logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
75% (4 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Shehzada 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم خارجی شاهزاده با کیفیت عالی

دانلود فیلم شاهزاده Shehzada 2023
دانلود فیلم شاهزاده Shehzada 2023

 

Shehzada (ترجمه پرنس) یک فیلم اکشن هندی زبان هندی محصول ۲۰۲۳ به کارگردانی روهیت داوان و محصول مشترک سری فیلم‌های T، هااریکا و هاسین کریشن، گیتا آرتس و برات فیلمز است. بازسازی فیلم تلوگوی 2020 Ala Vaikunthapurramuloo، با بازی Kartik Aaryan، که یکی از تهیه کنندگان فیلم نیز بود، در کنار کریتی سانون، پرش راوال، مانیشا کویرالا، راجپال یاداو، رونیت روی و ساچین خدکار.

عکاسی اصلی در اکتبر 2021 آغاز شد و در ژانویه 2023 به پایان رسید. این فیلم به طور گسترده در بمبئی، دهلی و موریس فیلمبرداری شده است. موسیقی متن فیلم و آلبوم موسیقی متن توسط پریتام ساخته شده است. شهزاده که در ابتدا برای اکران در 10 فوریه 2023 برنامه ریزی شده بود، یک هفته بعد در 17 فوریه به دلیل موفقیت پاتان اکران شد.

والمیکی و رندیپ کار خود را به عنوان منشی در شرکت آدیتیا جیندال آغاز می کنند. رندیپ که با دختر جیندال یاشودا “یاشو” ازدواج می کند، ثروتمند می شود در حالی که والمیکی فقیر می ماند. در روز تولد هر دو فرزندشان، پسر رندیپ به نظر مرده است. وقتی پرستار سولوچانا این موضوع را به والمیکی اطلاع می دهد، او به رندیپ و یاشو رحم می کند و پیشنهاد می کند که نوزادش را با مرده عوض کند.

با این حال، پس از تعویض آنها، کودک ظاهراً مرده شروع به گریه می کند. سولوچانا سعی می‌کند آن‌ها را برگرداند، اما والمیکی، که فرصتی را حس می‌کند که پسرش با بزرگ شدن در خانواده‌ای ثروتمند، زندگی بهتری خواهد داشت، مانع از جابجایی او می‌شود و به‌طور تصادفی او را از روی طاقچه هل می‌دهد. سولوچانا به کما می رود، در حالی که والمیکی دچار گرفتگی پا می شود که باعث می شود برای همیشه لنگش کند. این دو پسر به روش های مختلف بزرگ می شوند. راج، که در خانه جیندال بزرگ شده، ترسو، بی گناه و آرام است، در حالی که بانتو، که در خانه والمیکی بزرگ شده، باهوش، راستگو، صریح و سخت کوش است. والمیکی که از راج حمایت می کند، به دلیل اصل و نسب واقعی بانتو با انزجار رفتار می کند.

پس از اینکه والمیکی MBA او را رد کرد، بانتو برای کار در یک شرکت حقوقی به ریاست زنی جوان به نام سامارا به مصاحبه ای می رود. سامارا ابتدا او را برای این کار رد می کند اما بعداً تحت تأثیر دانش و تیز هوشی او قرار می گیرد و او را استخدام می کند. بانتو شروع به ایجاد احساسات عاشقانه برای سامارا می کند. در همین حال، راج از خارج از کشور بازمی گردد و سرانجام پس از چندین تلاش ناموفق MBA خود را به پایان رساند. جیندال راج را می فرستد تا سارنگ، مردی ثروتمند، قدرتمند و بانفوذ را که پیشنهاد خرید 50 درصد سهام شرکتشان را دارد، رد کند. رندیپ معامله را از رستورانی تماشا می کند که در آن سامارا با کاکار ملاقات می کند، که سعی می کند به او رشوه بدهد تا پرونده ای را به نفع او انجام دهد. وقتی سامارا امتناع می‌کند و او به اصرار ادامه می‌دهد، بانتو دخالت می‌کند و از سامارا در این موضوع حمایت می‌کند. رندیپ از تردید و ناتوانی راج در نه گفتن به سارنگ ناامید می شود اما به بانتو و سامارا به خاطر نه گفتن به کاکار افتخار می کند. پس از آن، راج به پیشنهاد جیندال با سامارا نامزد می کند، اما سامارا عاشق بانتو شده است.

وقتی سامارا احساسات خود را نسبت به بانتو فاش می کند، او را متقاعد می کند که از رندیپ بخواهد که ازدواج او با راج را لغو کند. سارنگ سعی می کند راندیپ را به دلیل امتناع از فروش سهام لحظاتی قبل از رسیدن سامارا و بانتو برای لغو ازدواج بکشد. بانتو با بردن رندیپ به بیمارستان، علیرغم تلاش های متعدد مردان سارنگ برای جلوگیری از آنها، بانتو را نجات می دهد. در آنجا او با سولوچانا ملاقات می کند که از کما بیرون می آید و اصل و نسب واقعی بانتو را فاش می کند. بانتو خشمگین به والمیکی سیلی می زند و به او می گوید که راز تولدش را فهمیده است. سپس بانتو موفق می شود وارد خانه رندیپ شود. جیندال به بانتو برای نجات رندیپ علاقه دارد.

بانتو شروع به رسیدگی به مسائلی می کند که خانه را با اصلاح رابطه شکسته رندیپ با یاشو (که شکننده بود، زیرا رندیپ ۷ سال پیش با یک زن رابطه عاشقانه داشت)، حل و فصل اختلاف با سارنگ و اصلاح اعضای فاسد خانواده کایلاش و آرون. او و سامارا همچنین حقیقت را در مورد رابطه خود به راج می گویند و راج ازدواج او با سامارا را اعلام می کند و همچنین باعث می شود والدینش متوجه شوند که او بالغ است و باید اجازه داشته باشد که تصمیمات خود را در مورد زندگی و حرفه اش بگیرد. در یک مهمانی که در خانه آنها برگزار می شود، سارنگ از موقعیت به نفع خود استفاده می کند و یاشو را می رباید و تهدید می کند که می کشد مگر اینکه راندیپ سهام را به او بدهد.

بانتو سارنگ و ادم هایش را کتک می زند و یاشو را نجات می دهد. بانتو و والمیکی به خانه جیندال می‌رسند، جایی که جیندال به والمیکی سیلی می‌زند و نشان می‌دهد که او مکالمه سولوچانا و بانتو را درست قبل از مرگ او شنیده است. بانتو با پدر بیولوژیکی خود، رندیپ، متحد می شود، اما از او می خواهد که حقیقت را برای یاشو فاش نکند، زیرا می ترسد که او از دانستن اینکه راج فرزند واقعی او نیست، ناامید شود. غافل از این، یاسو خاطرنشان می کند که بانتو با راج برابر است زیرا او و خانواده را نجات داده است و به این ترتیب 50٪ از سهام آن را به بانتو می دهد. سپس یاشو از والمیکی می خواهد که راج را به مدت پنج سال آموزش دهد تا به اندازه بانتو شایستگی داشته باشد و مدیر عامل شرکت شود. بانتو همچنین والمیکی را می بخشد و رابطه خود را با او اصلاح می کند.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم شاهزاده Shehzada 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!