logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Mortal Kombat 2021 دوبله فارسی و کیفیت عالی

 

دوبله فارسی فیلم مورتال کامبت سال 2021

دانلود فیلم Mortal Kombat 2021 با دوبله فارسی
دانلود فیلم Mortal Kombat 2021 با دوبله فارسی

 

مورتال کمبت (Mortal Kombat) یک فیلم فانتزی هنرهای رزمی آمریکایی است که بر اساس حق رای دادن به بازی ویدیویی به همین نام و راه اندازی مجدد سریال Mortal Kombat ساخته شده است . در این فیلم لوئیس تان ، جسیکا مک نامی ، جاش لاوسون ، تادانوبو آسانو ، مهکاد بروکس ، لودی لین ، چین هان ، جو تسلیم و هیرویوکی سانادا بازی می کنند. کارگردانی آن را سیمون مک کوئید (در اولین کارگردانی بلندش) ، از فیلمنامه ای به قلم گرگ روسو و دیو کالاهام و داستانی از روسو و اورن اوزیل انجام داده است.

به دنبال شکست انتقادی و تجاری فیلم Mortal Kombat: Annihilation در سال 1997 ، سومین فیلم Mortal Kombat برای مدت زمان نزدیک به دو دهه در جهنم توسعه به سر می برد. در اواخر سال 2010 ، برادران وارنر پیکچرز و New Line Cinema (که شرکت مادرشان حق رای دادن را از Midway Games در سال 2009 به دست آورد) شروع به ساخت فیلم جدید کردند ، کوین تانچاروین از فیلمنامه ای که Uziel در پی Mortal Kombat آنها را به عنوان کارگردان کارگردانی کرد ، : فیلم کوتاه دوباره تولد. جیمز وان در آگوست 2015 به عنوان تهیه کننده معرفی شد و مک کوئید در نوامبر 2016 به عنوان مدیر استخدام شد. تولید در استودیوی آدلاید در آدلاید و در سایر مناطق در استرالیای جنوبی انجام شد. عکس اصلی از سپتامبر تا دسامبر 2019 رخ داده است.

Mortal Kombat در تاریخ 8 آوریل 2021 از نظر تئاتر بین المللی اکران شد و سپس در 23 آوریل همزمان در سینماها به صورت سه بعدی و سرویس پخش جریانی HBO Max در ایالات متحده اکران شد. این فیلم با انتقادات مختلفی از منتقدان روبرو شد و 72.5 میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشته است. همچنین این یک موفقیت جریانی بود و به موفق ترین مورد پرتاب در تاریخ HBO Max تبدیل شد.

در ژاپن در قرن هفدهم ، قاتلین لین کوئی به رهبری بی هان ، جنگجویان قبیله نینجا رقیب شیرای ریو به سرپرستی هانزو هاساشی ، از جمله همسر و پسر هانزو را می کشند. هانزو قبل از کشته شدن توسط بی هان ، مهاجمان را می کشد و در نتیجه روح وی به هلند محکوم می شود. Raiden ، خدای رعد و برق ، می رسد و دختر نوزاد هانزو را که زنده مانده است به محل امن منتقل می کند.

در حال حاضر ، قلمرو Outworld در نه مسابقه از ده تورنمنت معروف به “مورتال کمبت” Earthrealm را شکست داده است. اگر Earthrealm دهمین تورنمنت را از دست بدهد ، طبق قوانین ، مسابقات توسط Outworld فتح خواهد شد. با این حال ، یک پیشگویی باستانی بیان می کند که “خون هانزو هاساشی” نسل جدیدی از قهرمانان Earthrealm را متحد می کند تا از پیروزی Outworld جلوگیری کند. جادوگر روح خوار ، شانگ تسونگ ، که بر 9 پیروزی گذشته نظارت داشته است ، آگاه است و قبل از شروع مسابقات بعدی ، رزمندگان خود را برای کشتن قهرمانان Earthrealm ، مشخص شده توسط یک نشان اژدها ، می فرستد. یکی از این قهرمانان ، یک مبارز حرفه ای سابق MMA به نام کول یانگ ، در کنار خانواده اش مورد حمله بی هان قرار می گیرد که اکنون خود را Sub-Zero می نامد. با این حال ، سرگرد نیروهای ویژه جکسون “جکس” بریگز ، یانگ ها را نجات می دهد و آنها را به یافتن شریک زندگی خود ، سونیا بلید ، راهنمایی می کند. جکس برای نبرد با Sub-Zero می ماند اما در این راه بازوهای خود را از دست می دهد.

کول سونیا را به مخفیگاه خود می رساند ، جایی که او در حال بازجویی از یک مزدور اسیر استرالیایی به نام کانو است. او فاش می کند که او و جکس در حال تحقیق در مورد وجود مورتال کمبت بوده اند و می توان علامت اژدها را به هر کسی که حامل اصلی است را کشت. آنها توسط قاتل شانگ تسونگ ، خزنده مورد حمله قرار می گیرند ، اما کانو او را با کمک کول و سونیا می کشد. آنها به معبد Raiden سفر می کنند و قبل از اینکه به Raiden منتقل شوند ، که منتقد تازه واردان است ، با قهرمانان فعلی Earthrealm ، Liu Kang و Kung Lao ملاقات می کنند. جکس به آنها پیوست که رایدن آن را نجات داد و مجهز به یک دسته بازوی مکانیکی شد. شانگ تسونگ قصد حمله به معبد را دارد ، اما وقتی Raiden یک سپر برپا می کند ، متوقف می شود. در حالی که سونیا جکس را آموزش می دهد و تشویق می کند ، کول و کانو با کانگ و لائو تمرین می کنند تا قفل “آرکانا” خود را باز کنند ، یک قدرت ویژه منحصر به همه حاملان مارک اژدها.

در طی یک مشاجره ، کانو arcana خود را بیدار می کند ، توانایی شلیک لیزر از چشم راست او. کول با وجود پشتکار قادر به بیدار کردنش نیست. ریدن که از کول ناامید شده بود ، او را به نزد خانواده اش فرستاد و فاش کرد که وی از فرزندان هاشاسی است. شانگ تسونگ رزمندگان خود ، از جمله متحد سابق كانو ، كابل ، را برای حمله به معبد جمع می كند. کبال کانو را متقاعد می کند که سپر را خراب و خراب کند. در حین جدال ، جکس آرکانای خود را بیدار می کند ، به او قدرت و بازوهای ارتقا یافته می بخشد. همزمان ، جوانان توسط Goro مورد حمله قرار می گیرند. کول آرکانا خود را بیدار می کند و یک زره پوش و یک سری تونف به او می دهد. او گورو را می کشد و به دفع حمله به معبد کمک می کند. شانگ تسونگ و زیر صفر خشمگین می شوند وقتی که رایدن قبل از اینکه بیشتر جنگنده های Earthrealm را به Void ، فضایی امن بین قلمروها منتقل کند ، خون را رد می کند. با این وجود لائو خود را فدای دفاع از کول می کند.

کول طرحی را پیشنهاد می کند تا قبل از خنثی کردن Sub-Zero ، قهرمانان Outworld را مجبور به نبرد با قهرمانان Earthrealm کنید ، و مسابقات را مجبور کرد که شانگ تسونگ از آن جلوگیری کند. Raiden موافقت می کند ، قبل از انتقال او و متحدانش به اهدافشان ، kunai کول هانزو را می دهد. دنیای خارج از جهان شکست می خورند و سونیا کانو را می کشد ، نشانه اژدها و آرکانای خود ، توانایی شلیک انفجارهای انرژی بنفش را به دست می آورد. Sub-Zero خانواده کول را می رباید تا او را درگیر یک مبارزه تن به تن کند. در ابتدا با غلبه بر خون ، خون کول به کونای لمس می کند و هانزو را به عنوان شب زنده دار انتقام جوی عقرب آزاد می کند. عقرب با شناختن كول به عنوان نسل خود ، به او كمك می كند تا بر Sub-Zero غلبه كند و خانواده خود را آزاد كند قبل از اینكه Sub-Zero را با آتش جهنم درگیر كند. با تشکر از کول که او را آزاد کرده و درخواست کرده است که به دنبال خط خون Hasashi باشد ، Scorpion با رسیدن Raiden ، سایر قهرمانان ، و Shang Tsung از آنجا خارج می شود.

شانگ تسونگ قول انتقام را می گیرد زیرا اجساد قهرمانان خود را قبل از اینکه Raiden او را بدرقه کند ، به Outworld می فرستد. Raiden قصد خود را برای آموزش رزمندگان جدید برای آماده سازی برای مسابقات بعدی اعلام می کند و قهرمانان فعلی خود را برای جذب آنها تعیین می کند. کول در جستجوی جانی کیج هنرمند رزمی و ستاره سینمای هالیوود به لس آنجلس عزیمت می کند.

 

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم Mortal Kombat 2021 با دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!