logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم A Haunting in Venice 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی یک سرگرمی در ونیز با کیفیت عالی

A Haunting in Venice 2023
A Haunting in Venice 2023

 

 

تسخیر شده در ونیز (به انگلیسی: A Haunting in Venice) یک فیلم رازآلود آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی و تهیه‌کنندگی کنت برانا بر اساس فیلمنامه‌ای از مایکل گرین است که بر اساس رمان آگاتا کریستی در سال ۱۹۶۹، جشن هالووین ساخته شده است. این فیلم دنباله‌ای بر مرگ در نیل (2022) است و سومین فیلمی است که در آن برانا نقش کارآگاه بلژیکی هرکول پوآرو را به تصویر می‌کشد. بازیگران گروه عبارتند از کایل آلن، کامیل کاتین، جیمی دورنان، تینا فی، جود هیل، علی خان، اما لیرد، کلی ریلی، ریکاردو اسکامارسیو و میشل یو.

تسخیر شده در ونیز در 15 سپتامبر 2023 توسط 20th Century Studios در ایالات متحده منتشر شد. این فیلم عموماً نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد و 44 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت.

در سال 1947، هرکول پوآرو در دوران بازنشستگی در ونیز پس از جنگ زندگی می کند و افسر پلیس سابق ویتال پورتفولیو را به عنوان محافظ به کار می گیرد. در روز هالووین، آریادنه الیور، نویسنده معمایی، پوآرو را متقاعد می کند تا در یک جلسه در کاخ خواننده اپرا روونا دریک شرکت کند و به افشای جویس رینولدز به عنوان یک کلاهبردار کمک کند.

روونا جویس را استخدام کرده است تا به او کمک کند تا با دخترش آلیسیا ارتباط برقرار کند، دختری که بنا بر گزارش ها یک سال قبل پس از آن که نامزدش، سرآشپز ماکسیم جرارد، نامزدی آنها را قطع کرد، خودکشی کرد. در میان مهمانان حاضر می‌توان به ماکسیم، اولگا سمینوف، خانه دار روونا، لزلی فریر، دکتر خانواده دریک و پسرش لئوپولد، و دستیار رومی جویس، دزدمونا هالند اشاره کرد.

در طول جلسه، پوآرو استنباط می‌کند که جویس دو دستیار دارد و نیکلاس برادر ناتنی دزدمونا را که در دودکش اتاق خواب آلیشیا پنهان شده است، نشان می‌دهد. جویس سپس با صدای آلیشیا با روونا صحبت می کند، فاش می کند که او به قتل رسیده است و می گوید قاتل یکی از مهمانان است.

پوآرو سعی می کند با جویس روبرو شود، که به او می گوید قبل از دادن ماسک و شنل خود را سبک کند. او این توصیه را می پذیرد و سعی می کند به دنبال سیب ببرد، اما نزدیک بود توسط یک مهاجم ناشناس غرق شود. سپس جویس را بر روی مجسمه ای در حیاط خانه پیدا کردند.

با قطع طوفان قصر، پوآرو شروع به مصاحبه با مهمانان می کند و در طی آن با دیدن روح آلیشیا دچار توهم می شود. بررسی نتایج گیج کننده ای به دست می دهد:

لزلی که از تجربیات خود در آزادسازی برگن بلسن به شدت آسیب دیده است، عاشق روونا است.
ماکسیم که در ابتدا دعوت نشده بود، نامزدی خود را قطع کرد زیرا احساس می کرد روونا او را تایید نمی کند و آلیشیا برای راضی نگه داشتن او وسواس دارد.
لئوپولد ادعا می‌کند که صداهایی را از ارواح کودکانی می‌شنود که در زمانی که کاخ یک یتیم‌خانه بود، رها شده‌اند تا در اثر طاعون بمیرند، که گفته می‌شود هر پزشک یا پرستاری را که در آن پا می‌گذارد تعقیب می‌کند و می‌کشد.
نیکلاس و دزدمونا از جویس دزدی می کنند و قصد دارند از این پول برای سفر به سنت لوئیس، میسوری استفاده کنند، جایی که پس از دیدن نیمی از فیلم ملاقات با من در سنت لوئیس در اردوگاه آوارگان، عاشق آن شدند.

هنگامی که مهمانان با یک اتاقک زیرزمینی حاوی بقایای اسکلتی کودکان مرده روبرو می شوند، لزلی دچار حمله وحشت می شود و تقریباً ماکسیم را می کشد. او برای بهبودی در اتاق موسیقی حبس می شود، روونا تنها کلید را به پوآرو می دهد.

پس از بررسی دعوت ماکسیم، پوآرو استنباط می‌کند که الیور آن را فرستاده و او و ویتال برای آوردن او به کاخ توطئه کردند. ویتال توضیح می‌دهد که درباره مرگ آلیشیا تحقیق کرده و جزئیات خصوصی را به جویس ارائه کرده است، در حالی که الیور اعتراف می‌کند که او امیدوار بود از ناتوانی پوآرو در توضیح این جلسه به عنوان طرحی برای کتاب بعدی‌اش استفاده کند. سپس لزلی با ضربات چاقو به قتل رسیده است.

پوآرو با جمع آوری مهمانان دیگر، رونا را به عنوان قاتل افشا می کند. او که وسواس زیادی داشت آلیسیا را برای خودش نگه دارد، پس از اینکه فهمید که آنها قصد آشتی دارند و از عسل استخراج شده از رودودندرون ها برای تضعیف او استفاده کردند، ارتباط او را با ماکسیم قطع کرد. یک شب در حالی که اولگا مراقب آلیشیا بود، ناخودآگاه به او چای داد که حاوی دوز کشنده بود. روونا که از قرار گرفتن در معرض ترس بود، سپس خودکشی آلیشیا را صحنه سازی کرد.

وقتی روونا شروع به دریافت تهدیدهای باج خواهی کرد، به جویس یا لزلی مشکوک شد. او پس از اینکه پوآرو به اشتباه سعی کرد پوآرو را غرق کند، او را به هلاکت رساند و لسلی را مجبور کرد از طریق خط تلفن داخلی کاخ به خود ضربه بزند و تهدید کرد که در صورت امتناع لئوپولد را خواهد کشت، به امید اینکه هر دو مرگ را پشت سر بگذارد. به عنوان بخشی از نفرین کودکان، و پوآرو را با همان عسلی که روی آلیشیا استفاده شده بود مسموم کرد تا او را دچار توهم کند.

روونا در تلاش برای فرار فرار می کند. هنگامی که پوآرو روی پشت بام با او روبرو می شود، ظاهراً روح آلیشیا ظاهر می شود و روئنا را به پایین می کشد و باعث می شود که او به مرگ بیفتد.

با فرا رسیدن سپیده دم، پوآرو راه خود را از الیور جدا می‌کند، تصمیم می‌گیرد که نقش ویتال در این جلسه را آشکار نکند و به‌طور خصوصی لئوپولد را به عنوان باج‌گیر افشا می‌کند. لئوپولد توضیح می‌دهد که نشانه‌های مسموم‌سازی را که پدرش از دست می‌داد، درک می‌کرد، و پس از اینکه فهمید اولین نقش اصلی روونا در اپرا بود که شخصیت اصلی آن «سلطان سموم» نامیده می‌شود، ارتباط برقرار کرد.

پوآرو به لئوپولد و اولگا پیشنهاد می کند وجدان خود را با استفاده از پول برای کمک به هلندی ها برای شروع یک زندگی جدید در آمریکا، قبل از بازگشت به خانه برای پذیرش موارد جدید، پاک کنند.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم یک سرگرمی در ونیز دوبله فارسی A Haunting in Venice 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!