logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (2 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Samaritan 2022 با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم خارجی سامری 2022 با کیفیت عالی

دانلود فیلم سامری Samaritan 2022
دانلود فیلم سامری Samaritan 2022

سامریتان یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی جولیوس اوری و نویسندگی براگی اف شوت است. این داستان که به‌عنوان برداشتی تاریک و جدید از فیلم‌های ابرقهرمانی توصیف می‌شود، قبلاً در رمان‌های گرافیکی Mythos Comics توسط Schut، Marc Olivent، و Renzo Podesta اقتباس شده بود. این محصول مشترک Metro-Goldwyn-Mayer و Balboa Productions است. در این فیلم سیلوستر استالونه، جاون والتون، پیلو آسبک، داشا پولانکو و مویزس آریاس ایفای نقش می‌کنند.

Samaritan در 26 آگوست 2022 توسط United Artists Releasing و Amazon Studios از طریق پخش جریانی در Prime Video منتشر شد. این فیلم نقدهای متفاوتی از سوی منتقدان دریافت کرد.

ابرقهرمانان سامریتان و نمسیس برادران دوقلو با قدرت مافوق بشری بودند که در شهر گرانیت زندگی می کردند. آنها در نهایت در نیروگاه شهر دعوا کردند که باعث آتش سوزی شد و ظاهراً هر دو در انفجار بعدی کشته شدند. بسیاری از مردم همچنان طرفدار سامری هستند و شایعاتی مبنی بر زنده بودن او وجود دارد.

در حال حاضر، سام کلیری سیزده ساله تمام تلاش خود را می کند تا به مادرش در بحران مالی که در آن هستند کمک کند. او از یک باند به ریاست رضا کار می پذیرد. نقشه خراب می شود، اما رهبر واقعی باند، سایروس، تحت تأثیر قرار می گیرد و شخصاً 110 دلار به سام می دهد. رضا و دوستانش بعداً به عنوان بازپرداخت به سام حمله می‌کنند اما جو اسمیت، یک زباله‌گرد که در آپارتمان روبروی سام زندگی می‌کند، متوقف می‌شوند. جو در مبارزه با قلدرها قدرت فوق العاده ای از خود نشان می دهد و باعث می شود سم مشکوک شود که او سامری است. در همین حال، کوروش چکش نمسیس را پیدا می کند و خود را به عنوان نمسیس جدید معرفی می کند و شورش ها و هرج و مرج را در سراسر شهر به راه می اندازد.

سم از جو جاسوسی می کند و در نهایت با او مقابله می کند. جو سامری بودنش را انکار می کند، اما رضا -هنوز به دنبال انتقام است- با ماشینش او را می زند. جو به شدت مجروح شده است اما سم او را در حال احیا و بهبودی می بیند. سام می‌آموزد که استفاده از قدرت شفابخش خود باعث می‌شود جو به سطوح خطرناکی گرم شود و او باید خنک شود. جو به سام می گوید که رازش را حفظ کند. آنها دوستی برقرار می کنند و جو به سام درس مبارزه می دهد. در همان زمان، کوروش سام را به همکاری با گروهش دعوت می کند، اگرچه سم با شنیدن فعالیت های خشونت آمیز آنها آشفته می شود.

هنگامی که جو از یک دختر جوان در برابر انفجاری که توسط گروه کوروش ایجاد شده دفاع می کند، شایعاتی مبنی بر بازگشت سامری به گوش می رسد. کوروش هویت جو و ارتباط او با سام را کشف می کند و سم را می رباید تا جو را به داخل بکشد. در نبرد آنها مشخص می شود که سامریتان در جریان آتش سوزی نیروگاه جان خود را از دست داده است. جو در واقع نمسیس است که زنده ماند و با الهام از برادرش شهروند خوبی شد. جو کوروش را می کشد و چکش او را می شکند. او تقریباً از قدرت شفابخش خود و آتش در حال گسترش بیش از حد گرم می شود، اما سم لوله ای را می شکند تا او را با آب دوش دهد. جو به اندازه کافی بهبود می یابد تا با سام با پریدن از پنجره به بیرون فرار کند. سام به جو می گوید که او یک قهرمان بود. جو می رود و با شنیدن اینکه سام به مطبوعات می گوید که “سامری” او را نجات داده است، می رود و مانند برادرش به او اعتماد به نفس خوبی می دهد.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم سامری Samaritan 2022

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!