logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
86% (7 رای)
81/100%

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning – Part One 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی ماموریت غیرممکن 7 : حساب مرده 2023 با کیفیت عالی

دانلود فیلم ماموریت غیرممکن 7 دوبله فارسی
دانلود فیلم ماموریت غیرممکن 7 دوبله فارسی

 

Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One یک فیلم اکشن جاسوسی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی کریستوفر مک کواری بر اساس فیلمنامه ای است که او با همکاری اریک جندرسن نوشته است. این فیلم دنباله ای بر فیلم Mission: Impossible – Fallout (2018) و هفتمین قسمت از مجموعه فیلم Mission: Impossible است. Dead Reckoning در قسمت اول شاهد بازگشت تام کروز در نقش اتان هانت است که تیم صندوق بین المللی پول با هوش مصنوعی قدرتمندی که به نام “The Entity” شناخته می شود، مطابقت دارد. بازیگران گروه همچنین هیلی آتول، وینگ ریمز، سایمون پگ، ربکا فرگوسن، ونسا کربی، سای مورالس، پوم کلمنتیف، ماریلا گاریگا و هنری چرنی را ایفا می‌کنند.

در ژانویه 2019، کروز اعلام کرد که هفتمین و هشتمین فیلم ماموریت غیرممکن پشت سر هم با مک‌کواری نویسندگی و کارگردانی هر دو فیلم ساخته می‌شوند. بازگشت و اعضای جدید بازیگران به زودی اعلام شد و لورن بالف که آهنگسازی Fallout را بر عهده داشت، برای اجرای فیلم بازگشت. فیلمبرداری در فوریه 2020 در ایتالیا آغاز شد اما به دلیل همه گیر COVID-19 متوقف شد. در اواخر همان سال از سر گرفته شد و در سپتامبر 2021 با سایر مکان‌های فیلمبرداری از جمله نروژ، بریتانیا، ایتالیا و امارات متحده عربی پایان یافت. این اولین فیلم از این مجموعه پس از ماموریت غیرممکن 2 (2000) است که جی. جی آبرامز را به هیچ عنوان درگیر نمی کند و همچنین اولین فیلم از مجموعه است که توسط Bad Robot Productions از زمان ماموریت غیرممکن 3 (2006) تولید نشده است. این فیلم با بودجه تخمینی 291 میلیون دلار، یکی از گران ترین فیلم های ساخته شده تا کنون و گران ترین فیلم این مجموعه است.

ماموریت غیرممکن 7 : حساب مرده در 19 ژوئن 2023 در پله های اسپانیایی در رم به نمایش درآمد و در 12 ژوئیه 2023 توسط پارامونت پیکچرز در ایالات متحده اکران شد. تحسین گسترده منتقدان و نمرات بالای مخاطبان را دریافت کرده است. علیرغم اینکه در آخر هفته افتتاحیه داخلی خود کمتر از انتظارات بود، روندی که با چندین فیلم خیمه‌ای در سال 2023 اتفاق افتاد،  این فیلم در سراسر جهان 259 میلیون دلار فروخت. دنباله مستقیم آن، Dead Reckoning Part Two، قرار است در 28 ژوئن 2024 اکران شود.

یک هوش مصنوعی آزمایشی به نسل بعدی زیردریایی روسی، سواستوپل، که در حال آزمایش یک سیستم ناوبری جدید با استفاده از حساب مرده بود، حمله کرده و با فریب دادن آن برای شلیک اژدر به سمت خود، آن را غرق می‌کند. مامور صندوق بین المللی پول، ایتان هانت، ماموریت دارد تا نیمی از یک کلید صلیبی شکل را از متحد و دوست خود ایلسا فاوست، که صندوق بین المللی پول جایزه ای برای او تعیین کرده است، پس بگیرد. اتان به محله خالی در صحرای عربستان سفر می کند، جایی که نیم کلید را از ایلسا می گیرد. در ایالات متحده، ایتان در جلسه ای از جامعه اطلاعاتی ایالات متحده نفوذ می کند، جایی که مقامات سازمان های اطلاعاتی مختلف، از جمله یوجین کیتریج، مدیر سیا و مدیر اطلاعات ملی دنلینگر، در مورد یک هوش مصنوعی آزمایشی به نام “موجود” بحث می کنند.

Entity که در ابتدا برای خرابکاری سیستم های دیجیتال طراحی شده بود، سرکش شد، به احساسات دست یافت و به سیستم های دفاعی، نظامی و شبکه های اطلاعاتی اصلی جهان نفوذ کرد. قدرت‌های مختلف جهانی اکنون در حال رقابت با زمان برای محافظت از امنیت ملی خود و مهار نهاد با استفاده از کلید هستند، اگرچه ابزار دقیق کنترلی که کلید تضمین می‌کند ناشناخته است. ایتان با اعتقاد به اینکه موجودیت یک تهدید بسیار بزرگ برای بشریت است، به دنبال نابودی آن است، جایی که او و هم تیمی هایش بنجی دان و لوتر استیکل به فرودگاه بین المللی ابوظبی می روند تا دارنده نیمه دیگر کلید را رهگیری کنند. اتان از ماموران اطلاعاتی ایالات متحده و همچنین گابریل، رابط نهاد با روابط قبلی اتان قبل از صندوق بین المللی پول طفره می رود، در حالی که نیمه کلید توسط یک دزد حرفه ای به نام گریس به نمایندگی از یک خریدار به سرقت می رود.

در همین حال، لوتر یک چمدان حاوی مواد منفجره هسته ای را شناسایی می کند که توسط نهاد ارسال شده است. بنجی به سختی آن را خنثی می کند، اما آن را خالی می یابد. اتان که از پیش آگاهی ظاهری موجودیت و ظاهر گابریل سر و صدا می کند، گریس را به تنهایی دنبال می کند. در رم، اتان قبل از اینکه ماموران ایالات متحده و گابریل نزدیک شوند، گریس را دنبال می کند. با حمایت بنجی و لوتر، اتان و ایلسا به مهمانی که توسط فروشنده اسلحه، آلانا میتسوپلیس، در ونیز برگزار می‌شود، نفوذ می‌کنند، به این امید که خریدار گریس را پیدا کنند و هدف کلید را بیاموزند. در مهمانی، گریس با گابریل روبرو می شود و متوجه می شود که آلانا او را برای سرقت نیم کلید استخدام کرده است. اتان ناموفق تلاش می کند تا آلانا ترسیده را از فروش کلید منصرف کند.

گابریل به گروه می گوید که موجودیت در حزب نفوذ کرده و تصمیم گرفته است که یکی از متحدان اتان، ایلسا یا گریس، بمیرد. همه آنها پس از آن پراکنده می شوند، با اتان که زیردست گابریل، پاریس را مطیع می کند، اما دریغ نمی کند. گابریل گریس را تسلیم می کند و ایلسا را ​​قبل از اینکه ایتان بتواند مداخله کند، می کشد. گریس پشیمان متقاعد می شود که به تیم اتان بپیوندد و آنها آماده می شوند تا سوار قطار سریع السیر شرق به مقصد اینسبروک شوند، جایی که آلانا با خریدار خود ملاقات خواهد کرد. لوتر عازم مکانی خارج از شبکه می‌شود تا به بررسی آثار مجزای موجودیت در هارد دیسک خود بپردازد و به ایتن هشدار می‌دهد که گابریل را به خاطر انتقام نکشد، همانطور که موجودیت قبلاً از او انتظار دارد. در قطار، جبرئیل مهندس و آتش نشان را می کشد. دریچه گاز و ترمز را قبل از ملاقات با دنلینگر که پیشنهاد اتحاد بین خود و موجودیت را می دهد، از بین می برد.

دنلینگر توضیح می‌دهد که کلید کامل محفظه رایانه زیردریایی روسی سواستوپل را باز می‌کند، که حاوی نسخه اولیه موجودیت است و هرکس به آن دسترسی پیدا کند می‌تواند وسیله‌ای برای کنترل یا نابود کردن آن یک بار برای همیشه ابداع کند. گابریل دنلینگر را می‌کشد و سعی می‌کند پاریس را بکشد، که نهاد مشخص کرده است که به آنها خیانت خواهد کرد، زیرا اتان در ونیز جان او را نجات داده بود. گریس با جعل هویت آلانا، کلید کامل را برای خریدار که یاد می‌گیرد کیتریج است، می‌آورد. اگرچه وسوسه می‌شود که برای 100 میلیون دلار به ایتان خیانت کند و از خودش محافظت کند، اما تصمیم می‌گیرد که این کار را انجام ندهد، کلید را از کیتریج به جیب بزند و فرار کند. کیتریج، برادر آلانا، زولا، و سرسپردنش متوجه فریب گریس می شوند و او را تعقیب می کنند. اتان با چتر نجات از صخره به قطار می‌رود تا گریس را نجات دهد، اما گابریل با موفقیت کلید را به دست می‌آورد.

اتان بر گابریل در بالای قطار غلبه می کند، اما دومی فرار می کند و پل پیش رو را منفجر می کند. گریس و اتان لوکوموتیو را از بقیه قطار جدا می کنند و همه مسافران را نجات می دهند. درست قبل از اینکه آنها بخواهند از پل شکسته پایین بیایند، توسط پاریس نجات می یابند که اتان را از اتصال کلید به سواستوپل مطلع می کند، قبل از اینکه از جراحاتش بیهوش شود. همانطور که ایتان با کلید کاملی که در جریان درگیری آنها از گابریل به جیب بری زده بود از قطار فرار می کند، گریس به کیتریج اطلاع می دهد که او پیوستن به صندوق بین المللی پول را انتخاب کرده است.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم ماموریت غیرممکن 7 دوبله فارسی Mission: Impossible – Dead Reckoning 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!