logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (2 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Silent Night 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی شب آرام با کیفیت عالی

 

دانلود فیلم شب آرام دوبله فارسی Silent Night 2023
دانلود فیلم شب آرام دوبله فارسی Silent Night 2023

 

 

شب آرام (به انگلیسی: Silent Night) یک فیلم اکشن و هیجان انگیز آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی جان وو و نویسندگی رابرت آرچر لین است. شب آرام دارای دیالوگ‌های گفتاری محدود است و جوئل کینامن در نقش پدری بازی می‌کند که پس از کشته شدن پسرش در شب کریسمس، قصد انتقام از یک باند را دارد. اسکات مسکودی، هارولد تورس و کاتالینا ساندینو مورنو نیز در این فیلم ایفای نقش کرده اند. فیلمبرداری در مکزیکو سیتی از آوریل تا می 2022 انجام شد و اولین بازگشت وو به هالیوود پس از Paycheck (2003) است.

فیلم شب آرام توسط Lionsgate در ایالات متحده در 1 دسامبر 2023 اکران شد. شب آرام نزدیک به 11 میلیون دلار فروش داشته است و به طور کلی نقدهای متفاوتی از منتقدان دریافت کرده است.

برایان گودلاک یک برقکار است که در شهر خیالی لاس پالوماس تگزاس به همراه همسرش سایا و پسر خردسالش تیلور مایکل زندگی شادی را پشت سر می گذارد. در شب کریسمس سال 2021، برایان و تیلور در حال استفاده از یک دوچرخه جدید در چمن جلویی خود هستند. آنها در میان یک جنگ گروهی در تیراندازی متقابل گرفتار می شوند و تیلور کشته می شود. برایان بلافاصله سعی می‌کند تا گانگسترها را بگیرد و بکشد تا رهبر یکی از باندها، Playa، به گردن او شلیک کند و او را رها کند. برایان زنده می ماند، اما تارهای صوتی او به شدت آسیب دیده است. برایان و سایا از مرگ تیلور غصه می‌خورند و سایا سعی می‌کند از نظر عاطفی از برایان در طول بهبودی جسمانی او حمایت کند، اما برایان سرد و دور می‌شود و فقط بر روی انتقام گرفتن از تیلور تمرکز می‌کند.

سایا از نظر عاطفی غرق می شود و برایان را ترک می کند، که قصد دارد تمام اعضای باند درگیر در مرگ تیلور را در شب کریسمس سال 2022 بکشد. در طول سال آینده، برایان درگیر بدنسازی می شود و خود را با سلاح های مرگبار و آموزش دفاع شخصی آشنا می کند. در یک نقطه، برایان به نظر می رسد تلاش می کند تا به ملاقات کارآگاه دنیس واسل، که پیشنهاد کمک در پرونده پسرش را داد. برایان در عوض از این فرصت برای جمع آوری اطلاعات در مورد باند Playa استفاده می کند و شروع به شناسایی آنها می کند و شواهدی را جمع آوری می کند که به دور کردن آنها کمک می کند. سایا سعی می کند با برایان تماس بگیرد و اظهار می کند که او و والدینش نگران او هستند، اما او همچنان به پیام های متنی او توجه نمی کند. برایان به یکی از اعضای باند پلیا حمله می کند و او را می رباید و او را آزار می دهد و او را تهدید می کند تا اطلاعات کتبی در مورد فعالیت باند بدهد.

اراذل برای مدت کوتاهی موفق به فرار می شود، فقط برایان که او را در یک مبارزه تحت سلطه خود درآورد. برایان اراذل مقید شده را به همراه یک کارت کریسمس، حاوی قصد او برای کشتن پلایا و گروهش، و یک فلش مموری با شواهدی که جمع‌آوری کرده است، همراه با کمک‌های کتبی اراذل به اطلاعاتش، به خانه واسل تحویل می‌دهد. او همچنین دو انگشت قطع شده اراذل را به پلایا می فرستد و او را می ترساند. برایان تمام شب شب کریسمس 2022 را صرف کشتن اعضای باند Playa یکی یکی می گذراند و اغلب جنایات آنها را در این روند قطع می کند. رهبر باند پس از سرقت تلفن همراه از یک اراذل و استفاده از آن برای ضبط فیلمی از کشته شدن او و ارسال آن به Playa، پیامی گروهی برای سربازانش ارسال می کند تا در محل او با او ملاقات کنند. برایان از فرصت استفاده می کند و همه آنها را در آنجا به دام می اندازد و می کشد.

پس از یک درگیری شدید با اسلحه و حمام خون با مشت در حالی که او در راه خود به سمت پلایا می جنگد، برایان خود را با کارآگاه واسل می بیند. در ابتدا اسلحه های خود را به سمت یکدیگر نشانه گرفتند، هر دو در سکوت آنها را زمین گذاشتند و موافقت کردند که به عنوان یک تیم برای پایان دادن به Playa کار کنند. دوست دختر معتاد پلیا موفق می شود به آنها ضربه بزند و به هر دوی آنها شلیک می کند، فقط برایان که دزدکی به اطراف می رود و او را زیر اسلحه نگه می دارد. او اسلحه اش را رها می کند و وانمود می کند که تسلیم شده است. هنگامی که برایان در کشتن او تردید می کند، دوست دختر پلیا از یک اسلحه پنهانی رونمایی می کند و با آن به او حمله می کند. برایان موفق می شود او را بکشد و با Playa روبرو شود. در تیراندازی بین آنها، Playa موفق می شود دست بالا را بدست آورد و می خواهد دوباره به گردن برایان شلیک کند، اما کارآگاه Vassel به Playa شلیک می کند و به برایان اجازه می دهد تا او را تمام کند.

برایان و کارآگاه واسل روی زمین می‌افتند و به سقف و تزئینات کریسمس نگاه می‌کنند و خونریزی می‌کنند و می‌میرند. برایان انعکاس خاطرات خود از دوران با تیلور را می بیند و به آینده ای جایگزین توهم می زند، جایی که او و تیلور هر دو هنوز زنده هستند. سایا نامه‌ای را باز می‌کند که برایان به او نوشته است و در آن از اینکه چقدر در ازدواجشان سرد شده است عذرخواهی می‌کند و از او برای دوست داشتنش تشکر می‌کند. برایان همچنین می گوید که می داند هیچ کس نمی تواند مرگ تیلور را درست کند، اما او در تلاش خواهد مرد. سایا نامه را به قبر تیلور می برد، جایی که برایان قبلاً هدیه کریسمس خود را که قبلاً باز نشده بود (یک مجموعه قطار اسباب بازی) که او ساخته و در اطراف قبرش نصب کرده بود آورده بود.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم شب آرام دوبله فارسی Silent Night 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!