logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود انیمیشن Dino King 3D: Journey to Fire Mountain 2019 با لینک مستقیم

 

دانلود رایگان دوبله فارسی انیمیشن دینو کینگ: سفر به کوه آتش 2019 با کیفیت عالی

دانلود انیمیشن دینو کینگ دوبله فارسی Dino King: Journey to Fire Mountain 2019
دانلود انیمیشن دینو کینگ دوبله فارسی Dino King: Journey to Fire Mountain 2019

 

 

 

انیمیشن دینو کینگ یک فیلم خانوادگی اکشن ماجراجویی کامپیوتری 3D کره جنوبی و چینی 2017 است. این فیلم در 14 اکتبر 2017 در کره جنوبی اکران شد ، اکران های اولیه در بازار فیلم آمریکا در سانتا مونیکا در نوامبر 2017 داشت و در 24 آگوست 2019 در استرالیا اکران شد. دنباله فیلم The Dino King ، ادامه این فیلم است. و به کارگردانی هان سانگ هو ساخته شده است و توسط چانگ هون لی تهیه شده است.

دانلود انیمیشن دینو کینگ دوبله فارسی

در دوره کرتاسه اواخر ، یک تاربوسوروس جوان به نام جونیور توسط Tsintaosaurus تحت تعقیب قرار می گیرد. پدرش ، Speckles ، برای نجات او نشان می دهد. او می تواند کشته شود (و همچنین به دلیل این که جونیور همه Speckles را ترک کرده است) در جونیور سرزنش می کند. روز بعد ، وقتی Speckles در حال شکار برخی از Protoceratops ها است ، جونیور در راه است و در آب تمام می شود. او نمی تواند شنا کند ، بنابراین او علی رغم اینکه در آب کم عمق است ، خواستار کمک می شود. Speckles از ترسو بودن پسرش ناامید شده است.

دانلود انیمیشن دینو کینگ دوبله فارسی

بعداً در همان شب ، جونیور در مورد مرگ مادرش فلاش بک دارد. Speckles به طرف او می آید و به او می گوید که این جهان پر از خطرات است ، Speckles به دور از Iguanodon ، یک Parasaurolophus ، یک Styracosaurus ، Pachyrhinosaurus ، بارهای Microceratus به طول می انجامد و Speckles در حال شکار برخی از Struthiomimus و Pachycephalosaurus است تا کشته شود.

روز بعد ، جونیور در حال شکار یک Pachycephalosaurus است ، هنگامی که پنج دینینوشوس او را ربودند. Speckles تعقيب Deinonychus را انجام مي دهد ، اما دو نفر از آنها موفق مي شوند كه او را در يك رودخانه در انتهاي يك دره بگيرند و به دنبال آن طوفان باراني كه دنباله آنها را پوشانده ، تعقيب را به تأخير مي اندازد. جونیور بعداً خود را در یک ترکیب بیابانی پیدا می کند که در آن بسیاری از دایناسورهای جوان دیگر نیز ربوده شده اند. Therizinosaurus جوان به نام Slash bullies Junior ، اما یک زن جوان Tarbosaurus به نام Blue از او دفاع می کند. یک کارنواتوروس به نام بلید به اسلاش می گوید که جنگ را متوقف کند. Deinonychus برمی گردد ، تمام دایناسورهای دیگر را جمع کنید و سه دایناسور دیگر را از گنبد و بیرون از چشم دور کنید.

دانلود انیمیشن دینو کینگ دوبله فارسی

انیمیشن دینو کینگ : در همین حال ، Speckles هنوز به دنبال جونیور است. وی با سایچانیا به نام Cy دیدار می کند ، که می خواهد انتقام از دست دادن بهترین دوست خود دیزی در چنگال همان Deinonychus انتقام بگیرد. جونیور ، در عین حال با آبی دوست می شود و در حالی که به دنبال پناهگاه می رود با یک مونوکلونیوس بنام داستی ملاقات می کند. در حالی که از کنار یک دره عمیق و تاریک عبور می کنید ، Speckles و Cy توسط پنج غول پیکر Brontoscorpio مورد حمله قرار می گیرند. Speckles قادر است همه آنها را بکشد یا مجروح کند ، اما فرد موفق به سوزاندن او بر روی پا ، مسموم کردن او می شود.

در همین حال ، در گنبد ، جونیور ، آبی و گردوغبار جذب غذا می شوند. گردوغبار سعی می کند برخی از گیاهان را بخورد ، اما یک Dsungaripterus آنها را سرقت می کند. Cy و Speckles در حال مرگ هستند ، وقتی Speckles با دیدن Junior شروع به توهم می کند ، اما واقعاً اینگونه نیست. این زمانی است که یک تپه شنی شروع به لرزیدن می کند و آنها به یک گودال تاریک ختم می شوند. در آنجا با یک تاربوسوروس زن به نام Fang ملاقات می کنند که زخم Speckle را با گیاهان بهبود می بخشد. فانگ مادر مادر آبی است و در جستجوی او است. او به Speckles و Cy می پیوندد. در حالی که جونیور ، آبی و داستی بازی می کنند ، دیتو که یکی از اعضای بسته است ، آنها را صید می کند و داستی را تا تمام طول گنبد بالا می برد. در عوض غذا ، Dsungaripterus نشان می دهد که Deinoychus به دایناسورهای جوان قربانی جانوران مرموز می شود که در آتشفشان محلی زندگی می کند. این جانور به نوبه خود دایناسورهای جوان را به فرزندان خود به عنوان “اسباب بازی” می دهد تا با آنها بازی کنند و هنگامی که حوصله تر می شوند ، آنها را می کشند و می خورند.

دانلود انیمیشن دینو کینگ دوبله فارسی

Speckles ، Fang و Cy با یک گله Pukyongosaurus دیدار می کنند و آنها یک بسته کارنواتور را از دزدی تخم های Pukyongosaurus متوقف می کنند. دلیل آن این است که چرا در ابتدا تمایلی به کمک به Pukyongosaurus که پس از آن وارد کشور می شود نیست. اما Blue یکی را از دست می دهد ، بنابراین Deinonychus از آنها پیروی می کند و آنها را دوباره اسیر می کند.

Deinonychus Dsungaripterus را تصرف می کند ، که تهدید می کند که او را خواهد کشت ، آنها Cy را تعقیب می کنند و او را در صخره ای قرار می دهند. Speckles و Fang وارد می شوند و آنها را کمین می کنند. یکی از Deinonychus باقیمانده است و توسط Cy دست کشیده است. مسیر توسط تخته سنگها مسدود شده است ، اما یک گله از Pukyongosaurus صخره ها را پاک می کند.

دانلود انیمیشن دینو کینگ دوبله فارسی

آتشفشان شروع به فوران کرد و Dsungaripterus به آنها گفت که در حال فوران است. در همین حال ، Speckles ، Fang و Cy با بسته Deinonychus می جنگند. بلید به سایر دایناسورها گفت: از گنبد خارج شوند ، زیرا آتشفشان در حال فوران است. Speckles ، Fang و Cy برای جونیور جستجو می کنند. Blade با Slash و یک جفت Deinonychus دعوا می کند ، و سپس Slash و Deinonychus را در حال سقوط به عذاب خود در گودال گدازه می فرستد.

Speckles و Fang سرانجام Jr ، Blue و Blade را پیدا می کنند که به سمت یک رودخانه می روند. اگرچه جونیور نمی تواند شنا کند ، اما به همراه آبی و بلید پرش می کند. هنگامی که آنها کبوتر می شوند ، غاری را که Dsungaripterus درباره آن صحبت می کرد ، می یابند. در آنجا ، آنها متوجه می شوند که داستی توسط سه ایگوان بزرگ تعقیب می شود. خوشبختانه ، Speckles و Fang قادر به ذخیره آنها هستند. بار دیگر ، Speckles نگرش شدید خود را در مورد جونیور نشان نمی دهد که به اندازه کافی شجاع باشد که جانوران را بدون عقب نشینی سوء استفاده کند. بعد از اینکه توسط آبی به دلیل جریمه گرفتن جونیور مورد انتقاد قرار گرفت ، Speckles به زودی خطای راههای خود را متوجه می شود. با این حال ، آنها به زودی با جانور روبرو می شوند ، که معلوم می شود یک ایگوانای غول پیکر است که چندین برابر بزرگتر از یک تاربوسوروس است. جونیور با اجازه دادن ایگوانا به او ضربه می زند ، که او را به بیرون زد. همه برای جونیور ناخودآگاه که از خواب بیدار می شود ، عزادار می شوند و همه را تسکین می دهند. Speckles از پسرش عذرخواهی می کند که اینقدر سخت روی او قرار گرفته و خوشحال است که جونیور پسرش است. آتشفشان شروع به فوران می کند و باند قادر به فرار است.

بالاخره با رسیدن به بهشت ​​، Cy با خداحافظی از Speckles ، Fang ، Blue ، Jr. ، Blade و Dusty خداحافظی می کند ، که همه زندگی مشترک را با هم آغاز می کنند.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود انیمیشن دینو کینگ دوبله فارسی Dino King: Journey to Fire Mountain 2019

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!