logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (2 رای)

توضیحات فیلم

دانلود انیمیشن Diary of a Wimpy Kid Christmas: Cabin Fever 2023 WEB-DL

خاطرات یک بچه چلمن تب کابین کریسمس ۲۰۲۳

خاطرات یک بچه چلمن تب کابین کریسمس دوبله فارسی
خاطرات یک بچه چلمن تب کابین کریسمس دوبله فارسی

 

 

خاطرات یک بچه چلمن تب کابین کریسمس یک انیمیشن کمدی کریسمس محصول سال 2023 به کارگردانی لوک کورمیکان است. این هفتمین قسمت از مجموعه فیلم Diary of a Wimpy Kid، سومین انیمیشن بلند و اولین اقتباس از Diary of a Wimpy Kid: Cabin Fever ساخته جف کینی است. وسلی کیمل جایگزین بردی نون در نقش گرگ هفلی شد، در حالی که هانتر دیلیون، اریکا سرا و کریس دیامانتوپولوس به ترتیب نقش های خود را در نقش رودریک، سوزان و فرانک بازی کردند. اسپنسر هاول در نقش راولی جایگزین اتان ویلیام چیلدرس می شود.

این فیلم به عنوان یک فیلم اصلی دیزنی + در ۸ دسامبر ۲۰۲۳ در دیزنی + منتشر شد.

زمان کریسمس است، و گرگ سعی می‌کند خوب بماند تا بتواند کنسول بازی ویدیویی جدید، Mega Station 9000 را دریافت کند. او دو هفته فرصت دارد تا مادرش، سوزان، تلاش کند خانواده را در روحیه تعطیلات قرار دهد. او آن‌ها را با الفرندو آشنا می‌کند، یک عروسک جن خزنده که مادربزرگش در کودکی ساخته بود و ظاهراً مراقب تک تک حرکت‌های آن‌ها برای بابانوئل است و منبعی برای آزار گرگ می‌شود.

برای اینکه خوب بماند، گرگ از رولی می‌خواهد تا با او یک آدم برفی بسازد، اما یک گلوله برفی بسازد که آنقدر بزرگ است که چمن‌ها را پاره می‌کند. در پایین خیابان، یک زن برف روب توسط بچه ها مورد حمله قرار می گیرد. گرگ و رولی به طور تصادفی گلوله برفی بزرگ خود را به خیابان می اندازند که به تیغه برف روب آسیب می زند. آن دو از دست زن فرار می کنند و او را گم می کنند. با علم به اینکه از روی لباس هایشان شناسایی می شوند، آنها را در زباله دانی می اندازند. هنگامی که آنها به خانه باز می گردند، سوزان خانواده را مجبور می کند تا در شهر کریسمس رانندگی کنند، جایی که گرگ متوجه می شود که سطل زباله در واقع یک سطل کمک اسباب بازی بوده است. روز بعد، پوسترهای تحت تعقیب “ضاربان” در همه جا نصب می شود و گرگ و رولی قصد دارند وسایل خود را پس بگیرند.

روز بعد، یک طوفان برف همه را به داخل برد، درست همانطور که فرانک پدر گرگ نگران آن بود. خانواده مجبور می شوند تا زمانی که طوفان بگذرد در خانه بمانند که ممکن است روزها طول بکشد. وقتی برق قطع می‌شود، این کار سخت‌تر می‌شود. گرگ وقتی متوجه می‌شود که خانواده‌اش کنسول بازی‌اش را دریافت کرده‌اند، احساس بهتری پیدا می‌کند، اما شروع به تسلیم شدن به تنش‌های خانوادگی می‌کند. سوزان سعی می‌کند روحیه تعطیلات همه را تقویت کند، فرانک تلاش می‌کند تا موجودی را نگه دارد، اگرچه متوجه می‌شود چیزهایی ناگهان گم شده‌اند، و رودریک سعی می‌کند دوربین زنگ در را در تلاش برای یافتن مقصران گلوله برفی فعال کند، پس از اینکه به اشتباه تصور می‌کرد دو دبیرستانی گرگ و رولی را دزدیده‌اند. چیزها و باعث آسیب برف روب شد. خانواده از تب کابین رنج می برند و شروع به مشاجره با یکدیگر می کنند که با ترکیدن لوله های آب آنها بدتر می شود. وقتی مانی ناپدید می شود، خانواده به دنبال او می گردند و متوجه می شوند که او بسیاری از منابع آنها را احتکار کرده است.

هفلی‌ها بالاخره آرام می‌شوند و با دیدن اینکه شب کریسمس چطور است، تصمیم می‌گیرند یک هدیه را زودتر باز کنند و باعث می‌شود همه احساس بهتری داشته باشند. گرگ انتظار دارد که هدیه اولیه اش کنسول بازی ویدیویی باشد، اما در عوض به نظر می رسد که آن را اجناس لباس مادربزرگش می داند. آنها متوجه می شوند که بارش برف متوقف شده است و گرگ برای اجرای نقشه خود مخفیانه بیرون می رود. او رولی را استخدام می کند و آنها به سمت سطل اسباب بازی های اهدایی می روند، هر چند که به دلیل برف باید با عصبانیت به دنبال آن باشند. گرگ وسایل آنها را پیدا می کند، اما وقتی خانم برف روب قبلی از راه می رسد، رولی او را رها می کند. او از اینکه گرگ تمام برف ها را پارو کرده است تحت تأثیر قرار می گیرد و به او پیشنهاد می دهد که به خانه اش برگردد. گرگ متوجه می‌شود که او یک مادر مجرد است که برای حمایت از او و پسرش، تایلر، فقط برف‌روبی را به عنوان یک کار جانبی انجام می‌دهد. او می خواست برای او یک ایستگاه بزرگ بخرد، اما نمی تواند آن را بپردازد. گرگ با او رابطه خوبی را ترک می کند، حتی با وجود اینکه او لباس هایی را که بازیابی کرده است می بیند، او را “بچه خوب” خطاب می کند و آنها از هم جدا می شوند.

گرگ درست در زمانی که قدرت به محله بازمی گردد و خانواده جشن می گیرند، برمی گردد. آنها می بینند که یک وسیله نقلیه پلیس در حال حرکت است و متوجه می شوند که گرگ مقصر گلوله برفی است. هفلی‌ها در عوض تصمیم می‌گیرند شواهد را پنهان کنند، اما گرگ تصمیم می‌گیرد خود را تسلیم کند. معلوم می‌شود که پلیس صرفاً به دنبال کمک‌های مالی بوده و گرگ تصمیم می‌گیرد ایستگاه مگا خود را به زن برف‌روب و تایلر واگذار کند. گرگ اکنون حتی بیشتر از خانواده‌اش قدردانی می‌کند، اما به خودش قول می‌دهد که به جای آن کنسول بازی ویدیویی را که سال آینده عرضه می‌شود، دریافت کند. او الفرندو را در سطل زباله پرت می کند، هرچند که بازمی گردد و مدام مراقب گرگ است.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس خاطرات یک بچه چلمن تب کابین کریسمس دوبله فارسی Diary of a Wimpy Kid Christmas: Cabin Fever 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!