logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Anastasia 2019 دوبله فارسی و کیفیت عالی

دوبله فارسی فیلم Anastasia آناستازیا سال 2019

دانلود فیلم Anastasia 2019 با دوبله فارسی
دانلود فیلم Anastasia 2019 با دوبله فارسی

نقد فیلم

لیندا هاجز ، برادوی وورد: كوگان به عنوان یك یتیم یتیم می درخشد ، كه علی رغم گذشته و دردناک گذشته اش ، قوی و كمی است. سوپرانو زیبا و شیرین او از مدتها قبل در مورد خاطرات مه آلود صحبت می کند اما نمی تواند مطمئن باشد که این درس های دیمیتری و ولاد است یا اینکه این تاریخچه خانوادگی اوست که راه خود را به سطح ذهن او می رساند. اما معضل بزرگتر فرار روسیه بر همه نیازهای دیگر غلبه می کند و به زودی آنها برای دیدار با آینده خود راهی پاریس می شوند.

رندی مک مولن ، The Mercury News: مشکل اینجاست که عناصر بیش از حد زیادی در این نمایشنامه وجود دارند و هیچ کدام از آنها فوق العاده نیستند. آنیا به عنوان یک قهرمان نمونه اولیه نوشته شده است ، بنابراین دوست داشتنی و نجیب است (و او می تواند بجنگد) که ما هیچ یک از عذاب هایش را احساس نمی کنیم و این خط داستان را در بسیاری از حواشی آن غارت می کند. این عاشقانه بسیار ریز و درشت است که شما می توانید کانال هالمکر را التماس کنید که از این شخصیت ها التماس کند تا کمی چیزها را ادویه دهند. و آهنگ ها خوب هستند اما به سختی به یاد ماندنی هستند.

لیلی جانیاک ، سناریو سان فرانسیسکو: مانند سایر سرنشینان این بعد ، “آناستازیا” ، که چهارشنبه 4 سپتامبر در تئاتر طلایی گیتس SHN ساخته شد ، سعی می کند همه راه ها را داشته باشد و بنابراین ندارد. در ساختن یک تاریخ جایگزین در مورد دختر ظاهرا گمشده تزار نیکلاس دوم ، این نمایش جلوی خود را می زند ، اصرار دارد که این مقدمه مشکوک است و وزن را بر بی معنی می اندازد.

کریس جونز ، شیکاگو تریبون: تور ملی ، خوشحالم که گزارش می کنم ، درست انجام شده است. یكی از مزایای مناظر دیجیتالی این است كه می توانند آن را در جاده بیاورند – و آنها نمی توانند بدون نیاز به برنامه ریزی مجدد همه چیز ، مناظر فیزیكی را كاهش دهند. بنابراین شما تجربه کامل برادوی را بدست می آورید.

هدی وایس ، WTTW: Coogan با کیفیتی بی پیرایه و بی تأثیر به آنیا می بخشد و در صورتی که چیزی کمتر از صدای زیبا باشد ، جلوه خوبی نخواهد گرفت. و به عنوان دمیتری ، بروور یک کار محکم در حال رشد از کودکی در خیابان تا مرد جوان محترم انجام می دهد. و به عنوان گلی ، اوانز به عنوان مردی با وفاداری تقسیم شده ، یک کار معتبر انجام می دهد. بسیاری دیگر از بازیگران این فیلم کاریکاتورها هستند نه کاراکترها ، و این موضوع را به ذهن متبادر می کنند که چگونه کارول برنت ممکن است طرح طنز را درباره دوره طراحی کرده باشد.

آلن برسلوف ، در اطراف شهر شیکاگو: داستان به خوبی با کتابی از ترنس مک نالی ، موسیقی توسط استفن فلراستی و متن ترانه های لین لین. در حالی که به اندازه سایر موسیقی های “Ragtime” قوی نیست ، فکر می کنم این داستان خوبی است و به زیبایی توسط Darko Tresnjak با رقص عالی از پگی هیکی به صحنه می رود. اعداد موسیقی کمک می کنند تا داستان را با چند مورد که واقعاً از هم متمایز می شوند به پیش ببرند. “سفر به گذشته” برای پایان دادن به یک بازی ، فعالیت خانم Coogan را به عنوان آنیا نشان می دهد و “بستن درب” به خانم Franz اجازه می دهد تا به عنوان “nana” استعدادهای خود را نشان دهد.

پاتریک اوبراین ، تئاتر موسیقی Chicagoland: چه چیزی آن را عقب می اندازد؟ این می تواند خود ماده باشد. کشش یک فیلم 90 دقیقه ای در یک موزیکال دو اثر ممکن است چیزهای کمی نازک کند. اگرچه مک نالی قسمتهای دیگری را اضافه می کند که این موزیکال خانوادگی را در بعضی از مناطق قاطعانه سوق می دهد ، اما وقتی همه چیز اینقدر متقاعد کننده است ، چنین تحولاتی در زمان بلوغ احساس تأثیر می کند ، بنابراین جرات می کنیم بگوییم؟ به نوبه خود ، آرسن و فلایرت آهنگهای خوب را حفظ کرده اند – “سفر به گذشته” به قانون بزرگ One نزدیکتر می شود – و افزودنیهای ارزشمندی را ایجاد کرده ایم ، به ویژه آخرین خداحافظی عزادار برای وطن ، “بمان ، من دعا می کنم” یا گفت سرود جدید سرزمین مادری ، “نوا جریان می یابد”. بقیه نوع پر کننده ای است.

دو زبانه : فایل این فیلم بصورت دو زبانه بوده و هردو صوت زبان اصلی و دوبله فارسی در آن گنجانده شده است . بصورت پیشفرض صوت دوبله فارسی هنگام اجرای فیلم پخش میگردد . برای تغییر صوت و مشاهده فیلم با زبان اصلی میتوانید هنگام اجرای فیلم در نرم افزار Media Player Classic بر روی صفحه راست کلیک کرده و گزینه Navigate را انتخاب کنید سپس از شاخه ایجاد شده بر روی Audio Language کلیک کنید و صوت مورد نظر را انتخاب نمایید . امکان تغییر زبان در نرم افزارهای دیگر مانند Kmplayer و دستگاههای پخش خانگی نیز وجود دارد.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم Anastasia 2019 با دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!