logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Innocence 2020 با کیفیت بالا و رایگان

دانلود فیلم بی گناهی با دوبله فارسی

دانلود فیلم Innocence 2020 دوبله فارسی
دانلود فیلم Innocence 2020 دوبله فارسی

معصومیت (به کره ای: 결백 ؛ RR: Gyeolbaek) یک فیلم درام کره جنوبی به نویسندگی و کارگردانی پارک سانگ هیون است که با بازی شین هی سون ، بائه جونگ اوک و هئو جون هو در سال 2020 ساخته شده است. در تاریخ 10 ژوئن 2020 منتشر شد.

این فیلم بر اساس داستانی از زندگی واقعی ، اهن یونگ-این (شین هی سون) ، وكیل متمرکز است ، پس از آنكه به اشتباه به كشته شدن شخصی در مراسم تشییع جنازه شوهرش متهم شد ، تصمیم می گیرد از مادرش دفاع كند.

در 8 نوامبر 2018 ، بازیگران زن Shin Hye-sun و Bae Jong-ok برای بازی در فیلم Innocence در دادگاه تأیید شدند. تایید شد که هان یی جین در 11 دسامبر به بازیگران پیوست و سپس Tae Hang-ho در 12 دسامبر .

این فیلم اولین نقش اصلی شین هی سون در یک فیلم است. او فاش كرد كه یكی از دلایل انتخاب این فیلم این است كه پدرش به او توصیه كرده است. وی افزود: “اینگونه نمایش های حقوقی به رهبری زنان این روزها معمول نیست و طرفداران [او] می خواستند [او] روزی به دلیل بیان واضح [وی] در نقش وكیل بازی كند.” شین هنگام آماده سازی برای نقش خود ، از الیزابت اسلون (شخصیت اصلی فیلم آمریکایی Miss Sloane 2016 با بازی جسیکا چستین) به عنوان منبع الهام استفاده کرد.

چون جونگ اوک “از تشنگی برای تغییر شکل بازیگری” نقش مادر یونگ این را انتخاب کرد زیرا شخصیت او 30 سال از او بزرگتر به نظر می رسد. وی همچنین بازی در این فیلم را پذیرفت زیرا “تعجب می کرد که اگر خانواده های مربوطه سابقه ای بین آنها داشته باشند روابط بین همسایگان چقدر می توانند روابط پیچیده و پیچیده ای ایجاد کنند.”

به گفته کارگردان پارک سانگ هیون ، نقش شهردار را فقط هئو جون هو می تواند بازی کند زیرا “شایعه شده است که این شخصیت یک انسان دو رو و پر از حرص و فساد را کاملاً بیرون کشیده است.”

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم Innocence 2020 دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!