logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)
57%

توضیحات فیلم

دانلود انیمیشنDogtanian and the Three Muskehounds 2021 دوبله فارسی

دانلود انیمیشن دوگتانیان و سه موشکاند دوبله فارسی

دانلود انیمیشنDogtanian and the Three Muskehounds 2021 دوبله فارسی
دانلود انیمیشنDogtanian and the Three Muskehounds 2021 دوبله فارسی

Dogtanian and the Three Muskehounds (به اسپانیایی: D’Artacán y los Tres Mosqueperros) یک فیلم پویانمایی کامپیوتری ماجرایی اسپانیایی محصول 2021 به کارگردانی تونی گارسیا و نویسندگی داگ لنگدیل است که بر اساس مجموعه تلویزیونی به همین نام در سال 1981 اقتباس شده است. داستان d’Artagnan و The Three Musketeers اثر الکساندر دوما در سال 1844. این فیلم توسط Apolo Films (استودیوی سینمایی BRB Internacional) و Cosmos Maya تولید شده است.

شمشیرباز جوان Dogtanian رویای پیوستن به Muskehound های افسانه ای را در سر می پروراند. پس از اثبات توانایی خود و جلب اعتماد آنها، او و ماسکهوندها باید با کاردینال ریشلیو شرور مبارزه کنند تا از پادشاه دفاع کنند و از توطئه شرور برای به دست گرفتن قدرت جلوگیری کنند.

بر اساس وب سایت اصلی آنها، BRB Internacional در حال برنامه ریزی یک فیلم بلند جدید CGI برای اکران در سال 2016 بود، اما به دلایل نامعلومی به تعویق افتاد. در آوریل 2019، اعلام شد که آپولو فیلمز تولید این فیلم را بر عهده گرفته است. در 11 فوریه 2020 اولین تصویر از این فیلم فاش شد. اعلام شد که این فیلم به نویسندگی داگ لنگدیل و کارگردانی تونی گارسیا خواهد بود. این فیلم در اوایل سال 2021 با عنوان Dogtanian and the Three Muskehounds در سینماها اکران خواهد شد. همچنین در SVOD منتشر خواهد شد.

این فیلم آهنگ اصلی آغازین سریال را که توسط Guido و Maurizio De Angelis ساخته شده است حفظ خواهد کرد. علاوه بر این، آنها آهنگ های جدیدی برای این فیلم ساخته اند.

این فیلم در 25 ژوئن 2021 در بریتانیا اکران شد.

در ادامه این انیمیشن زیبا رو از فیلم پارسی دانلود کنین.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود انیمیشنDogtanian and the Three Muskehounds 2021 دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!