logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود انیمیشن The Magician’s Elephant 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی انیمیشن خارجی فیل جادوگر با کیفیت عالی

 

دانلود انیمیشن فیل جادوگر دوبله فارسی The Magician’s Elephant 2023
دانلود انیمیشن فیل جادوگر دوبله فارسی The Magician’s Elephant 2023

فیل جادوگر (انگلیسی: The Magician’s Elephant) یک فیلم پویانمایی کامپیوتری ماجراجویی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی وندی راجرز، نویسندگی مارتین هاینز و تهیه‌کنندگی جولیا پیستور است. این فیلم بر اساس رمانی به همین نام در سال 2009 نوشته کیت دی کامیلو، صداپیشگی نوح ژوپ، مندی پتینکین، ناتاسیا دمتریو، بندیکت وانگ، میراندا ریچاردسون و آصف مندوی را به عهده دارد. انیمیشن توسط Animal Logic، این فیلم توسط نتفلیکس توزیع شد و در 17 مارس 2023 اکران شد. این فیلم نقدهای متفاوتی از سوی منتقدان دریافت کرد.

در 17 آگوست 2009، فاکس قرن بیستم اعلام کرد که مارتین هاینز رمانی به نام فیل جادوگر را که هنوز منتشر نشده بود، در یک فیلم سینمایی اقتباس خواهد کرد. در همان اعلامیه، جولیا پیستور نیز به عنوان تهیه کننده فیلم تایید شد. در 15 دسامبر 2020، پس از گذراندن چندین سال در جهنم توسعه، اعلام شد که پیستور دارایی را به نتفلیکس برده است که حقوق فیلم و فیلمنامه کتاب و فیلمنامه را برای توسعه فیلم بلند انیمیشن به دست آورده است و Animal Logic در حال کار بر روی آن است. انیمیشن. در همان اعلامیه، نوآ جوپ، بندیکت ونگ، پیکسی دیویس، سیان کلیفورد، برایان تایری هنری، مندی پتینکین، میراندا ریچاردسون، کری سامر و لورین توسن همگی برای بازی در این فیلم انتخاب شدند.

در وب‌سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، 66 درصد از 30 نقد منتقد، با میانگین امتیاز 6.5/10 مثبت هستند. متاکریتیک که از میانگین وزنی استفاده می کند، بر اساس هفت منتقد، امتیاز 53 از 100 را به فیلم اختصاص داده است که نشان دهنده «نقدهای مختلط یا متوسط» است.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود انیمیشن فیل جادوگر دوبله فارسی The Magician’s Elephant 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!