logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات

دانلود انیمیشن Arctic Dogs 2019 دوبله فارسی و کیفیت عالی

 

دانلود با لینک مستقیم و کیفیت های 720p BluRay ,1080p BluRay

 

دوبله فارسی انیمیشن Arctic Dogs سگ های قطبی سال 2019

دانلود انیمیشن Arctic Dogs 2019 با دوبله فارسی
دانلود انیمیشن Arctic Dogs 2019 با دوبله فارسی

 

نام فارسی : سگهای قطبی

[codein_imdb]

 

سگهای قطبی (همچنین در انگلستان با نام Arctic Justice یا Polar Squad در انگلیس نیز شناخته می شود) یک فیلم کمدی انیمیشن رایانه ای 2019 است که به نویسندگی و کارگردانی آرون وودلی و به کارگردانی دیموس وریسلاس ساخته شده است. در این فیلم صدای جرمی رنر ، هایدی کلوم ، جیمز فرانکو ، جان کلیس ، عمر سی ، مایکل مادسن ، لوری هولدن ، آنجلیکا هاستون و الک بالدوین به نمایش در می آید.

این فیلم در تاریخ 1 نوامبر 2019 توسط Entertainment Studios در کانادا و ایالات متحده منتشر شد. مورد انتقاد منتقدین قرار گرفت و یک بمب باکس آفیس بود که 9.8 میلیون دلار در برابر بودجه تولید 50 میلیون دلار جمع کرد.

Swifty the Arctic Fox (جرمی رنر) در پست الکترونیکی سرویس تحویل انفجار قطب شمال کار می کند ، اما او رویاهای بسیار بزرگتری دارد. او آرزوی تبدیل شدن به یک سگ برتر ، پیک های بدخیم ستاره قطب شمال را دارد. او برای اثبات اینكه می تواند این كار را انجام دهد ، یكی از سورتمه ها را فرمان می دهد و یك بسته مرموز را به یك مکان مخفی تحویل می دهد. هنگامی که در آنجا بود ، او بر روی یک قلعه پنهان که تحت نظارت Otton Von Walrus (جان کلیس) نظارت دارد ، تله می خورد. نبوغ شیطانی شفاف ، فرماندهی یک ارتش از آدمهای مبهم پفین مودبانه را انجام می دهد. Swifty برنامه شرور اوتو فون والروس را برای حفاری زیر سطح پوشیده از برف برای رها سازی توده های گاز باستانی برای ذوب قطب شمال و برترین فرمانروای جهان کشف می کند. برای متوقف کردن این طرح شوم ، Swifty با کمک دوستان خود دعوت می کند: PB (Alec Baldwin) ، یک خرس قطبی عصبی ، لمی (جیمز Franco) ، یک آلبوترس پراکنده ، Jade Fox (هایدی کلوم) ، یک مهندس باهوش ، لئوپولد (عمر سی. ) و برتا (همچنین توسط هایدی کلوم ابراز شد) ، دو نظریه پرداز نظریه توطئه و مگدا (آنجلیکا هاستون) ، رئیس ارشد او.

 

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود انیمیشن Arctic Dogs 2019 با دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!