gauri Khan و Gaurav Verma تحت عنوان Red Chillies Entertainment تولید شده است. در این فیلم شاهرخ خان در نقشی دوگانه در نقش پدر و پسر دوپلگانگر بازی می کند که با هم متحد می شوند تا فساد در جامعه را اصلاح کنند. نایانتارا، ویجی ستوپاتی، دیپیکا پادوکن (به عنوان یک ظاهر خاص)، پریامانی و سانیا مالهوترا در نقش های فرعی ظاهر می شوند.

عکاسی اصلی در سپتامبر 2021 با فیلمبرداری در پونا، بمبئی، حیدرآباد، چنای، راجستان و اونگ آباد آغاز شد. موسیقی متن و پس‌زمینه فیلم توسط انیرود راویچاندر ساخته شده است، فیلمبرداری توسط جی‌کی ویشنو و تدوین توسط روبن انجام شده است. چند صحنه به طور همزمان برای نسخه تامیلی فیلم، به ویژه حضور خان در آهنگ “Zinda Banda” (“Vandha Edam” در تامیل)، بخش‌های Sethupathi و صحنه‌هایی که یوگی بابو را به نمایش می‌گذارد، بازسازی شد.

فیلم جوان ابتدا برای اکران در 2 ژوئن 2023 برنامه ریزی شده بود، اما به دلیل کار ناتمام پس از تولید به تعویق افتاد. در 7 سپتامبر 2023 در قالب‌های استاندارد، IMAX، 4DX و دیگر فرمت‌های برتر همزمان با جانمشتمی منتشر شد. جوان تحسین منتقدان را دریافت کرد که بازی های بازیگران، فیلمنامه نویسی، سکانس های اکشن و موسیقی آن را تحسین کردند. این فیلم چندین رکورد افتتاحیه آخر هفته و هفته اول باکس آفیس را برای یک فیلم هندی به نام خود ثبت کرد و از رکوردهایی که توسط فیلم قبلی پاتان (2023) خان ساخته شده بود، پیشی گرفت. این فیلم با فروش بیش از 695 کرور روپیه (87 میلیون دلار) به عنوان دومین فیلم هندی پردرآمد سال 2023 و نهمین فیلم هندی پردرآمد شناخته شد.

آزاد زندانبان یک زندان زن در بمبئی است که به همراه گروهی از زندانیان (به نام‌های لاکشمی، ایرم، ایشکرا، کالکی، هلنا و جانهوی) متروی بمبئی را ربودند. او با نارمدا رای افسر NSG مذاکره می کند تا از وزیر کشاورزی بخواهد در ازای جان مسافران، 40000 کرور روپیه بفرستد. کالی گایکواد، یک دلال اسلحه جهانی، متوجه می شود که دخترش آلیا نیز یکی از اسیران است و موافقت می کند که این معامله را تامین مالی کند. وقتی آلیا انگیزه آنها را زیر سوال می برد، آزاد برنامه خود را برای اهدای پول برای معافیت وام 700000 کشاورز فقیر کشور فاش می کند. آزاد و گروهش مستقیماً وجوه را به حساب بانکی کشاورز منتقل می کنند و از مترو فرار می کنند. آزاد نام خود را به عنوان ویکرام راتور از طریق آلیا به کالی فاش می کند.

در همین حین آزاد با نارمادا و دخترش سوچی آشنا می شود و در نهایت با هم ازدواج می کنند. آزاد و باندش بعداً وزیر بهداشت را می‌ربایند و در ازای جان وزیر بهداشت، خواستار ایجاد زیرساخت‌های بهتر در هر بیمارستان دولتی می‌شوند. زیرساخت‌ها بلافاصله در بیمارستان‌ها راه‌اندازی می‌شود و به آزاد و گروهش اجازه می‌دهد پس از تیراندازی بین نارمادا و تیمش دوباره فرار کنند. بلافاصله پس از ازدواجشان، نارمدا به هویت واقعی آزاد پی می برد و با او مقابله می کند، اما برادر کالی و دژخیمانش آنها را دستگیر و شکنجه می کنند. با این حال، آزاد توسط دوپلگانگر خود، ویکرام راتور واقعی نجات می یابد. نارمدا به هویت همدستان آزاد پی می برد و با درآوردن خود به عنوان یک زندانی با آنها مقابله می کند و در آنجا از ارتباط آزاد و ویکرام باخبر می شود.

در سال 1986، کاپیتان ویکرام راتور یک کماندویی در واحد عملیات ویژه ارتش هند است که برای تعقیب گروه تروریستی مسئول حمله و کشتن 40 سرباز هندی شروع به عملیات می کند. ویکرام و تیمش پس از مواجهه با چندین تلفات ناشی از ناکارآمدی تسلیحات، تروریست ها را سرنگون می کنند. او علیه کاله که تامین کننده سلاح ها بود شکایت می کند. او تلاش می کند تا با ویکرام معامله ناموفقی داشته باشد و در همان شب، ویکرام و همسرش آیشواریا مورد حمله کاله و سرسپردگانش قرار می گیرند. کاله ویکرام را سوار هواپیما می‌کند و ظاهراً به او شلیک می‌کند، در حالی که آیشواریا به خاطر کشتن سه پلیس که در لیست حقوق و دستمزد کاله بودند به زندان محکوم می‌شود. پس از آن، ویکرام یک خائن ملی اعلام می شود. آیشواریا فرزندشان آزاد را در زندان به دنیا می آورد. وقتی آزاد پنج ساله می شود، آیشواریا از او می خواهد که بی گناهی پدرش را ثابت کند و عدالت را برای مظلومان فراهم کند، قبل از اینکه او به دار آویخته شود. ویکرام بدون اطلاع از این حمله جان سالم به در برد اما حافظه خود را از دست داد. او توسط یک گروه قبیله ای در شمال شرقی هند پیدا می شود و نجات می یابد و بازسازی می شود.

نرمادا پس از اطلاع از گذشته ویکرام و آزاد تصمیم می گیرد به آزاد و تیمش کمک کند. با این حال، ایرانی، زیردست نارمادا، مشخص می شود که در لیست حقوق و دستمزد کاله قرار دارد و سعی می کند آنها را در زندان بکشد. لاکشمی در نتیجه تیراندازی متقابل کشته می شود. آزاد به زندان می رسد و ایرانی را در ازدحام جمعیت می کشد. ویکرام، آزاد و تیمش به کامیون‌های کاله حمله می‌کنند که حاوی پول برای انتخابات آتی است که برای تقویت جاه‌طلبی‌های سیاسی کاله استفاده می‌شود. آزاد و تیمش موفق به سرقت کامیون ها می شوند، در حالی که ویکرام و تیمش توسط دژخیمان کاله اسیر می شوند. آزاد ویدئوی دیگری منتشر می کند و اعلام می کند که دستگاه های رای گیری را دزدیده و خواستار پلمپ 253 کارخانه مسئول آلودگی هوا و آب در کشور است. کارخانه ها توسط دولت پلمپ شده اند. کاله از مکان آزاد در زندان زنان مطلع می شود و دعوا آغاز می شود، جایی که ویکرام در نهایت حافظه خود را بازیابی می کند و با حلق آویز کردن کاله به آزادی کمک می کند. چند ماه بعد مشخص شد که ماداوان نایاک افسر STF کسی بود که به آزاد در تکمیل ماموریت‌هایش کمک کرد، جایی که او مأموریت بعدی خود را به آزاد واگذار کرد، هدف قرار دادن بانک‌های سوئیس.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم هندی جوان دوبله فارسی Jawan 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!