logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات

دانلود انیمیشن Trolls World Tour 2020 با لینک مستقیم

 

دانلود رایگان انیمیشن ترول‌ها تور جهانی 2020 با کیفیت عالی

 

کیفیت WEB-DL 1080p 720p (عالی) قرار گرفت

دانلود انیمیشن ترول‌ ها تور جهانی Trolls World Tour 2020
دانلود انیمیشن ترول‌ ها تور جهانی Trolls World Tour 2020

 

نام فارسی : ترول ها تور جهانی

[codein_imdb]

 

تور جهانی ترولز (با عنوان Trolls 2: World tour from release) یک فیلم موسیقی جیباکس با موسیقی انیمیشن رایانه ای آمریکایی است که به طور مستقیم به فیلم ساخته شده توسط 2020 ، تولید شده توسط DreamWorks Animation و توسط Universal Pictures توزیع شده است. این فیلم دنباله ای از فیلم Trolls 2016 است که به کارگردانی والت دوورن با کارگردانی دیوید پی اسمیت ، تهیه شده توسط جینا شی ، و توسط Jonathan Aibel ، Glenn Berger ، Elizabeth Tippet ، مایا Forbes و Wallace Wolodarsky ساخته شده است. داستان ایبل و برگر. در این فیلم آنا کندریک ، جاستین تیمبرلیک ، جیمز کوردن ، کونال نایار ، اوزی اوزبورن و ریچل بلوم بازی می شوند.

Trolls World Tour قرار است به صورت مستقیم به ویدیوها منتشر شود که در تاریخ 6 آوریل 2020 ، و در 10 آوریل 2020 در انگلستان منتشر می شود. با این حال ، به دلیل بیماری همه گیر کورو ویروس 2019-20 ، این فیلم نیز در تاریخ منتشر خواهد شد اجاره دیجیتال

پس از وقایع فیلم اول ، Poppy و Branch متوجه می شوند که انواع مختلفی از ترول ها نیز وجود دارند که در شش سرزمین مختلف پراکنده شده اند و هر کدام به شکل دیگری از موسیقی اختصاص داده شده اند: پاپ ، فانک ، کلاسیک ، تکنو ، کشور و راک. دنیای آنها خیلی بزرگتر شده است ، و کلیت بلندتر از آن ، به عنوان عضوی از پادشاهان سخت سنگین ، شر ملکه بارب ، به کمک پدرش کینگ ترش ، می خواهد انواع دیگر موسیقی را نابود کند تا اجازه دهد که راک سلطنت کند. با سرنوشت جهان در معرض خطر ، Poppy و Branch به همراه دوستانشان – Smidge، Legsly، Biggie، Satin and Chenille، Cooper، Guy Diamond و Tiny Diamond – برای بازدید از همه سرزمین های دیگر آماده شدند تا ترول ها را با هم متحد کنند. در مقابل بارب ، که به دنبال این است که همه آنها را تحریک کند و آنها را به زامبی های سنگ تبدیل کند. در همین حال ، شعبه سعی می کند راهی پیدا کند تا به پوپی بگوید که چه احساسی در مورد او دارد.

در تاریخ 28 فوریه 2017 ، Universal Pictures و DreamWorks Animation عاقبت فیلم Trolls 2016 را اعلام کردند که آنا کندریک و جاستین تیمبرلیک در نقش های خود در نقش Poppy and Branch بازپرداخت می کنند. در مارس سال 2017 ، پادکست های برادران مک الروی از طریق پادکست با عنوان “برادران مک الروی در ترولز 2” فعالیت های خود را برای بازی در این فیلم آغاز کردند. در پی موفقیت این کمپین ، DreamWorks در سپتامبر 2018 تأیید کرد که برادران مک الروی در تور جهانی به نمایش در می آیند.

سام راکول ، شانس رپر ، آنتونی راموس ، جیمی درنان و فلولا بورگ در ماه مه سال 2018 به بازیگران اضافه شدند. کوردن ، استفانی ، ایکنا پوپ ، فونچز و نایار بازگشتند تا دوباره در نقش خود بازی کنند. در تاریخ 12 ژوئن 2018 ، این فیلم به عنوان تور جهانی ترولز بازگردانده شد. در اکتبر سال 2018 ، تأیید شد که کلی کلارکسون به بازیگران پیوسته است ، و یک ترانه اصلی را اجرا خواهد کرد. در ژوئن سال 2019 به همراه پوسترهای تبلیغاتی ، اعضای جدید بازیگران معرفی شده اند که عبارتند از: J Balvin ، Mary J. Blige ، راشل بلوم ، جورج کلینتون ، استر دین و گوستاوو دادامل.

همراه با تیمبرلیک ، کلارکسون ، پااک ، بیلیژ و کلینتون ، آهنگ هایی توسط کریس استپلتون و SZA تهیه شده است.

اولین تک آهنگ از موسیقی متن فیلم ، “The Other Side” به نویسندگی Timberlake و SZA در تاریخ 26 فوریه 2020 منتشر شد. The Trolls World Tour: Original Mound Picture Soundtrack در تاریخ 13 مارس 2020 منتشر شد.

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود انیمیشن ترول‌ ها تور جهانی Trolls World Tour 2020 دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!