logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات سریال

دانلود سریال Freeridge 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی سریال خارجی بی قاعده با کیفیت عالی

دانلود سریال بی قاعده دوبله فارسی Freeridge 2023
دانلود سریال بی قاعده دوبله فارسی Freeridge 2023

 

 

مطمئن نیستم که تا به حال یک کمدی به هولناک بودنش مثل فریرج تماشا کرده باشم. شخصیت‌های کمدی نتفلیکس آنقدر نسبت به یکدیگر بی‌رحم هستند که نمی‌توانم باور کنم تا پایان هر قسمت یک مددکار اجتماعی دعوت نشده باشد. بدترین بخش این است که لورن یونگریچ، ادی گونزالس و جرمی هفت، خالقان On My Block تلاش می‌کنند تا با نوعی پیشروی که مخاطبان امروزی آن را پذیرفته‌اند، از این نوع ناخوشایند جلو گیری کنند. در عوض، ما با یک کمدی به سن بلوغ با شخصیت‌های غیرقابل جبران روبرو هستیم.

فریرج دو خواهر جوان به نام‌های گلوریا (کیلا مجیا از ابوت ابتدایی) و اینس (برایانا سالاز از تیم کیلی) را دنبال می‌کند که در محله‌ای درون شهری در لس آنجلس زندگی می‌کنند. آن شهر فریرج است – همان محیطی که در بلوک من وجود دارد – منطقه ای ناهموار با دانش آموزان سرسخت. باور نمی کنی؟ حرف من را قبول نکنید؛ خواهران نمایش را با دعوا در مدرسه شروع می کنند که شامل مشت های بسته، ضربات آرام و تف کردن به صورت یکدیگر است. ما نمی دانیم که چرا آنها با چنین ضرباتی مواجه می شوند، اما اغلب این اتفاق می افتد، به طوری که آنها به عموی خود، تیو (جی آر ویارئال) 100 دلار به ازای هر پاپ می پردازند تا وانمود کنند که پدرشان هستند و تماس های مدرسه را شنود کنند.

گلوریا و اینس توسط پدر مجردشان خاویر (ژان پل سن پدرو) بزرگ می شوند. خانواده مادر خود را بر اثر سرطان از دست دادند و در دوران بارداری اینس به آن مبتلا شدند. آنها یک گروه خوب از دوستان دارند، از جمله کامرون (بازیگر تنزینگ نورگی ترینور از بو بیچ)، که توسط دوست پسرش، اندرو (زایر آدامز) احساس خفگی می کند. او همچنین در حال مبارزه با بهترین دوستش، دمی (بهترین سیارا رایلی ویلسون لس آنجلس) است و این احساس متقابل است. با این حال، گروه نمی توانند اینس را به دلیل طبیعت خودمحور او تحمل کنند. دمی و کامرون گلوریا را تشویق می‌کنند تا به اینس بگوید که دیگر نمی‌توانند با او دوست باشند، اما آن‌وقت است که خاویر آنها را به دوست دختر جدیدش معرفی می‌کند و خواهران را متحد می‌کند.

این یک اسپین آف از On My Block است، آنها در یک جزء ماوراء طبیعی گره خورده اند. گلوریا سعی می‌کند با پیش‌نویس فروش گاراژ همسایه، پول بیشتری به دست آورد. برای برش، او به آنها کمک می کند تا برخی از اقلام، از جمله یک جعبه جواهرات دست ساز را که کامرون به قیمت چند دلار خریداری می کند، بفروشند. قبلاً متعلق به بستگان متوفی آنها بود، و زن مسن‌تر ظاهر می‌شود و سعی می‌کند صدها دلار به گلوریا برای جعبه پس بدهد. اندکی بعد، آنها متوجه می شوند که پدرشان به سرطان مبتلا شده است، زیرا فکر می کنند این بسته باید لعنتی بر خانواده آنها وارد کند.

این یک کمدی در سن بلوغ از سازندگان On My Block است، و نفرین یک مؤلفه فرهنگی است، زیرا نمایش به سنت های جامعه و جشن های روز مردگان کمک می کند و احترام، عشق و احترام به آن مرحوم را نشان می دهد. . این موضوع نمایش است، اما نه آنقدر که بر اساس تریلر فکر می کنید. صادقانه بگویم که بیشتر یک خرافات است، و آنطور که فکر می‌کنید بسیار کم است. بنابراین، تعداد کمی «تادوم» نتفلیکس وجود دارد، زیرا بچه‌ها بیشتر خود را در معماهای کمدی می‌بینند.

در حالی که سریال خنده‌های محکمی دارد، بیشتر از سوی تیو می‌آید که همیشه سعی می‌کند از بدبختی خانواده‌اش و طعنه‌های گزنده گلوریا پول بسازد، شخصیت‌ها احترام بسیار کمی برای یکدیگر قائل هستند، که عجیب است. چرا؟ زیرا این سریال دارای موضوعاتی است که به احترام به دیگران اختصاص دارد. برای یکی، گلوریا میجیا آنقدر شخصیت سمی است که تماشای آن سخت است. او به قدری پست است که نمی توانید با آن شخصیت ارتباط برقرار کنید یا حتی احساسش کنید. حتی یک بار به خواهرش می گوید که او مسئول سرطان مادرش است.

بدتر از آن، نمایش هیچ بهانه‌ای برای رفتار او نمی‌آورد، گویی این رفتار ناشی از چیزی قابل ارتباط است اما هرگز قابل بازخرید نیست. و سریال پر از این لحظات است. اینس خودخواه و با همه بد است. داستان‌سرایی می‌تواند ناهموار شود، نگران سرطان پدرشان باشد، اما در مواقع دیگر نمی‌توانستند اهمیتی بدهند. هنگامی که او حالت تهوع و بیماری دارد، بیشتر با او رفتار می کنند که انگار آنفولانزا دارد تا اینکه از شیمی درمانی رنج می برد. سپس، طرح در یک صحنه بسیار بد، چیزی اسفناک و غیر خنده دار را نشان می دهد.

فریرج می تواند کمی خنده دار باشد. با این حال، نمایش آنقدر آشکارا بداخلاق است که نمی توانید به هیچ یک از شخصیت ها اهمیت دهید. این یک کمدی است که نمی تواند از مسیر خودش خارج شود.

عوامل سریال

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

این داستان جعبه
این داستان کیک
این داستان دارچین
این داستان مامان مرده
این داستان ادوارد دست‌قیچی
این داستان انتقام
این داستان تصادف کارمایی
این داستان شکرگزاری

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود سریال بی قاعده دوبله فارسی Freeridge 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!